Stránka 3 z 4

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:17
od Kentoya
blázen píše:mirku, já si za tím stojím.. :) kdyby to nemělo souvislost,neuvařil bych je.. imho,nech si u 500k RB26 seriové s13 brzdy a uvidíš co se bude dít.. Tenhle kluk nebude měnit převodovku,bude hýbat s výkonem..proto ANO DEJ SI TAM VELKE BRZDY 8) poslení mé slovo a doporučení
není pravda, stačí dvoukilo očesat na váhu toho motoru a bude brzdit v pohodě vše z kevlaru, 300kg a seriové brzdy budou i na 500hp předimenzované

prostě to s výkonem souvisí nepřímo, sám si odpovídáš dobře, jen závěr nechceš pochopit

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:21
od blázen
kurva hoši neserte mě. Ten kluk nebude dělat kastli ani z kevlaru a nebude ani měnit převodovku,psal na začátku o výkonu) je mi jasný,to co píšeš. Ale nepíšeš k němu..píšeš oběcně. Je tu konkrétní případ,tak se vyjádřete ke konkrétnímu případu,ne k vaší fantazii. Ptal se na GTST kotouče pro své auto. Tak můžeš napsat Franto,jestli mu tam vejdou nebo ne a můžeš připsat jestli bys to tam dal nebo ne. Psát tu o kevlaru a krátké převodovce má smysl,jako přemlouvat někoho v hospodě kdo kouří,at nepije pivo. :wink:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:26
od Mirek
blázen píše:kurva hoši neserte mě. Ten kluk nebude dělat kastli ani z kevlaru a nebude ani měnit převodovku,psal na začátku o výkonu) je mi jasný,to co píšeš. Ale nepíšeš k němu..píšeš oběcně. Je tu konkrétní případ,tak se vyjádřete ke konkrétnímu případu,ne k vaší fantazii. Ptal se na GTST kotouče pro své auto. Tak můžeš napsat Franto,jestli mu tam vejdou nebo ne a můžeš připsat jestli bys to tam dal nebo ne. Psát tu o kevlaru a krátké převodovce má smysl,jako přemlouvat někoho v hospodě kdo kouří,at nepije pivo. :wink:
kurva :mrgreen: blazne, davno se nepise konkretne protoze uz muj prispevek na ktery vsichni reagujete se vztahoval na jagyho tvrzeni ze staci lepsi kotouce a desky, na cez sem napsal ze to stejne nebude nikdy brzdit jako 4 pist :mrgreen:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:28
od blázen
s tím souhlasím :D

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:30
od Kentoya
kurva jagy odvedl diskuzi na téma že výkon souvisí s brzdama a nesouvisí, pokud souvisí tak nepřímo, tak se hned nečil

dám ti jasnej příklad auto o výkonu 2500 koní a auto o výkonu 2800 koní o kolik potřebuješ kurva lepší brzdy pokud bude váha stejná a pojedeš po stejné dráze, tady máš rozdíl celých 300 koní a brzdy ti budou stačit stejné

prostě to spolu nesouvisí

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:31
od Kentoya
sakra jeden telefon a než dopíšu tak plno zpráv

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:33
od blázen
Kentoya píše:sakra jeden telefon a než dopíšu tak plno zpráv
to mám stejný

to jsi dal příklad jako brzdy mezi autem co má 50 a 80 koní.. :lol:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 18:44
od Svobda
Taky nevim proc by meli bejt vetsi brzdy hned zablokovany ty lepsi brzdy se daj lepe drzet na hranici zaslajfnuti kola natoz ty maly bud to nebrzdi nebo na to musis dupnout jak krava ze se slajfnou . ozkouseno pri blbnuti z dvema Alfama jedna 4 pistky a druha obyc a u tech prvnich daleko lip cejtis ten moment zablokovani . A stim samim rikal kamos u eva ze ty serie nic moc a blbe se odhaduje kdy se kousnou a kdyz jel s mysakem s D2 -vetsi brzdy 8 pist tak ze sel krasne poznat moment zablok.

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 21:43
od jagy
O brzdeni z Vmax se prece nema smysl bavit, nebo nekdo tady stavi takove auto na Vmax? Jednou zabrzdi kazde brzdy, opakovane jiz ne, zvadnou. Pokud pojedu auto projet nekde na kopec/okresky tak je snad jasne, ze s 300PS vs. 200PS budu mit jine rychlosti pred kazdou zatackou a budu logicky potrebovat vice brzdit.

Cela moje pointa byla, ze vzhledem k tomu, co chysta delat mu staci brzdy AD22VF s odpovidajicima kotoucema a deskama. Tyhle 4pistky bych dal osobne na SX, ale urcite ne na tuhle aplikaci, ktera je vahove niz.

Vzhledem k tomu, co ho tyhle brzdy budou stat, co vse s tim bude mit za problemy s tehlicema, s rozdelenim brzd. ucinku, atd. tak se to proste nevyplati v tomhle pripade a bohate by mu stacily AD22VF, ktere funguji velice dobre.

Jo a nikde jsem nepsal, ze 4pistky jsou naprd nebo ze budou brzdit hur.. jen si vytahujete z kontextu, co potrebujete..

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 21:50
od jagy
A kdyz tam za kazdou cenu chtel 4pisty, mel dat 280x26/30 kotouc a klasicke S14/Z32 brzdice. Nebyl by takovy problem s rozdelenim brzdneho ucinku a mohl byt pouzit N16 tehlice s rozteci 4x114. Brzdic by pak pasoval bez uprav. K tomu zadni 280x10 kotouce, poradne desky a bylo to by OK. Taky by pak mohl pouzit 15" kola, coz se hodi napr. na slick, na zimu.. Ale s tim, co planuje proste nesouhlasim...

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 13.10.2010, 22:04
od blázen
Stejně tak tam může dát ty 297x30 kotouče na nichž převrtá rozteč a tuším vejdou do 16" alu

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 14.10.2010, 14:41
od Fizzbiker
no jen taková technická jak pises mam tam serii n14 gti a pri onom brzdeni se ty kola nezablokovaly a ani neměly snahu a to sem na nich stál jak jen to šlo nerikam ze jsou spatne ale nechapu co je za problem na tom ze chci mit na aute solidní brzdy ty původní (N13) sem dokázal bezproblemu rozhicovat tak ze pedál šel az na zem a vzhledem k tomu ze na aute budu delat cele brzdy vcetne trubek tak to chci osadit komplet R33GST brzdovym systemem vcetne posilovače a hl. brzdovyho valce. prevody budou cca stejny. a co se Vmax tyce tak i ta se zvedla z cca 190 na 248 protoze seriovou prevodovku uz tam nemam a mam delší... nemluvě o tom ze tohle auto ma v serii hrozne slabej zadek co se brzd týče... a kdyz uz tam mam kola ktere mam diky kterym to auto nesrrovnatelne lip sedi tak chci to misto co tam mam vyuzit co nejlepe.
jinak to neni debata o tom mit tam ty brzdy a nebo nemít debata byla o tom zda bude potreba adapter a vypada to ze ne to je vše. :wink:

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 14.10.2010, 22:34
od jagy
Jenze ty tam mas prave seriove AD22VF brzdy a to je ten problem. :) Nemas tam poradne desky, ani kotouce... ja jsem nemel problem brzdy bloknout s DS2500.

Kazdopadne nechapu, proc si to delats tak slozite, kdyz tam muzes velice jednoduse dat mnou vyse zminene 4pistky. Tohle je proste zbytecne...

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 14.10.2010, 22:43
od Woyta
Zajed si na okruh a pochopis.
V beznem provozu a pri obcasnem blbnuti postai i mensi prumer.
Ale na okruhu se nestihaji chladit, dochazi ke snizeni ucinku a hlavne muze dojit k nevratne deformaci ci popraskani kotouce.
Za podobnych podminek to usili vynalozene do brzd zacne davat smysl.

Ja taky uvazoval o tech brzdach od Blazna. Ale sel jsem radeji na jistotu a o vykendu snad konecne montuju brzdy z S14.

Re: R33 GST třmeny na S13 (N13)

Napsal: 14.10.2010, 22:49
od Fizzbiker
hele kluci... kdybych chtel veci delat jednoduše nemam auto ktery mam, nedaval bych tam turbomotor, nesral bych se s eletrikou, nedelal bych z FWD > AWD, a spoustu jinych vecí...

to wojta: jj aj na ten okruh bych se rád podíval... :)