R33 GST třmeny na S13 (N13)

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Kentoya »

blázen píše:mirku, já si za tím stojím.. :) kdyby to nemělo souvislost,neuvařil bych je.. imho,nech si u 500k RB26 seriové s13 brzdy a uvidíš co se bude dít.. Tenhle kluk nebude měnit převodovku,bude hýbat s výkonem..proto ANO DEJ SI TAM VELKE BRZDY 8) poslení mé slovo a doporučení
není pravda, stačí dvoukilo očesat na váhu toho motoru a bude brzdit v pohodě vše z kevlaru, 300kg a seriové brzdy budou i na 500hp předimenzované

prostě to s výkonem souvisí nepřímo, sám si odpovídáš dobře, jen závěr nechceš pochopit
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od blázen »

kurva hoši neserte mě. Ten kluk nebude dělat kastli ani z kevlaru a nebude ani měnit převodovku,psal na začátku o výkonu) je mi jasný,to co píšeš. Ale nepíšeš k němu..píšeš oběcně. Je tu konkrétní případ,tak se vyjádřete ke konkrétnímu případu,ne k vaší fantazii. Ptal se na GTST kotouče pro své auto. Tak můžeš napsat Franto,jestli mu tam vejdou nebo ne a můžeš připsat jestli bys to tam dal nebo ne. Psát tu o kevlaru a krátké převodovce má smysl,jako přemlouvat někoho v hospodě kdo kouří,at nepije pivo. :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Mirek »

blázen píše:kurva hoši neserte mě. Ten kluk nebude dělat kastli ani z kevlaru a nebude ani měnit převodovku,psal na začátku o výkonu) je mi jasný,to co píšeš. Ale nepíšeš k němu..píšeš oběcně. Je tu konkrétní případ,tak se vyjádřete ke konkrétnímu případu,ne k vaší fantazii. Ptal se na GTST kotouče pro své auto. Tak můžeš napsat Franto,jestli mu tam vejdou nebo ne a můžeš připsat jestli bys to tam dal nebo ne. Psát tu o kevlaru a krátké převodovce má smysl,jako přemlouvat někoho v hospodě kdo kouří,at nepije pivo. :wink:
kurva :mrgreen: blazne, davno se nepise konkretne protoze uz muj prispevek na ktery vsichni reagujete se vztahoval na jagyho tvrzeni ze staci lepsi kotouce a desky, na cez sem napsal ze to stejne nebude nikdy brzdit jako 4 pist :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od blázen »

s tím souhlasím :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Kentoya »

kurva jagy odvedl diskuzi na téma že výkon souvisí s brzdama a nesouvisí, pokud souvisí tak nepřímo, tak se hned nečil

dám ti jasnej příklad auto o výkonu 2500 koní a auto o výkonu 2800 koní o kolik potřebuješ kurva lepší brzdy pokud bude váha stejná a pojedeš po stejné dráze, tady máš rozdíl celých 300 koní a brzdy ti budou stačit stejné

prostě to spolu nesouvisí
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Kentoya »

sakra jeden telefon a než dopíšu tak plno zpráv
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:sakra jeden telefon a než dopíšu tak plno zpráv
to mám stejný

to jsi dal příklad jako brzdy mezi autem co má 50 a 80 koní.. :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Svobda »

Taky nevim proc by meli bejt vetsi brzdy hned zablokovany ty lepsi brzdy se daj lepe drzet na hranici zaslajfnuti kola natoz ty maly bud to nebrzdi nebo na to musis dupnout jak krava ze se slajfnou . ozkouseno pri blbnuti z dvema Alfama jedna 4 pistky a druha obyc a u tech prvnich daleko lip cejtis ten moment zablokovani . A stim samim rikal kamos u eva ze ty serie nic moc a blbe se odhaduje kdy se kousnou a kdyz jel s mysakem s D2 -vetsi brzdy 8 pist tak ze sel krasne poznat moment zablok.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od jagy »

O brzdeni z Vmax se prece nema smysl bavit, nebo nekdo tady stavi takove auto na Vmax? Jednou zabrzdi kazde brzdy, opakovane jiz ne, zvadnou. Pokud pojedu auto projet nekde na kopec/okresky tak je snad jasne, ze s 300PS vs. 200PS budu mit jine rychlosti pred kazdou zatackou a budu logicky potrebovat vice brzdit.

Cela moje pointa byla, ze vzhledem k tomu, co chysta delat mu staci brzdy AD22VF s odpovidajicima kotoucema a deskama. Tyhle 4pistky bych dal osobne na SX, ale urcite ne na tuhle aplikaci, ktera je vahove niz.

Vzhledem k tomu, co ho tyhle brzdy budou stat, co vse s tim bude mit za problemy s tehlicema, s rozdelenim brzd. ucinku, atd. tak se to proste nevyplati v tomhle pripade a bohate by mu stacily AD22VF, ktere funguji velice dobre.

Jo a nikde jsem nepsal, ze 4pistky jsou naprd nebo ze budou brzdit hur.. jen si vytahujete z kontextu, co potrebujete..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od jagy »

A kdyz tam za kazdou cenu chtel 4pisty, mel dat 280x26/30 kotouc a klasicke S14/Z32 brzdice. Nebyl by takovy problem s rozdelenim brzdneho ucinku a mohl byt pouzit N16 tehlice s rozteci 4x114. Brzdic by pak pasoval bez uprav. K tomu zadni 280x10 kotouce, poradne desky a bylo to by OK. Taky by pak mohl pouzit 15" kola, coz se hodi napr. na slick, na zimu.. Ale s tim, co planuje proste nesouhlasim...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od blázen »

Stejně tak tam může dát ty 297x30 kotouče na nichž převrtá rozteč a tuším vejdou do 16" alu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Fizzbiker »

no jen taková technická jak pises mam tam serii n14 gti a pri onom brzdeni se ty kola nezablokovaly a ani neměly snahu a to sem na nich stál jak jen to šlo nerikam ze jsou spatne ale nechapu co je za problem na tom ze chci mit na aute solidní brzdy ty původní (N13) sem dokázal bezproblemu rozhicovat tak ze pedál šel az na zem a vzhledem k tomu ze na aute budu delat cele brzdy vcetne trubek tak to chci osadit komplet R33GST brzdovym systemem vcetne posilovače a hl. brzdovyho valce. prevody budou cca stejny. a co se Vmax tyce tak i ta se zvedla z cca 190 na 248 protoze seriovou prevodovku uz tam nemam a mam delší... nemluvě o tom ze tohle auto ma v serii hrozne slabej zadek co se brzd týče... a kdyz uz tam mam kola ktere mam diky kterym to auto nesrrovnatelne lip sedi tak chci to misto co tam mam vyuzit co nejlepe.
jinak to neni debata o tom mit tam ty brzdy a nebo nemít debata byla o tom zda bude potreba adapter a vypada to ze ne to je vše. :wink:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od jagy »

Jenze ty tam mas prave seriove AD22VF brzdy a to je ten problem. :) Nemas tam poradne desky, ani kotouce... ja jsem nemel problem brzdy bloknout s DS2500.

Kazdopadne nechapu, proc si to delats tak slozite, kdyz tam muzes velice jednoduse dat mnou vyse zminene 4pistky. Tohle je proste zbytecne...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Woyta »

Zajed si na okruh a pochopis.
V beznem provozu a pri obcasnem blbnuti postai i mensi prumer.
Ale na okruhu se nestihaji chladit, dochazi ke snizeni ucinku a hlavne muze dojit k nevratne deformaci ci popraskani kotouce.
Za podobnych podminek to usili vynalozene do brzd zacne davat smysl.

Ja taky uvazoval o tech brzdach od Blazna. Ale sel jsem radeji na jistotu a o vykendu snad konecne montuju brzdy z S14.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Příspěvek od Fizzbiker »

hele kluci... kdybych chtel veci delat jednoduše nemam auto ktery mam, nedaval bych tam turbomotor, nesral bych se s eletrikou, nedelal bych z FWD > AWD, a spoustu jinych vecí...

to wojta: jj aj na ten okruh bych se rád podíval... :)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět