Stránka 3 z 4
Napsal: 15.08.2007, 13:58
od nizzmo
nizzmo píše:No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...
tak to mas bud vadny ten regulacny ventil alebo ti niekde unika tlak[/quote]
No ja som to nameral aj na 3-ke, ak na 4-ke...
Napsal: 15.08.2007, 14:26
od Mirek
Majitele SR20DET..muzete prosim vyzkouset jestli kdyz vemete v mot prostoru za ovladani klapky pri behu motoru...a max o milimetr s ni pootocite, jestli cvaka ten wastegate valve selenoid valve? Pokud to normalni neni, co to muze zpusobovat?
Napsal: 16.08.2007, 10:16
od Mirek
Muzete to teda nekdo prosim vyzkouset?
Napsal: 16.08.2007, 13:35
od Mirek
ted me tak napada....raddy rikal ze u budiku je restriktor v hadici kvuli tomu aby se netrepala hadicka......kdyz kouknu v manualu do nakresu podltaku, muze to udelat to ze jsem nedal jeden z tech restriktoru na sve misto?. Nejsem si tim uplne jistej...ale nevim jestli sem ho nahodou nedal pryc..ten co jde ze sani pred klapkou do toho selenoidu
Napsal: 16.08.2007, 15:18
od tomita
Jojo mezi sanim a solenoidem mas 2 restriktory, pokud vynechas ten prvni pred rotzvetvenim, tak klesne tlak..ca na tech 0.4.
Napsal: 16.08.2007, 15:25
od Mirek
asi uz sem na to dosel.....spatne zapojeny podtlaky k selenoidu..jak sem vyhazoval ERG control ventil u klapky...tak pres nej bylo za klapku zapojeny ovladani selenoidu..ja to mel pred klapku. Dneska to pozapojuju spravne a dam vedet...
Napsal: 16.08.2007, 15:26
od blázen
stačí trošku pokřivit actuator a vypodložit a hned je 1bar navíc
Napsal: 16.08.2007, 15:49
od tomita
Mirek píše:asi uz sem na to dosel.....spatne zapojeny podtlaky k selenoidu..jak sem vyhazoval ERG control ventil u klapky...tak pres nej bylo za klapku zapojeny ovladani selenoidu..ja to mel pred klapku. Dneska to pozapojuju spravne a dam vedet...
EGR ventil ani nemusis vyhazovat, staci odpojit a zaslepit tu dlouhou hadicku podtlaku ktera vede pod sanim az nekam dopredu..
Napsal: 16.08.2007, 15:59
od Mirek
jeste nevim jestli to ovlivnilo tlak, nicmene ventil stale cvaka.....hadice uz sou zapojene spravne, ale na cvakani toho selenoidu to nemelo absolutne zadny vliv...uz nevim....kdyz z nej vytahnu konektor, prestane...kdyz ho zapojim zacne cvakat...
Napsal: 16.08.2007, 21:58
od Mirek
tak podle budiku stale 0.4 a selenoid stale cvaka.....cvaka to i vam ostatnim u SR?
Napsal: 17.08.2007, 15:40
od Mirek
to ste si za tech par dni fakt nikdo se SR20DET nenasel minutu casu a po nastartovani otevrel kapotu a vyzkousel jestli pri natoceni te klapky cvaka ten selenoid?
Napsal: 17.08.2007, 20:20
od Láďa z UDC
...Mirku já ti to zjistím během soboty. Taky mi turbo nenatlačilo víc než 0,4 barů, po zapojení MBC se tlak zvíhnul cca na 0,7 barů. Ovšem co mě zaráží je to, že u mojí první S14ky turbo po GO tlačilo právě těch 0,7barů a auto bylo úplně v sérii.....
Napsal: 17.08.2007, 20:26
od Láďa z UDC
...tak sem to byl zjistit ještě teď. Mirku buď v klidu solenoid mě taky cvaká, ozývá se takový jemný několikanásobný zacvakání. no a nebo to máme oba v pr...
Napsal: 17.08.2007, 20:41
od Fire
klidně bych to taky vyzkoušel ale jsem lama ani nevím kde ten solenoid najdu a co to je
Napsal: 17.08.2007, 20:54
od Mirek
Fire píše:klidně bych to taky vyzkoušel ale jsem lama ani nevím kde ten solenoid najdu a co to je
na domecku tlumice pred ridicem..takovej valecek..vedou do nej 2 hadicky..kousek na power tranzistorem