Stránka 3 z 4
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 12:31
				od Heini
				Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 12:42
				od mike
				Heini píše:Ja jen ze uz v 300zx to auto slo porád do predu a nechtelo se mu moc zatáčet. Tak mne zajímá jak to bude v kastli S13 která je podle mne míň tuší a jeste se tam dá V6
fakt jo ??
 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 13:14
				od blázen
				na těch JPN videích na youtube kde jezdí ty Z32 po okruhu drží docela pěkně.. ale je fakt,že ona váží tuším 1700kg? To je poměrně dost..
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 13:43
				od SDRT
				300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.
To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 13:47
				od blázen
				a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 16:11
				od Heini
				Tak u tech motorů z toyty a RB taky nevím co je za rozdíl
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 16:12
				od pablo
				SDRT píše:300 ZX sa nechce velmi zatacat lebo to ma podmienene podvozkom ale u S13 VG to nebude ten problem.
To pablo :S14 a S13 je trosicku rozdielne auto a zalezi na tom kto robil konversiu , ako sadol motor a podobne a hlavne RB a VG su uplne rozdielne motrory co sa tyka rozlozenia vahy a podobne.
Ja by som osobne doporucil 1J/2J Toyotu motor do S13 alebo V8 1UZ Celsior motor NA .
ja viem aky je rozdiel v s13 a s14...mam tu moznost mam ich doma takze viem o co sa jedna a mas pravdu s tym ze kto to bude robit...
 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 18:56
				od slik85
				robit to budem ja
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 19:09
				od mike
				slik85 píše:robit to budem ja
 co budes robit ??
 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 19:10
				od Design
				Zastavbu vg30de do s13
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 01.02.2010, 19:15
				od mike
				ok sem zvedav ..
ano zed ma relativne malej rejd ale ze by se mu nejak nechtelo zatacet o tom NIC nevim
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 02.02.2010, 04:11
				od SDRT
				blázen píše:a ty toyoty motory jsou včem rozdílné od RB?
Toyota 3SGTE a Nissan CA18DET su motory s ktorych upravca vychadzal pri konstrukcii motorov JZ a RB .
Toyota motor je viacej spolahlivejsi ako Nissan .
Olej return ma u Toyoty daleko lepsi priebeh ako u Nissanu preto sa u vysokych otacok nepreplnuje hlava a tak nedochadza k ubytku oleja v olejovej vani ,nasavaniu vzduchu cez oil pick up a k naslednemu poskodzovaniu motora.Nevyzaduje oil catch can .
Toyota motor v prevedeni factory znesie daleko razantnejsie zaobchadzanie ako Nissan a 500 KW na zotrvacniku znasa bez akychkolvek internal uprav.
Je vseobecne zname ze kde RB26 dochadza pri vykone z dychom tak 1JZ motor sa prave dobre rozbehol.
A potom je tu rada technickych parametrov kde Toyota ma navrch oproti motorom RB/SR od Nisanu.
Ja ked by som sa mal rozhodnut pre zastavbu motora pre S13 na drift/circuit racing tak jednoznacne 1JZ alebo 2JZ single turbo .Pre mensie vykony 3SGTE aj ked tam je potrebne niekolko uprav
Aj ked vela AE86 pouzivaju v Japonsku na drift prave SR20DET motor  

 .
 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 02.02.2010, 09:39
				od blázen
				já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp
			 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 02.02.2010, 14:24
				od SDRT
				blázen píše:já sem myslel po stránce toho,o čem se tu diskutovalo a to je rozložení té hmotnosti těch nissan motoru,protože ty JZ motory sou taky jen řadové šestiválce.. a jestli umí 1JZ víc jak RB26DETT tak je dobrej..ty RB sem viděl snad i s 1600Hp
Ja som to pochopil inac.
Co sa tyka rozlozenia vahy tak neviem kolko je v tom rozdiel vahovy ale zalezi hlavne na ulozeni motora preto som mal na mysli ze zalezi kto ten motor nanda do kasne,aku napravnicu,ake silentbloky pouzije a podobne.
Ja som teraz videl zastavany RB26 do S14 a ten motor bol skoro na podlahe a to som videl ze silentbloky boli neskutocne dlhe /vysoke ale taku napravnicu som este nevidel.
Co sa tyke RB26 s 1600 Hp . nezabudni ze v tom motore uz nic seriove nieje a okrem bloku / pravdepodobne ani ten ale custom billet blok / a hlava ktora presla dokonalym prepracovanim a uz sa na 26 kovu hlavu nepodoba tam od Nissanu uz nic nieje pouzite.
Kdezto JZ motor 600hp bez problemu v serii a s vysokov trvacnostou a spolahlivostou .
 
			
					
				Re: Navod  na swap vg30de do s13
				Napsal: 02.02.2010, 15:12
				od Mirek
				Mariane nevidim mezi RB a JZ motory takovy rozdil..k tomu jak pises ze vydrzi znatelne vic, tak v CZ jsou ty motory asi nejake horsi. Protoze co jsem cetl od idaha a ostatnich lidi co maji supry, tak jsou v 90% po GO (vcetne N/A motoru). Kdyz udelas GO na RB, taky ti pak vydrzi.
Predem pisu ze nejsem zastance krizeni znacek a dle meho proste do nissana nepatri toyotackej motor. 
 
 
Povery o tom ze kdyz zastavite do S13 radovy 6 hrnek, tak je rozlozeni hmotnosti na prd je teoreticka povera. Napriklad Syko Performance (vyrabeji prestavbove silentbloky) jezdi soutezne v USA S14 s RB motorem a s nevyvazenim nemaji problem. Tim netrvdim ze je to idealni, s VG/VQ motorem bude vaha urcite lepsi, jen pisu ze s radovym to neni tak hrozne jak nekteri na forech pisou.
Jinak k tem vykonum, toyota neni jedina co zvladne 600hp na stock internals, staci se podivat na UK GTR forum. Jsou tam GTR, ktera maji pres 500 na seriovem spodku ( po GO ale seriovem).
O vyssich vykonech se nema vyznam vubec bavit, protoze mit vic jak 500-600 hp na 1200kg RWD je zbytecna a nevyuzitelna hloupost . Staci se podivat na mobness S13, jako reklama dobry, ale na jezdeni?