Stránka 3 z 3

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Napsal: 07.04.2014, 08:18
od kenivruh
Trinom píše:
kenivruh píše:
tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
14 voltov je totalne mimo, afm pracuje s 5 voltami. takze ak si spravne meral, tak ti asi niekde prebija + od baterky. takze by som pomeral napatia na konenktore co ide k AFM. jeden je kostra, takze ma voci kostre ukazovat 0 voltov (cierny), druhy je spinanych 12 voltov, takze ma ukazovat 0 pri vypnutom a 12 pri zapnutom zapalovani (cierno/biely), treti je signal do ecu, takze by mal ukazovat pri odpojenom konektore 0V, pri zapojenom 1.6-5 podla toho kolko vzduchu tam prechadza (zeleno/cierny).
Ehm, neprotiřečíš si trošku? Ono těch "12V" je v autě obvykle 13,5 - 14,5V :)
Vies sam ze to bolo myslene tak ze 14V na TOM pine je nezmysel, nie ze 14V namerat niekde kde ma byt napatie od baterie. Spinanych 12V je myslene napatie od baterie, nie konkretne 12V.

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Napsal: 07.04.2014, 09:11
od Trinom
Já si z hlavy nepamatuju, co kterej pin řídící jednotky CA dělá. Předpokládal jsem, že měří výstup pro napájení. Pokud to má být vstup, tak to samozřejmě OK není.