Napsal: 29.08.2007, 19:39
Vždy je vše lepši vymenit už to ma taky nejakou praci za sebou a aby to sloužilo tak je potrebo oto pečovat.Ale momentalne nato taky nemam potrebuji dat auto do chodu!Jen repásek turba me prijde na dvacku
celkem drahá repas to to turbo vyhod a kup si nové s BBDesign píše:Vždy je vše lepši vymenit už to ma taky nejakou praci za sebou a aby to sloužilo tak je potrebo oto pečovat.Ale momentalne nato taky nemam potrebuji dat auto do chodu!Jen repásek turba me prijde na dvacku
Á když ho namontuju na normal motor prida mi kone nebo vcem je lepši?rozumik píše:cca 23k+
Ma rychlejsi nabeh ako klasika, nieje citlive na nedostatok oleja a hlavne je nove.Design píše:Á když ho namontuju na normal motor prida mi kone nebo vcem je lepši?rozumik píše:cca 23k+
Já kilnul Xtraila při 126tis km , žádné závodění, jen se to potkalo kvůli vythanému řetězuFire píše:vím že se už o tom diskutovalo ale je vhodné měnit řetěz když mám nalítáno 110tis ? Popřípadě za jak dlouho ho projistotu vyměnit ?
Další věc by mě zajímala je jak je to s odlehčenejma řemenicema , jak velkej nárůst výkonu by tak mohli mít je možné něco kolem 10-15% ?Od jakého výrobce se dají pořídit za solidní cenu ? Dělá si i odlehčenej řetěz ?
to nevim teda....moje SRma 138tis a v servisce ne ni o vymene retezu ani slovo....to ze jsi mel jednoho nissana co mu nevydrzel retez neznamena ze je cela automobilka takovaevo400 píše:Jasně, základ věc by to byla pokud je to naplánovaný a neudělám to. Já se řídil přesně dle instrukcí výrobce a ten rozhodně ve 120ti tisících výměnu rozvodů nepředepisuje
Ano u jiných aut s ozubeným řemenem jsem to dělal, včetšěn napínáku atd... ale u Nissanu se nic takového v instrukcích nedá vyčíst a po bitvě je každý generál. Teď už vím taky že nissan je sračka a je potřeba každých 100tis vyměnit minimálně rozvodový řetěz i když to není napsaný.