Stránka 3 z 4

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 14:36
od nizzmo
Este k tej vahe motora. Toto som nasiel teraz na nete: "A VQ is about the exact same weight as the Iron Block KA24DE, which is only ~100lbs more then a SR"
Cize som si celkom dobre pamatal.

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 14:54
od Svobda
Se jim posralo VQ a meli udelany a znali SR tak ho tam dali :D . Jo i kdyby tam byl rozdil ve vahach stejne bych se na to v.... a nechal VQ :D

Re: 350Z

Napsal: 06.02.2010, 22:26
od vmille
Rozdil ve vaze neni !!!!!!!!!!!!! jsem doma vazil oba motory nejsem blbec. Kluci co si VQ brali do zavodni bugyny nechteli verit svym ocim jejich odlechceny Peugeot je o 60kg tezsi. VQ ma teziste vic nahore to beru.

Re: 350Z

Napsal: 07.02.2010, 10:53
od blázen
CA18ET_ - 118 kg 260 lbs
CA18DET - 128 kg 282 lbs
SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs
FJ20ET_ - 166 kg 366 lbs
KA24DE_ - 167 kg 368 lbs
VQ35DE - 150 kg 330 lbs

Re: 350Z

Napsal: 07.02.2010, 16:08
od adner
350z s VQ35DETT 6,4 s na 1/4 míle..

Re: 350Z

Napsal: 07.02.2010, 22:54
od vmille
adner píše:350z s VQ35DETT 6,4 s na 1/4 míle..
VQ35 nema potencial podle jedne tuning firmy :)

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 10:49
od buky300zx
vmille píše:
adner píše:350z s VQ35DETT 6,4 s na 1/4 míle..
VQ35 nema potencial podle jedne tuning firmy :)
Ktorej?

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 12:43
od nizzmo
buky300zx píše:
vmille píše:
adner píše:350z s VQ35DETT 6,4 s na 1/4 míle..
VQ35 nema potencial podle jedne tuning firmy :)
Ktorej?
Asi myslel Signal Auto.
Neviem preco sa to tu opat zmenilo na dokazovanie si niecoho. Ja som len navrhol, ze pokial je to auto lacne a ma mozno skrytu vadu motora, mozno by bolo zaujimave a v podstate ani nie cenovo narocne do kasne 350z natlacit SR20DET, tak ako to ma napriklad Forsberg z Formula D, pripadne Signal Auto. Urcite to nerobili preto, lebo VQ35 sa neda vytlacit vykonovo k nebesam, ale mali na to konkretny dovod. Obaja tvrdia, ze s SR20DET bude mat 350z lepsie rozlozenu vahu predok/zadok a to urcite znamena lepsie ovladanie v zakrutach. Cize pokial by sa stavalo ako special na Drift, urcite to nieje zla volba, pretoze napriklad Forsberg je ak sa nemylim minulorocny sampion Formula D. Signal Auto to auto stavali na Time Atack asi pre Tsukubu.

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 12:57
od blázen
to rozložení hmotnosti SR20DET a VQ35DE ... motory jsou stejně těžké a ten SR20 je delší.. :roll:

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 14:17
od vmille
Neee ja se nechci dohadovat, jen uz dlouho neverim vsemu co se pise, kdyz jsem to mel v rukach. Neznam ty zavody ani tu firmu ale mam svuj usudek a svoji zkusenost (oba motory jsem mel doma na vaze, myslim jako jeden z mala zde z fora). Tvrzeni: " tezke VQ vhodne do limuziny" me byje do oci a pripadne mi jako reklamini trika na urcity projekt. A verte tomu ze VQ je velice kompaktni, jedine co hraje v neprospech ze hmotnost je presunuta do horni casti ale moc kg to nebude.

Co se tyce rozlozeni hmotnosti, seriove Z ma na predni naprave 53% coz je velice dobre.

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 15:54
od saigone
vmille píše:Neee ja se nechci dohadovat, jen uz dlouho neverim vsemu co se pise, kdyz jsem to mel v rukach. Neznam ty zavody ani tu firmu ale mam svuj usudek a svoji zkusenost (oba motory jsem mel doma na vaze, myslim jako jeden z mala zde z fora). Tvrzeni: " tezke VQ vhodne do limuziny" me byje do oci a pripadne mi jako reklamini trika na urcity projekt. A verte tomu ze VQ je velice kompaktni, jedine co hraje v neprospech ze hmotnost je presunuta do horni casti ale moc kg to nebude.

Co se tyce rozlozeni hmotnosti, seriove Z ma na predni naprave 53% coz je velice dobre.
Ve všem s Tebou souhlasim, podle mě má VQ35 o mnohem větší potenciál než SR20 a rekl bych že na něj lze sehnat všechno stejně jako na SR. To že pánové v USA zastavěli do svejch drift strojů SR20 má podle mě jenom finanční důvody. Náklady na úpravu a provoz dvoutřetinové, celková dostupnost SR je v USA mnohem větší, motor je mnohem jednodušší.
Mám doma prospekt k 350Z a tam je psáno že rozložení je dokonce 50/50

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 20:23
od nizzmo
No dobre chlapy, kaslite na to.

Re: 350Z

Napsal: 08.02.2010, 22:12
od adner
Nizzmo v pohode,třeba k tomu mají důvod o kterém víme kulový..Jak řekl Heini,každý ať si dá jaký chce motor do čeho chce,pokud bude spokojený,můžou mu všichni políbit..

Re: 350Z

Napsal: 09.02.2010, 08:40
od buky300zx
1,2HTP.

Re: 350Z

Napsal: 09.02.2010, 21:51
od Bobeš
Ale aspon 2 vedle sebe :)