Napsal: 27.09.2007, 18:11
to je hned jasne,ajusu sem držel v rukou jen jednou a je to těsnění z výkresu a ne z klingeritu
budu oponovat , Ajusa delá originálprovýrobová tesnení, treba konkrítne na 2JZ motory a ta jsou celokovová, na mk3 ( 7mgte ) delá seriové klasické - jakoby papírové aletaké jestepred dvema lety bylo dostupné ( a dodnes je v katalozích ale nesehnatelné ) - celokovové na mk3 supry, byl to super pomer cena / učelnost ale bohuzel ted uz nesehnatelnéblázen píše:to je hned jasne,ajusu sem držel v rukou jen jednou a je to těsnění z výkresu a ne z klingeritu
Ajusa dela na MK3 vyborne tesneni, kluci to pouzivaj az do 1,2baru, ale na nissaka dela vazne smecko, mel jsem uz 2 a pokazde shorelo. Je to na nissaka nejlevnejsi varianta do druheho dne.. Daval jsem za nej necelych 600kc a druhy den mi to vzdycky prislo. Jinak na seriova tlak so staci, ale vic ne.Idaho píše:budu oponovat , Ajusa delá originálprovýrobová tesnení, treba konkrítne na 2JZ motory a ta jsou celokovová, na mk3 ( 7mgte ) delá seriové klasické - jakoby papírové aletaké jestepred dvema lety bylo dostupné ( a dodnes je v katalozích ale nesehnatelné ) - celokovové na mk3 supry, byl to super pomer cena / učelnost ale bohuzel ted uz nesehnatelnéblázen píše:to je hned jasne,ajusu sem držel v rukou jen jednou a je to těsnění z výkresu a ne z klingeritu