Stránka 3 z 7
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 30.11.2009, 22:52
od blázen
my víme,jak to myslíš..
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 01.12.2009, 17:21
od slik85
kebys rozmrdal IC a mas tam diru tak ti MAP senzor pomuze jen na dojeti protoze to turbo by se protocilo pri plnim moznym vykonu by slo do extremnych otacek a nemuselo by to vydrzet protoze by nenatlacil pozadovanej tlak tak by delalalo vse proto az by odeslo
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 01.12.2009, 19:34
od Fire
závodák se beztak vozí na plaťáku tak nač to řešit ne ...
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 01.12.2009, 23:11
od Martin_534
no ale nemusíš ho pak táhnout / tlačit po okruhu
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 01.12.2009, 23:54
od pablo
no ono jedna vec je ze slik s tym bude jezdit po cestach zadny vozik
a tu mas odpoved :
GT3071R. Je to neuveriteľne silné turbo, ktoré posunulo S14 ku 410k pri relativne nízkom plniacom tlaku. Nepopísali by sme ho ako dobrú voľbu ak hľadáte rýchlu odozvu a nábeh turbíny, avšak na trati je stále použiteľné, zvlášť ak zmeníte výsledný prevod výmenou diferenciálu z S14 s autmatom. Ak chcete serózny výkon bez komplikácií s inštaláciou turba s externým obtokovým ventilom, toto je voľba pre vás........takze ked ho kupis tak si zmen staly prevod na diferaku na 4,3 alebo na 4,07 a uvidis jak to pojede bude to mazec....alebo
gt28rs. Neuveriteľne reagujúca voľba moderného vylepšeného turba s guličkovými ložiskami. Oficiálne je odporúčané pre aplikácie okolo 320k, ale nájdu sa konfigurácie cez 350k s použitím iných vačiek, vstrekov, Apexi Power FC a obvyklých chladičov vzduchu a výfukových systémov.a jak fungovalo vies sam
tak tu mas dve moznosti na vyber s turba
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 02.12.2009, 09:58
od tomita
Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 02.12.2009, 10:37
od playdude
tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
veci co pisal Pablo su z mojho webu a tieto dve turba su porovnane preto, ze su v ponuke Driftworks v ich eshope (rovnako ako aj v mojom, popis je prebraty od Driftworks) a maju s nimi skusenosti .. to o nabiehani mas zaiste pravdu, ale toto bolo myslene skor v spojeni s driftom a pouziti pri driftovani .. inak o skorsom nabehu turba tam nebola ani zmienka
..zmienka bola o jeho pouzitelnosti a to v navaznosti na drift
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 02.12.2009, 17:19
od pablo
tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
no ten diff mas s ceho ked mas prevod 4,1?
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 02.12.2009, 21:22
od tomita
jak pisu, mam diff z automatu..
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 02.12.2009, 22:08
od pablo
pockej ale automat s14 ma 3,9 a ne 4,1
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 04.12.2009, 22:23
od jagy
tomita píše:Nemylseli nahodou gt28r? Turbo z s15?
Tak nebo tak, rozdil mezi GT3071r a GT28rs je znacny, moc nechapu proc je ten pisatel porovnaval. Ja jezdim s auto diferakem 4,1 ale ze by zmena staleho prevodu kompenzovalo pouziti velikyho truba, nemuze byt ani rec, to je blbost. Turbo ti nebude nabihat ani o 1 otacku drive nez s manual diferem. Ja mam prave problem s tim ze na pomalych tratich (Strahov, Milovice) mam hluchy misto mezi 2 a 3-kou, totiz dvojku vytocim do omezovace..ale na trojku je to prilis pomaly, neutahne to v oblasti kde zacina zabirat turbo. Na rychlych tratich je 3-ka naopak super (treba Most).
Prave proto by ti pomohl kratsi prevod ne?
Btw. ty vstriky
555 cc = 373 WHP * Yellow
---------------------------------------------555 cc @ 4 bar = 423 WHP
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 05.12.2009, 09:26
od slik85
tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 05.12.2009, 10:11
od Design
Napiš si za nick zavorku a doni blázen2
Těšim se nato
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 05.12.2009, 13:39
od blázen
s tím 3071 se dostaneš k 500hp s velkym AR
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 05.12.2009, 13:56
od jagy
Nevim na co takove turbo, kdyz koupis lepsi a levnejsi... napr. Holset.