Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 21.03.2012, 00:17
ono je to hodně těžké posuzování, ale všeobecně platí, že do seriových předokolech se nedávají samosvory, a předokolka bez samosvoru, je sice lehce čitelná, ale v ovladatelnosti na tom není o moc lépe jako zadokolka se špérou, ale každopádně se na předokolce at se špérou nebo bez dá naučit jezdit rychleji na limitu jak se zadokolkou
neporovnávejme ovšem seriové sx, ale třeba toyotu s náhonem na prdel s motorem vzadu a se špérou, což je také běžná seriovka se seriovou předokolkou bez špéry, a ejhle ono už to nevyznívá tolik pro předokolky, takže ono je to spíše o autě, o řidiči, zkušenostech, vyvážení auta, výkonu, váze, převodech, adhezi atd atd
mě by třeba zajímalo adnerovo GTM, které je hodně dobře vyvážené, lehké, se špičkovým výkonem i v atmosféře v porovnání s předokolkou se špérou se stejným výkonem, tipuji adnerovo GTM, ale ruku bych do ohně nedal, protože už jsem jel s předokolkou se špérou na dobrých gumách, akorát nebyla tak silná, abych věděl jak se chová při velkém výkonu v zatáčkách
ale v podstatě je to diskuze o ničem, protože do předokolky aby se s ní dalo jezdit vrchy či cokoliv stačí nasypat ani ne polovinu co do zadokolky s vyváženou konstrukcí, a protože tohle porovnání na vrchách není k vidění, tak to jednoduše svádí k tomu že předokolka se špérou je lepší, ovšem podíváme li se několik desetiletí zpět, jak je možné že staré 130RS škodověnky tolik kralovaly než na scénu přišly čtyřkolky, vždyt jsou to přeci jen mrdky že
a za další zase nevím jak chcete porovnávat výkony atmo předokolky která sice má stejný výkon jako zadokolka, ale krouták jí jde pomalu nahoru s rostoucíma otáčkama až třeba do 9000toček a zadokolku v turbu, která má svůj krouták od 3000 do 7000 pořád stejný, jelikož jsem zase tolik toho neodřídil a vrchy jsem nejel tak nevím, ale osobně bych si raději vzal auto v turbu se stabilním kroutákem než atmošku, ale tím neříkám že je to ideální na vrchy jak tu propaguje jagy svou předokolku
ale když už chceš jagy porovnávat a něco tvrdit, tak nám ukaž svoje výsledky z vrchů a taky kde jsou v porovnání s tebou zadokolky a nehledme momentálně na výkony objemy a množství peněz, co kdo má, ejn když zatracuješ tak vehementně zadokolky (já proti předkům nic nemám) a je mi jasné že špéru máš, jinak bys mohl s tou svou károu akorát orat pole, a nebo dělat ostatním vrchařům křoví, jak na tom jsi že zadokolky a turba jsou na hovno a mara nám může ukázat s čím jezdí jeho kamoš a jaké jsou jeho výsledky, a bude alespon trošku objektivní, jinak si oba strčte svoje kydy do batohu, tohle je téma o GO sr 20, který jste negerálkovi komplet ani jeden a to že ho jagy swapuje popř možná měnil šály a těsnění pod palicí, neznamená že umí udělat pořádnou GO
takže se tu srovnává co se moc srovnat nedá, a upřímně tenhle slovní souboj nemá vítěze
neporovnávejme ovšem seriové sx, ale třeba toyotu s náhonem na prdel s motorem vzadu a se špérou, což je také běžná seriovka se seriovou předokolkou bez špéry, a ejhle ono už to nevyznívá tolik pro předokolky, takže ono je to spíše o autě, o řidiči, zkušenostech, vyvážení auta, výkonu, váze, převodech, adhezi atd atd
mě by třeba zajímalo adnerovo GTM, které je hodně dobře vyvážené, lehké, se špičkovým výkonem i v atmosféře v porovnání s předokolkou se špérou se stejným výkonem, tipuji adnerovo GTM, ale ruku bych do ohně nedal, protože už jsem jel s předokolkou se špérou na dobrých gumách, akorát nebyla tak silná, abych věděl jak se chová při velkém výkonu v zatáčkách
ale v podstatě je to diskuze o ničem, protože do předokolky aby se s ní dalo jezdit vrchy či cokoliv stačí nasypat ani ne polovinu co do zadokolky s vyváženou konstrukcí, a protože tohle porovnání na vrchách není k vidění, tak to jednoduše svádí k tomu že předokolka se špérou je lepší, ovšem podíváme li se několik desetiletí zpět, jak je možné že staré 130RS škodověnky tolik kralovaly než na scénu přišly čtyřkolky, vždyt jsou to přeci jen mrdky že
a za další zase nevím jak chcete porovnávat výkony atmo předokolky která sice má stejný výkon jako zadokolka, ale krouták jí jde pomalu nahoru s rostoucíma otáčkama až třeba do 9000toček a zadokolku v turbu, která má svůj krouták od 3000 do 7000 pořád stejný, jelikož jsem zase tolik toho neodřídil a vrchy jsem nejel tak nevím, ale osobně bych si raději vzal auto v turbu se stabilním kroutákem než atmošku, ale tím neříkám že je to ideální na vrchy jak tu propaguje jagy svou předokolku
ale když už chceš jagy porovnávat a něco tvrdit, tak nám ukaž svoje výsledky z vrchů a taky kde jsou v porovnání s tebou zadokolky a nehledme momentálně na výkony objemy a množství peněz, co kdo má, ejn když zatracuješ tak vehementně zadokolky (já proti předkům nic nemám) a je mi jasné že špéru máš, jinak bys mohl s tou svou károu akorát orat pole, a nebo dělat ostatním vrchařům křoví, jak na tom jsi že zadokolky a turba jsou na hovno a mara nám může ukázat s čím jezdí jeho kamoš a jaké jsou jeho výsledky, a bude alespon trošku objektivní, jinak si oba strčte svoje kydy do batohu, tohle je téma o GO sr 20, který jste negerálkovi komplet ani jeden a to že ho jagy swapuje popř možná měnil šály a těsnění pod palicí, neznamená že umí udělat pořádnou GO
takže se tu srovnává co se moc srovnat nedá, a upřímně tenhle slovní souboj nemá vítěze