Walbro
Koukni myslim na bazar ostatni nabizi ho tam idahoMisan píše:klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Co myslis pod restrikcema? Vyfuk, sani?...Krom toho, mel jsi zapojene oba restriktory pred solenoidem?Mirek píše:tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...tomita píše:nene...0,67-0,7Kentoya píše:0,4
S14a RB25
nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4
dle selského rozum
CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl
SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4
a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
dle selského rozum
CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl
SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4
a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Krom toho si myslim, ze 2l SR s preplnovanim pouze 0.4bar nikdy nebude mit 200koni, na to bych vsadil cokoliv.Paja UDC píše:Já jsem přesvědčenej, že má tlačit v naprostý sérii 0,7 bar (kromě jedničky), jinak by tam ten solenoid vůbec nemusel bejt a wastegate by byl zapojenej jako u s13tky přímo do sání bez odboček a restrikcí, toť můj selskej rozum
S14a RB25
to:Kentoya franto klido až se budeš stavovat dotahni volnej budik a mužem to zmerit až to pošlape.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Ježišmariá, já se taky nechci hádat a už vůbec né s tebou, když tys dělal první SXo, tak já obdivoval genialitu dvoutaktního motoruKentoya píše:nechci se hádat zatím jsem vždy viděl 0,4
dle selského rozum
CA motor 1,8 bez vítca, zastaralá konstrkce, 0,7 bar a výsledek 170 kobyl
SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
už jen proto bych se nedivil 0,4
a za další u slika jsem jezdil na 0,8 a výkon byl okolo 250 kobyl, že by zvýšení tlaku o 0,1 mělo takový vliv na výkon? no nevím a možná je můj selský rozum dobrý jen pro selky, a je možné, protože opravdu nevím všechno že je tam vážně 0,7 bar
UDC Team
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Seria ma 200 koni a ako pisal tomita, tiez neverim ze sr s takou nizkou kompresiou da 200 koni na 0.4 baru.Kentoya píše: SR motor2,0 s vítcem, lepší konstrukce, 0,7 bar a výsledek jen 170 kobyl?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den