Stránka 3 z 3
Re: K: fj20
Napsal: 05.06.2012, 14:18
od jagy
kenivruh píše:lenze to je VETko a stroker, nerata sa
v cem je problem, ze to ma hlavu z jineho SR? Tak jako CA ma treba jdm 8mi port?
Jinak nejak mi uchazi vyhoda litiny vuci hliniku? V cem ma SRko problem v bloku? Omezuje ho to nejak?
SR vychazi castecne z FJ mimochodem.
Re: K: fj20
Napsal: 05.06.2012, 16:25
od blázen
Ten nejrychlejší sr20det není vet, je to sr20det
Re: K: fj20
Napsal: 05.06.2012, 22:28
od mara_m
jagy píše:kenivruh píše:lenze to je VETko a stroker, nerata sa
v cem je problem, ze to ma hlavu z jineho SR? Tak jako CA ma treba jdm 8mi port?
Jinak nejak mi uchazi vyhoda litiny vuci hliniku? V cem ma SRko problem v bloku? Omezuje ho to nejak?
SR vychazi castecne z FJ mimochodem.
ano omezuje kdyby byl litina bude na tom lepe
opet pro rejpali nerikam ze je na picu jen rikam kdyby byl litina bude na tom lepe
Re: K: fj20
Napsal: 06.06.2012, 06:34
od blázen
Jistě, litinovej blok bude mít větší potenciál. Ale pro nikoho tady nevyužitelná skutečnost.. Proto bych místo fj použil sr motor, pač jich jsou mraky.. Jeden fj máš v polsku naprodej za 12 litrů
Re: K: fj20
Napsal: 06.06.2012, 14:40
od Svobda
Na FJ si nemuzem stezovat bracha ho tenkrat zabil . Ale prislo mi ze to se ten motor choval snad lepe nez SRko (bylo to v lehcim aute no S12 je asi lehci nez prima) a jelo to jak blby a dost podobne to SRku je .
Jinak litina je vyhoda ,nekrouti se ,hur se nekde neco upali .
Uz jsem slysel neco ze 4g63 vydrzi vic nez nova 4B11 v Evu X i to je skvelej motor ,ale pak se krouti .
Ale kdo potrebuje vice nez 400 koni v ,,lehke" ctyrkolce nebo nedej boze v zadokolce. Tak ten uz sahne snad po jinem motoru (autu)
Re: K: fj20
Napsal: 06.06.2012, 18:30
od mara_m
jj hlinik je super ze se pak aretujou nahore vlozky aby se nehejbali
je lepsi na odvod tepla ale co se tice pevnosti tak nikoliv
Re: K: fj20
Napsal: 18.06.2012, 10:51
od jagy