Veyron uz nekraluje
Jen tak mimochodem, Veyron drží rekord v testu 0-160-0, jako jediný to dal pod 10 sekund...
To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Ja bych to i tvrdil, s tim jak se ted budou zprisnovat emisni (a dost mozna i rychlostni) limity uz nikdo nic podobneho nevyrobi. Samozrejme casem tu bude auto co bude rychlejsi, bud nakej diesel nebo treba s elektromotorem, ale pro me to budou jen "chrochták a vysavač", Veyron je jen jeden..navždymauglie píše:To bych si nedovolil tvrdit Ale minimálně několik let to bude technický skvost, který nenajde konkurenci.Peca píše: To auto je technický skvost a nikdo nikdy už něco tak dokonalého, rychlého a nekompromisního nevyrobí....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Tofri
- user
- Příspěvky: 108
- Registrován: 06.07.2007, 15:23
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A dalsia vec je ze uz pravdepodobne nikto nevynalozi tolko penazi na vyvoj nejakeho modelu... peniaze a snaha co do toho auta VW vlozili sa im nikty z tohoto modelu nevratia... Ale urcite to nelutuju... A to je aj rozdiel oproti ostatnym supersportom... Neuvazovali nadtym co to bude stat, proste dali do toho to najlepsie co sa dalo zohnat. Amen
az na to ze to vymylslel pietscherieder..odstupujici CEO (mimochodem v ramci odstupnyho dostal docela velkou yachtu) VW...a cely vyeron byl po prvni verzi ktera mela nesutale problemy z 96% kompletne znovu vymyslen...o zisku se nedalo mluvit ani u prvni verze na toz u druhe...a nemyslim ze by to bylo jen o tom to postavit, spise chteli predejit obrovske blamazi...
Podle me to mozne je, nebo je to alespon blizko pravdy, napriklad Murcielago zabrzdi z 240kmh za 5.8s a to ma mnohem horsi brzdy a gumy jak Veyron....tomita píše:taky si myslim...a hlavne silne pochybuju ze nekdo vubec nekdy zkusil zaflekovat natvrdo z 400km/hblázen píše:je to nesmysl,spočítej si kolik bby to muselo vážit a jaké by to muselo mít pneumatiky pro potřebnou třecí sílu.. nevěřím tomu... někdy se nedá věřit všemu co čteš
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
No newim ked som napisal do googlu 400-0km/h Bugatti Veyron tak mi naslo len nejake madarske a talianske hatlaniny no bolo tam nieco s cislom 10...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
v kostce :
ma specialni chladici system brzd ktery urychluje v naboji vzduch a tim padem to tlaci pres kotouce...dle testu 20 krat po sobe provedli cyklus 80-310-80km/h - prumerne to trvalo 22 sec, a brzdy neztratili nic na ucinku, kapalina byla pod 220 C a kotouce pod 1000 C...
...prej dokaze vytvorit 1.3g pri brzdeni cili by mel zvladnout ze 400 na 0 pod 10 sec...
...clanek je ovsem z roku 2005 a je koncipovan jako novinka ktera v tom aute bude az to bude...
brzdeni jsem nenasel ale zrychleni jo
http://www.youtube.com/watch?v=9Fdb8FdXfPU
ma specialni chladici system brzd ktery urychluje v naboji vzduch a tim padem to tlaci pres kotouce...dle testu 20 krat po sobe provedli cyklus 80-310-80km/h - prumerne to trvalo 22 sec, a brzdy neztratili nic na ucinku, kapalina byla pod 220 C a kotouce pod 1000 C...
...prej dokaze vytvorit 1.3g pri brzdeni cili by mel zvladnout ze 400 na 0 pod 10 sec...
...clanek je ovsem z roku 2005 a je koncipovan jako novinka ktera v tom aute bude az to bude...
brzdeni jsem nenasel ale zrychleni jo
http://www.youtube.com/watch?v=9Fdb8FdXfPU
Gerox: nj na wikipedii je vsechno, co?
Btw tohle video je taky hodne zajimave, pro priznivce Chrise Harrise dvojnasob:
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... =V&FLT=34|
Btw tohle video je taky hodne zajimave, pro priznivce Chrise Harrise dvojnasob:
http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... =V&FLT=34|
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Ale prosímvás:D
Veyron byl a ještě dlouho bude nejrychlejším SÉRIOVĚ vyráběným vozem. A docela by mězajímalo jak je ten viper schopnej ve 400 km/hod otočit volantem. A taky by mě zajímalo jak převodovka kterou si vyrobil nějakej lojza je schopná převét takovej praseckej točivej moment. A taky by mě zajímalo jak dlouho u toho Viperu vydrží převodovka, spojka, motor a po kolika desítkách najetých kilometrů se rozpadá podvozek. jestli chcete ještě prasečtější auto tak si najděte na youtube viper 1900 Hp kde udělá na čvrt míli 7,99 vteřin. Je krásné že má pružné zrychlení zabijácký, ale na okruhu by si neškrtl. A taky by mě zajímalo proč se všude píše že Veyron má 1001 Hp...když je to jen symbolická hodnota,ve skutečnosti má víc.