Stránka 3 z 5

Napsal: 26.03.2008, 01:34
od adner
víc informací ani nepotřebuješ,je zde řečeno vše.ventil se reguluje střídou,kmitočet měnit netřeba.závislost na CAS pouze prvotní-točí/netočí,u některých aut ani to ne.

Napsal: 31.03.2008, 20:05
od Steve
Kentoya píše: AAC valve, - jeho funkce, jeho čištění a jeho zkoušení
FICD, - jeho funkce, jeho čištění a jeho zkoušení
jak ste je cistili? nemate nahodou origo cisla tech tesneni? potreboval bych hlavne mezi AAC a FICD, nebo staci silikon?
Obrázek

Napsal: 31.03.2008, 21:28
od MYSAK
Ja mel tyhle tesneni v sade co sem kupoval. Snad by se nechaly sehnat zvlast. Bral sem to od Elring z Elitu

Napsal: 31.03.2008, 21:38
od doublejay
Lékařský benzín, kuchyňské utěrky, vatové tyčinky a spousta sprostých slov...

Napsal: 19.04.2008, 13:46
od J3tb0Y
mam podobny problem ...popisem nastartujem studeny motor standardne su zvysene otacky az teda pokial sa nezahreje.. po zahriati najprv to zacalo tym ze mi otacky zacali stupat a klesat v rozmedzi 1200-800 zavrel som uplne klapku kolisanie prestalo ale vyskitol sa dalsi problem pridam a pustim plyn a otacky zostanu asi 5 sekund zvysene na 1200 potom pomaly padnu.. odpojil som aac otacky mi spadli na uplne minimum t.j. asi 500 podmienujem to tym ze som skrtiacu klapku uplne zavrel..ece je tam jedna vec po zapnuti zapalovania v aac ventile pocujem slabe bzucanie ktore neprestava. samozrejme zvysila sa mi spotreba asi o 5 l na 100

Napsal: 19.04.2008, 16:18
od doublejay
Podle manualu se ma nastavit volnobeh s odpojenym AAC Valve na 800 +/- 50 rpm a po pripojeni AAC maji stoupnout o +50. Nastav klapku podle manualu (vyskove i dorazem), nastav spinac volnobehu (pozor, abys nemel prilis napnute plynove lanko na teplem motoru, pak to na studenem nespina). Zkontroluj si AR (max. 5-7 min po nastartovani / pri soucasnych teplotach do 3 minut nesmi VUBEC propoustet - nesmi jit profouknout!!!), odpoj AAC a na teplem motoru nastav volnobezne otacky. Kolisave otacky muze delat odchazejici lambda (tomu by odpovidala ta spotreba) a u meho to delal pretrzeny a zkratovany kabel od cidla klepani (jen kolisaly, spotreba nestoupla). Promer cidlo teploty pro ECU (na teplem motoru pod 300Ohm a na studenem, pri teplote okoli 20°C okolo 2500Ohm). Pokud dava pri zahratem motoru spatnou hodnotu (nebo je zaoxidovany kontakt, pretrzeny drat atd.), davkuje jednotka bohatou smes, auto spatne jede a zere... Pro jistotu projdi chybove kody...

AAC je spinany pulsne, pokud je volne vinuti, mohlo by to byt slyset. Radeji to promer podle manualu, na bezicim motoru musi byt na privodu k AAC +12 a na druhem mene nez 12 (typicky 6-8V). Mer radeji analogovym (ruckovym) pristrojem, digitaly obcas kecaji.

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 04.07.2008, 07:33
od tamo
pridam aj ja moju skusenost... z nicoho nic :) my ostavali otacky volnobehu vysiet na 1600-2000, skusil som diagnostiku a error 43, tak som vsetko presiel podla manualu a bolo to ok... ked som testoval cez mode 4, tak spinac volnobehu vobec nereagoval..a snimac polohy klapky vobec nereagoval na odpojenie... a v com bola chyba? Nedostatocne utiahnuta skrutka na konektore co sa napaja do ECU.. :roll: uz dva dni jazdim a chyba sa neprejavila... otacky su ako maju byt :D

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 04.07.2008, 17:58
od PDK200SX
Mám podobný problém, při nastartování za studena mi to běží 600-800ot, a až se ohřeje, tak běží 1200-1300ot. Předtím mi to nedělalo a běžel jak má. Mám dvě řešení, jelikož jsem čistil AAC ventil (byl zalepený a za tepla to nechtělo chytat) a pak jsem v jednom místě rozebíral trubky od turba k IC. A od té doby mi to takhle zlobí. Čím by to mohlo spíš být? AAC nebo trubky k IC?

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 04.07.2008, 21:18
od raddy
cisto teoreticky, ak by bola pricinou netesnost v sani, tak ak je inak motor v poriadku, tak by to malo lepsie startovat pri odpojenom AFM. Ak pri odpojenom AFM motor nastaruje lepsie, hladaj netesnost. Ak nie, tak skontroluj air regulator, ten zodpoveda za zvysene otacky pri studenom starte.

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 05.07.2008, 09:53
od blázen
netesnost v sání by měl ukázat budík boostu, po odpojení AFM by se měla hodnota na budíku posunout na správnou hodnotu... netěsnost většinou způsobí že se motor třepe a po odpojení AFM ustálí.

ty malé papírové těsnění vystřihni z těsnícího papíru

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 06.07.2008, 13:35
od PDK200SX
Tak teď nevím, skontroloval jsem to a trubky k IC těsní. Skoušel jsem odpojit AAC a otáčky spadly na 750-800ot, což je ok. Při připojení stoupnou při zahřátém motoru cca na 1300ot. Zajímalo by mě proč? Dá se s tím něco udělat? Je to tím jak jsem vyčistil AAC, protože ta tyčka byla přilepená, tak to běželo správně a těď když AAC funguje, tak otáčky jsou vysoké, co s tím? Nechybí v tom AAC něco? Nemá tam být třeba pružinka? Jo a taky ten motor začal vynechávat(mě to příde jako vynechávání nebo detonace a vžy se ten motor oklepe), ale jen tak do 3000ot, pak už to nejde poznat. Ale pouze při stálých ot., třeba na volnoběh nebo když to držím na 2000ot. Nevím proč, nedělalo to. Má to s těmi vysokými otáčkami souvislost?

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 06.07.2008, 15:05
od kenivruh
EF&EC-49

Ked ti drzi otacky v pohode, ked odpojis kabel, tak je chyba na ceste snimac otacok->ecu->aac. Podla ECU nemas volnobezne otacky, preto otvara AAC. Tolko moj pohlad na vec. (Predpokladam ze si AAC zlozil do povodneho stavu :la: )

BTW:. V tom AAC pokial viem je nejaka pruzina.

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 06.07.2008, 17:06
od doublejay
V AAC i FICD jsou pruzinky!!!

P.S. Zkontoluj si spinac volnobehu na klapce a kabelaz kolem nej...

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 06.07.2008, 18:11
od PDK200SX
Já tam právě pružinku nemám!!! Nevím jak je to možné!! Asi to někdo už rozebíral.Kde ji mám teď vzít? A kde přesně je? talačí do té tyčky a drží zavřený kanálky? Ale že tam není pružinka, tím to být nemůže nebo jo?

Re: Vysoký volnoběh

Napsal: 06.07.2008, 19:09
od blázen
mám to celé případně naprodej.. pružinku bych volil originál,nic jiného tam nedávej