Re: Úpravy výkonu S13
Napsal: 06.07.2008, 21:34
Ti co znaji Frantu vedi že nechodi spat ani domu
pak je zde ještě jeden problém, S3 chip teoreticky takový výkon zvládne, ale chce to zase udělat komplet od hlavní žemenice až po spojku, a jen spojka se setrvákem je přes 20, kovaný ojnice bych určitě nevynechal a taky bych jedině doporučil chladič oleje a chladič vody z S14 s vrtulí, kliku jedině nebroušenou a vidím to i s turbem stále okolo 200 000 minimálněPDK200SX píše:No těch 300PS+ by mi asi mohlo stačit. Ale jak je tam dostat? Turbo, vstřiky, stage3 a pod. stačí?blázen píše:Gtechem to odpovídá 300k 4,8-5,5s ale bez slick se ke stovce jen prohrabeš
Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
teoreticky bych si přál aby to tak bylo, taky ještě záleží na velikosti gum a poměru v diffu a dalších pár kravinkáchchosecz píše:Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D
Mě to nepřišel velkej rozdíl Ne bylo to trochu poznat. U toho 300PS to šlo nějak lepší, u toho druhého už to bylo pořád v omezovači a to je na pytel. Myslím že 300PS by mi stačilo.blázen píše:tady máš 300hp http://www.youtube.com/watch?v=9pTEQWLH ... ed&search=
tady máš 500hp http://www.youtube.com/watch?v=Xuq5DmLXndI
Já vím, přesně tak si to představuju. Nic jiného my stejně nezbyde, když chci, aby to vydrželo. Klika to vydží? Pokud ano, tak dát jen kované ojnice a písty nechat nebo taky kované? Co je všechno teda na to třeba? Jaké vstřiky? Všechno bych to potřeboval vypsat do posledního šroubku.blázen píše:PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D
myslím,že si to pořád představuješ jako hurvínek válku, klidně se ti to může rozletět každých 1000km. určitě bych pro tento výkon brousil blok a použil nové písty, ojnice sou diskutabilní 300k umí unést,ale musí být v top stavu, ani poškozené,ani unavené ani jinak deformované..