Stránka 3 z 3
Napsal: 24.01.2008, 10:41
od Peca
Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Franto ty tohle turbíčko (2871R) máš že? Mohl bys napsat kolik tlačí v jakých otáčkách? A když srovnáš náběh s T28?
Napsal: 24.01.2008, 12:16
od nizzmo
raddy píše:
...GT28R, ktoreho kompresor konci niekde na 350k.
Toto je dovod, preco uvazujem nad nim, pretoze sa da za par korun a pretoze som videl, ze na sxoc.com ho ma par ludi zo stage1 (HD) a maju vykon tesne nad 300hp, co s T28 a stage1 asi nieje mozne pri rovnakych ostatnych upravach.
branbito: mozno dobra myslienka, turba IHI ma aj novy GT-R.
Napsal: 24.01.2008, 12:25
od Gerox
no za par korun...???
z ebay mozno...ale otazka co dostanes
Napsal: 24.01.2008, 12:27
od nizzmo
Samozrejme myslel som overene ebay bazare, ako napre Japan Dyno...
Bohuzial ale uz sa predalo, takze je to pase...
Napsal: 24.01.2008, 12:28
od Gerox
dokonca si chcel z bazaru????
Napsal: 24.01.2008, 12:29
od Vita.z31
Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Hele kdyz kouknu na
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.
Napsal: 24.01.2008, 12:51
od raddy
presne tak, maximalny podporovany tlak kompresora GT2871 je tesne pod 2bar.
Napsal: 24.01.2008, 12:52
od raddy
Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
mam pocit ze gerox v poslednom case zaziva same sokujuce situacie :-D
Napsal: 24.01.2008, 13:05
od nizzmo
Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil.
Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...
Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
Napsal: 24.01.2008, 13:25
od Gerox
nizzmo píše:Gerox píše:dokonca si chcel z bazaru????
Nie, chcem si postavit projekt, ktory vyrazne presiahne moje financne moznosti a kedze na to nemam, tak mi bude auto stat 3 roky v garazi a potom ho predam nedorobene za menej, ako som do neho vrazil.
Takto teda neuvazujem ani nahodou... :-D Ja sa chcem vozit...
Uz som od nich bral par veci a tu z fora mnoho dalsich ludi a vsetci sme boli spokojny. Maju feedback 99,8% (3086 hodnoteni). Posledne negativne hodnotenie mali minuly polrok a to kazdy mesiac predaju nejake pouzite turbo.
za pokus o rypnutie ti davam tak 3-ku...
Napsal: 24.01.2008, 21:12
od Kentoya
Vita.s13 píše:Kentoya píše:pokud se nemýlím marat má skladem GT2871R cena okolo 25 přesněji cenu řekne on možná 26 fakt nevím, a je to co se potenciálu týká výš jako 2860, mělo by zvládat až 2,5 baru a okolo 2 bar (minimálně 1,8) v celém rozsahu
Hele kdyz kouknu na
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... rgers.html a prepoctu si tu tabulku tak mi vychazi ze gt2871r v zadne origo kombinaci nepresahne 2b.
dřív než odpovím, zjisti podle tabulek kolik max zvládne 2860 na kluzných ložskách
Napsal: 25.01.2008, 07:55
od raddy
kompresor 2860 trim 62 (bez ohladu na typ lozisk) je dimenzovany na obdobny tlak ako 2871, cize zhruba 2bar max, akurat ze pri tomto tlaku podporuje max. prietok cca 34lb/min (trim 55 len okolo 30lb/min), kdezto 2871 kompresor pri rovnakom tlaku podporuje prietok az 45lb/min (plati pre najvykonnejsi trim 2871 - trim 56). Napr 2871 trim 48 podporuje len cca 38lb/min.
Avsak ja osobne by som 2860 urcite netlacil na 2bar
Inak povedane, oba kompresory podporuju rovnaky max tlak, ale 2860 to dokaze len na motore s mensim prietokom, cize na mensom motore, motore s nizsimi max. otackami ci menej upravenom motore.
z praxe na ca18det sa da povedat, ze gt2860r (s vyf. AR .64) dokaze podporit cca 320k max (mozno 350 ako extrem alebo nadhodnoteny vysledok z brzdy) a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Napsal: 25.01.2008, 17:58
od tomita
raddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazne
Inak tiez zastavam nazor, ze tlacit 2 bar je blbost, ani nechapem preco sa tu o tom vobec bavite, asi niektorym jedincom este nedoslo ze pri takom tlaku sa mozu pripravit na novy motor (resp. vnutornosti ako piesty, kruzky, ventily, loziska + samozrejme turbo) ca. kazdy mesiac. :-D
Napsal: 25.01.2008, 18:26
od raddy
tomita píše:raddy píše:... a gt2871r (s vyf. AR .64) dokaze dostat z ca18det hodne cez 400k, myslim ze 450k nie je nemozne.
Toto je dufam len preklep. To nemozes mysliet vazne
nie je na tom nic divne, tieto turba sa pouzivaju s tlakom aj viac ako 1.7bar s vykonmi tesne nad 400k (samozrejme na adekvatne pripravenom ca18det motore, hlavne vacky) a to plati pre mensiu vyf. turbinu. S vyfukovou AR .86 by to este islo vysie, specialne na sr20det motore