spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
chorvatsko tam a zpět jsem jel za průměrných 9,2 na 100 a byl jsem schopen s tím samým setupem ždímat i více jak 30litrů na 100 a nebylo to jen město
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
12 litrov je vela na seriu. To sa musi mastit po dialnici 160-180 a v meste chodit plyn-brzda.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Ja jsem se jeste pod 10 nikdy nedostal a po dalnici kolem 180 jsem okolo 15-16. Ve meste mam standardne neco pod 12 (11,7 l). Taky nezapomen na to, ze ted jezdi s odpojenou lambdou, bez boostu a na volnobehu ma urcite jinou, nez optimalni smes - vetsinou bohatou... Kazdopadne s odpojenou lambdou je to ted rozhodne mene nez puvodnich >15.kenivruh píše:12 litrov je vela na seriu. To sa musi mastit po dialnici 160-180 a v meste chodit plyn-brzda.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
já to chorvatsko bral skoro pořád 170, ale nezrychloval a nezpomaloval, prostě mrtvá noha na pedálu a 9,2/100
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
ja mel po dalnici+okresky cca 8,5 pri 100-130km/h jel sem lehce na spotrebu, ale prislo mi to nejak malo tak nevim jestli jsem se nesekl
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
presne takato spotreba je normalna pri normalnej jazde
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
peta: Tu spotrebu mer tak ze natankujes plnou do vypnuti pistole ,ujet treba sto nebo vice km a dotankuj nejlip na same pumpe do vypnuti pistole . A mas litry paliva ke kilometrum jak to delas tak to je nepresne.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Také si přispěju :-)
Město (praha) jezdím za min 14,5 pod jsem ještě nešel ale nikdy nevydžím jen klidně jezdit tak 10-20% je běžná jízda (koukejte jaké mám zadní lampy )
ale dálnice ta je za 8,5 s klidnou nohou tak 130ti a plným kufrem a zadníma sedačkama a sem tam mírný rozjezd jak to zatáhne do sedačky ale to jen minimálně
Město (praha) jezdím za min 14,5 pod jsem ještě nešel ale nikdy nevydžím jen klidně jezdit tak 10-20% je běžná jízda (koukejte jaké mám zadní lampy )
ale dálnice ta je za 8,5 s klidnou nohou tak 130ti a plným kufrem a zadníma sedačkama a sem tam mírný rozjezd jak to zatáhne do sedačky ale to jen minimálně
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
no takze k te spotrebe bez te lambdy pod 15l po meste fakt nejde - nevim asi zkusit objednat novou lambdu a vymenit a jak to bude vypadat potom... (jestli je ta spotreba stejna ted bez ni jako byla i s ni - to pak bude ta moje lambda uplne v haji neni tak teoreticky? nebo kabelaz mozna (malo pravdepodobne, ne???
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
tak pánové dneska jsem to taky doměřil , tankuju pravidelně Carera 100 cca za 36Kč/l . a spotřeba po Praze 11,2l a to nejezdím na spotřebu .... docela mě to samotného překvapilo.
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Je možne aby walbro nejak zmenšilo nebo ustalilo spotřebu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Design píše:Je možne aby walbro nejak zmenšilo nebo ustalilo spotřebu?
změní spotřebu jen o to o co bylo seriové čerpadlo stářím připraveno na jeho výkonu..podle mě to bude zanedbatelný údaj a měl by ses s walbrem dostat na tabulkovou spotřebu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
Neviem ci moze lambda az tak kazit spotrebu (teda ak nefunguje). Ja som jazdil s nou aj bez nej na serii aj s t28 a velky rozdiel v spotrebe nebol. Ak ti lambda znizuje predsa len spotrebu z tych 15 na 12 napr. tak je chyba niekde inde a lambda sa to len snazi kompenzovat (ale na menej ako na 12 uz nedokaze, ecu pokial funguje ako aem napr. tak robi kompenzaciu len do urciteho percenta).petafm2 píše:no takze k te spotrebe bez te lambdy pod 15l po meste fakt nejde - nevim asi zkusit objednat novou lambdu a vymenit a jak to bude vypadat potom... (jestli je ta spotreba stejna ted bez ni jako byla i s ni - to pak bude ta moje lambda uplne v haji neni tak teoreticky? nebo kabelaz mozna (malo pravdepodobne, ne???
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
mne to zerie tiez jak tank aj pri lahkej nohe sa hybem medzi 15 az 20 l/100km
tiez mi to pride pekne otravne
skuste odbornici napisat co vsetko a ako prekontrolovat a nastavit
mne by sa takyto navod na jednej kope dost zisiel
dik
tiez mi to pride pekne otravne
skuste odbornici napisat co vsetko a ako prekontrolovat a nastavit
mne by sa takyto navod na jednej kope dost zisiel
dik
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou
nadmerna spotreba by sa mala prejavit na farbe sviecok.
spotrebu/davkovanie paliva riadi ECU nasledovne:
1, hlavny vstupny udaj poskytuje AFM. tento vstup pouziva ECU stale. nespravne fungujuci AFM je castou pricinou prilis bohatej zmesi. ak sa jedna o AFM s nastavovacim srobom (4 piny na konektore), tak musi byt spravne nastaveny podla servisneho navodu. nespravne nastavenie sposoby nespravnu zmes vo vsetkych rezimoch.
2, v autach, ktore su vybavene seriovou lambda sondou, funguje navyse regulacia davkovania paliva pri ustalenej zatazi motora a jeho normalnej prevadzkovej teplote. tato regulacia (closed loop rezim ECU) nastavuje idealnu (stochiometricku) zmes paliva a prerusi sa vzdy pri akceleracii ci spomalovani (od urcitej miery zmeny ustaleneho stavu). ak je lambda vadna, tak dosledkom moze byt nadmerne bohata zmes v rezimoch prevadzky motora, kde ECU lambdu vyuziva. ak nie je lambda pritomna, ECU pouziva len udaje z palivovej mapy (open loop rezim ECU).
3, ECU pouziva svoje teplotne cidlo, na zaklade ktoreho obohacuje zmes pri nizkych prevadzkovych teplotach motora (elektronicky sitic). ak je toto cidlo vadne, tak moze byt sitic zapnuty a sposoby zvysenu spotrebu.
dalsie potencionalne vplyvy na spotrebu:
1, netesnost v sani, ktora sposobuje unik tlaku turba, tym bohatu zmes a znizeny vykon.
2, nespravny tlak paliva
3, netesniace vstreky, vadne vstreky
4, nespravna viskozita/teplota oleja
5, spinave/stare/poskodene sviecky
6, nizka kompresia valcov
7, nahustenie pneu
8, styl jazdy
Myslim ze z vyssie uvedeneho si kazdy moze urobit predstavu co robit ak je spotreba prilis vysoka vzhladom na styl jazdy. Len poznamenam ze pri ustalenej jazde dajme tomu 130km/h by spotreba nemala presiahnut 10l, naopak 9l je realne. Pri ustalenej jazde do 100km/h by 9l nemal byt problem. Mesto tazko povedat, tu sa dostavame k podstatnej otazke a tou su samotne navyky pri soferovani. Je neuveritelne, ako sa dokaze rozdielny styl jazdy podpisat na spotrebe a ake rozdiely vedia byt pri tkzv. "lahkej nohe" s spravnom style jazdy na spotrebu.
spotrebu/davkovanie paliva riadi ECU nasledovne:
1, hlavny vstupny udaj poskytuje AFM. tento vstup pouziva ECU stale. nespravne fungujuci AFM je castou pricinou prilis bohatej zmesi. ak sa jedna o AFM s nastavovacim srobom (4 piny na konektore), tak musi byt spravne nastaveny podla servisneho navodu. nespravne nastavenie sposoby nespravnu zmes vo vsetkych rezimoch.
2, v autach, ktore su vybavene seriovou lambda sondou, funguje navyse regulacia davkovania paliva pri ustalenej zatazi motora a jeho normalnej prevadzkovej teplote. tato regulacia (closed loop rezim ECU) nastavuje idealnu (stochiometricku) zmes paliva a prerusi sa vzdy pri akceleracii ci spomalovani (od urcitej miery zmeny ustaleneho stavu). ak je lambda vadna, tak dosledkom moze byt nadmerne bohata zmes v rezimoch prevadzky motora, kde ECU lambdu vyuziva. ak nie je lambda pritomna, ECU pouziva len udaje z palivovej mapy (open loop rezim ECU).
3, ECU pouziva svoje teplotne cidlo, na zaklade ktoreho obohacuje zmes pri nizkych prevadzkovych teplotach motora (elektronicky sitic). ak je toto cidlo vadne, tak moze byt sitic zapnuty a sposoby zvysenu spotrebu.
dalsie potencionalne vplyvy na spotrebu:
1, netesnost v sani, ktora sposobuje unik tlaku turba, tym bohatu zmes a znizeny vykon.
2, nespravny tlak paliva
3, netesniace vstreky, vadne vstreky
4, nespravna viskozita/teplota oleja
5, spinave/stare/poskodene sviecky
6, nizka kompresia valcov
7, nahustenie pneu
8, styl jazdy
Myslim ze z vyssie uvedeneho si kazdy moze urobit predstavu co robit ak je spotreba prilis vysoka vzhladom na styl jazdy. Len poznamenam ze pri ustalenej jazde dajme tomu 130km/h by spotreba nemala presiahnut 10l, naopak 9l je realne. Pri ustalenej jazde do 100km/h by 9l nemal byt problem. Mesto tazko povedat, tu sa dostavame k podstatnej otazke a tou su samotne navyky pri soferovani. Je neuveritelne, ako sa dokaze rozdielny styl jazdy podpisat na spotrebe a ake rozdiely vedia byt pri tkzv. "lahkej nohe" s spravnom style jazdy na spotrebu.