Strasne klepanie

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Příspěvek od Iwan »

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak »

pablo píše:
driftak píše:Mame S12 s CA18Et, a ked bracho na starom motore natiahol kluku, klepalo to priblizne tak isto, pri jemnom pridavani plynu klepalo, a potom od nejakych 1000-2000 nic. Az na 2000 to zasa klepalo. Alebo ked som pridal (pocas pridavania nebolo klepanie vobec pocut) a pustil som plyn, tak cely cas ako klesali otacky to aj klepalo. Ak mas natiahnutu kluku, nejazdi s tym. Dodrbes turbo uplne. :-( Bracho mal nastartovane (cely cas volnobeh) asi 50 Km bol tahany, a turbo dostalo riadne. Mali sme vtedy este aj popreskakovane rozvody. Ale vazne to nemusi byt kluka, len to podobne klepe :lol:

edit: A tiez to vyzeralo ako keby ten zvuk isiel z hlavy, alebo tak. Slik hned ako to pocul povedal ze kluka, ale ten kto ten motor vobec nepozna (napriklad ja aj ked uz ho spoznavam. ) :lol: neurci odkial klepanie pochadza.
hej jestli myslis ze sem pica a nepoznam kde to klepe. byl sem to auto s nim kupovat jakmile sa chce rozbehnut tak to prestane a nic nepocut a motor jede
Nikde skor nebolo nic o tom, ze by si bol to auto pozerat s nim, takze neviem ako som to mal vedet. Nikdy som nepovedal ze si pica tak sa skus skludnit. Neviem kto tu ma pravo byt nervozny.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

Na to casovanie sa ti mozem informovat ale potreboval by som PN na ne bolo by to jednoduchsie. Mam kontakt v US kde predavaju OEM diely na SRko ale neslubujem ze aj taketo neco tam budu mat ale ak hej bolo by to asi lacnejsie ako z Japanu. Ak zistis tie PN ozvi sa a ja sa ti poinformujem ak xces.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od n1zmo »

nasiel som nieco ale je to z SR20DE avsak pisali ze to pasuje aj na DET. Je to tak?

13028-00008 Timing Chain

A inac ako sa vola presne po anglicky to kolecko? to bude ten bazmek myslim. Nejaky sprocket alebo take cosi?
Obrázek
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Na obrazku je hlava z DET
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od n1zmo »

ja viem mam to z manualu ved potrebujem diely na DET. Ale PNs som nasiel len na model DE tak sa pytam ci by to mohlo pasovat aj na DET. Ak sa jedna o to casovanie.
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

Aha dobre mam sa na to opytat ci to vedia zohnat. Ja som v tom topicu od otase nasiel toto PN 13025-65F00 tak teraz neviem ktore je spravne ale mozem sa spytat konkretne ich ak to budu vediet splasit tak asi budu vediet o co mi ide.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
n1zmo
user
Příspěvky: 169
Registrován: 21.04.2008, 14:28
Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od n1zmo »

ano to bude PN na ten bazmek co mi tam hrka. Ja som nasiel PN na retaz aj tu by som chcel vymenit pre istotu tak sa mozes spytat co a jako dikes.
GT2871R, Fuel pump 255l/h, Apexi power intake, Horsham Stage 3a, vstreky NISMO 555cc, 3" exhaust, Apex FMIC, Apex type 2 nerezove zvody, 60mm klapka z SR20DE, Odlahcene remenice, pancierove hadicky, Turbo outlet Apex, Nissan Datascan 1.52, oil catch tank, Z32 brzdy
Odpovědět