Stránka 3 z 3
Napsal: 01.08.2007, 18:11
od Lee77
Souhlasim nizzmem, me to delalo taky potom co jsem tam dal hrib tak to bylo slyset.
Napsal: 03.08.2007, 01:22
od slik85
no kluci ja sem dnes vyhodil seriovyventil nahodil apexiho a krasneto sliset hezkej zvuk pak sem vyhodil eger ventil a par somarin a zbytecnosti
OT kolik je bezpecnytlak ked uz tam walbro je
jinak nekdo tu kdysy psal ze ked sa dava motor z automatu na manual tak nic netrebaja to delal dnes a musel sem vytahovat nejake puzdro co bylo na klice od setrvaku
Napsal: 03.08.2007, 10:02
od Mirek
podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
Napsal: 03.08.2007, 10:06
od raddy
Mirek píše:podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
obrovska pravda. tlak by mozno trochu zvysit isiel, ECU ma rezervy v dobe otvorenia vstrekov, ale moj odhad je tak max 0.2bar navyse, cize celkovo tak 0.9bar cca.
Napsal: 03.08.2007, 11:11
od buky300zx
Mirek píše:podle toho co se tu psalo je bezopecny tlak jedine seriovy bez cipu. ze tam das walbro si moc nepomuzes...zvednes tlak paliva, ale motor stejne bude brat jen co musi...a pokud si nedokaze ECU poradit s vyssim tlakem, walbro bez cipu je na nic pri zvednutem tlaku. Pokud se pletu opravte me.
Mirek,nechcem rypat,ale ked zvysis tlak paliva,tak za tu istu dobu otvorenia vstrekov ho tam dostanes viac ako pri povodnom(malom tlaku paliva).
Napsal: 03.08.2007, 11:14
od raddy
nevsimol som si to zvysenie tlaku paliva, buky ma pravdu, ale walbro tlak paliva nezvysi. Ak by sa vsak tlak paliva zvysil (inym sposobom), tak by samozrejme vykompenzoval zvysenie tlaku turba (do urcitej hranice), avsak zmes by bola bohatsia aj tam kde to je na skodu, teda vsade okrem maxima tlaku turba.
Napsal: 03.08.2007, 11:17
od buky300zx
Neodporucam robyt bez WB kitu a EGT kitu.Nezabudajte na to,ze prilis velky tlak paliva moze casom odfajcit vstreky.Idealny je tak +- 3bar.
Napsal: 03.08.2007, 11:21
od raddy
to vsetko je pravda, bez merakov je riziko pomerne velke. inac, netreba zabudat, ze tlak paliva sa zvysuje umerne tlaku turba, takze pri tlaku 1.5bar napr. je tlak paliva 4.5bar. Vacsi problem ako samotna zataz vstrekov (co je samozrejme takisto problem, ale az od urcitej hranice zvysenia max. tlaku) je to ze bohata zmes zmyva olej z valcov.
Napsal: 03.08.2007, 11:43
od buky300zx
Samozrejme ze ja som myslel tlak paliva na volnobehu a nie v zatazi.Ved keby si zvolil na volnobeh cca 4,0-4,5baru,tak v zatazi pri tlaku 1,5 bar by si mal 5,5-6,0 baru a to uz je ine cafe.
Napsal: 03.08.2007, 11:44
od raddy
ono dobre vysledky sa daju dosiahnut zvysenim paliva o 0.2-0.3bar, az take extremy nie su potrebne.
Napsal: 03.08.2007, 11:57
od buky300zx
raddy píše:ono dobre vysledky sa daju dosiahnut zvysenim paliva o 0.2-0.3bar, az take extremy nie su potrebne.
Ja som to len uvadzal na pravu mieru.