Stránka 3 z 6
					
				
				Napsal: 13.09.2007, 18:59
				od blázen
				saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti 

Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
 
nissan je nevyrábí?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.09.2007, 19:00
				od Vita.z31
				blázen píše:saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti 

Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
 
nissan je nevyrábí?
 
On nejspis myslel kovany
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.09.2007, 20:15
				od blázen
				Vita.s13 píše:blázen píše:saigone píše:Kdyz jsme u toho, tak pani specialisti 

Na rb20det nejdou prakticky sehnat pisty.
Maximalne jde prevrtat na 81,5 a docetl jsem se od nekolika lidi z AUS, ze jdou pouzit pisty toyota 4A-GZE motoru, coz je malej 4val. Kompresni pomer by mel bejt hodne podobnej, ale nesedi tam prumer cepu. Muselo by se to udajne lehce prevrtat (ale o kolik to nevim, neznam prumer oka u 4A...) + udajne maj bejt i kovany a vysoce teplotne odolny. Nezda se Vam to jako silenost? Nepostihne to prilis pevnost pri kritickejch situacich?
 
nissan je nevyrábí?
 
On nejspis myslel kovany
 
zbytečné
 
			 
			
					
				
				Napsal: 13.09.2007, 21:29
				od saigone
				Ja nevim, asi by je Nissan jeste mel vyrabet, ale vubec nikdo je venku neprodava. Jedinej Aus shop co jsem nasel je ma priserne drahy a kovany uz vubec ne. Snad jen tomei, ale to je cenou uplne mimo - 1400 usd (a kdovi jestli je jeste delaj)
			 
			
					
				
				Napsal: 13.09.2007, 23:40
				od otasTM
				sorry že lámu debatu... ale jak tak projíždím net a hledám i kovaný ojnice (moje GO se blíží a blíží tak už připravuju co bude všechno třeba) no a nikde nemůžu nějak naleznout.... jedině na ebay 
kde ste to sehnali kuci?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 07:28
				od blázen
				kované ojnice jdou s anglie asi za 16tis od ARP
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 09:17
				od otasTM
				na hondu stojej 10 to bych se na to  

   ale díkec... stále hledám hledám  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 09:28
				od Gerox
				na CA je problem i v japanu cokoliv sehnat... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 09:30
				od kenivruh
				otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to  

   ale díkec... stále hledám hledám  

 
Slabo hladas 

 Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 16:10
				od kenivruh
				DRFTING píše:kenivruh píše:otasTM píše:na hondu stojej 10 to bych se na to  

   ale díkec... stále hledám hledám  

 
Slabo hladas 

 Aj na fore uz o tom bolo popisane vela. Na CA18DET robi malo firiem ojnice a su vseobecne drahsie ako na SRko.
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html
Crower a Pauter za 700 USD alebo "seriove" TopLine za 160 USD.
 
Cau, Top-line za 160USD tím myslíš obyč. ojnice? ptám se protože jsem v odkazu nic nenašel za takovou price,dík za vysvetlení :-)
 
TopLine OEM Connecting Rods -> 200SX Turbo (CA18ET). Verim ze su take iste ako v CA18DET. $39 stoji jedna. A napr. kluka $249. Myslim, ze tieto "seriove" stacia do napr. 200 koni v pohode. Ved aj seriove ojnice su kovane.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 18:42
				od blázen
				seriové ojnice sou odzkoušené do 400k takže 300 zvládnou
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 18:51
				od rozum
				CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 19:57
				od Kentoya
				ET nebrat mam je na dílně
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 20:37
				od kenivruh
				rozumik píše:CA18ET pisty bych nebral, rozmerove sou stejny, uchyceni do ojnic je jiny a materialu je znatelne min :-D
Ale tu sa jedna o ojnice 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 14.09.2007, 20:39
				od Kentoya
				ET nebrat ani kliku ani písty ani ojnice