Stránka 3 z 3

Napsal: 19.02.2008, 15:40
od tamo
Jimmbo píše:takze tam muzes dat jakej chces..i SRko :wink:
podla zakona niee...

Napsal: 19.02.2008, 20:49
od Idaho
Kentoya píše:
Idaho píše:
Kentoya píše:ceny tam taky nemá špatný, ale já používám díly jiných značek, ne že by vše byly shity, ale hodně věcí bych na auto nedal
Kentoya.. bohužel matejicek vestinou neuvádí výrobce tech dílu označených prvovýrobou. Já osobne díly od JC ( ty s koncovkou JC ) také v 99% případů nepoužívám, al epodvozkové díly od "three fives" nebo ložiska Kanaco, rozvody Mitsuboshi atd to jsou díly které v tech vozech byůy v originále takže nevidím duvod je nepoužívat..
mitsuboshi taky používám a např i nipparts má ve své krabici řemen od mitsuboshi, ale protože znám ceny některých dílů z kamenného obchodu a odečetl jsem si 10% a dostal jsem se na ceny matějíčka, tak jsem si skoro jistej, že u hodně dílů znám výrobce, protože u hodně dílů co kupuji by se na tuto cenu nedostal

jen by mě zajímalo co tam má za šály, co je to za výrobce
šála ne - tfuj tfuj za hodne podobnou cenu zvládnu ACL..

Napsal: 19.02.2008, 20:53
od Idaho
yHCov píše:
Kentoya píše:ACL duraglide ověřená kvalita na závodních strojích
ty sport, jsou tvrdší a spíše pro auta s extrémním výkonem, které nevydrží po stránce motoru dlouho, jinak šály jsou špičkové (ty sport) ale na foru není nikdo kdo by je potřeboval, možná buky, adner, marat a když zavřu obě oči tak já a raddy
ok..Zjistim co má matějíček a pak se rozhodnu.Díky !
mel jsem se podívat do fora dříve dnes jsme je zrovna odesílal .. kua a nevím toho výrobce.. taková žutá krabička.. tuším federal mogul ale jistej si nejsem..

EDIT kua sem vul, halvne že mám naistalovanej novej katalog :D

tak není to FM je to nějaké NDC :(

Napsal: 19.02.2008, 22:49
od Kentoya
na motoru je pouze CA 18 a výrobní číslo, jak ten technik pozná jestli je to CA 18
E
ET
DET
DE
to opravdu nevím

Napsal: 19.02.2008, 22:52
od Kentoya
federal mogul nebrat to jsou tuším KING-obchodní značení, hovno vydrží
to NDC mám pocit že jsou SANICO, budou to hliníky s přídavkem olova a cínu a pokud se nemýlím tak jsou v originále v motorech VG

Napsal: 10.04.2008, 13:51
od docertabum
vyuzijem tento thread,kedze sa tu prechadza plynule z jednej temy do druhej a poprosim vas mi pomoct pochopit, ako mocno domrveny motor mam:

takze je to FJ20E. Problem v motore nastal, ked som siel predbiehat auto, tak som podradil a zacal predbiehat, motor bol vo vyssich otackach a potom som zaregistroval neprijemny taky klepajuci zvuk v motore, najma vo vyssich otackach, resp. po stlaceni plynu. ked plyn pustim, prestane aj klepat, no kazdopadne nie tak vyrazne. Klepajucich motorov som pocul uz v kdejakych autach, ktore chodia po uliciach a ten klepavy zvuk ich funkcnost neobmedzuje na imobilitu. Ale co sa tyka toho mojho, tak on sa chova nasledovne. ak je studeny naskoci v momente bez akychkolvek problemov. Bezi dobre, akceleracia je pomerne dobra. Akonahle absolvuje par km a nahreje sa, tak pri akomkolvek zastaveni jednoducho neudrzi otacky a zdochne. Potom ho uz nenastartujem a musim cakat hodku alebo aj dve, kym neochladne. Mna zaujima, co vlastne ovplyvni to zohriate motora, ze uz mu neumozni naskocit?