Napsal: 21.10.2005, 09:41
Pozor jeste na jednu vec, je nutne nastavit polohu zavrene klapky!!!
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
Lubosh píše:Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem. Taky řeším problém s cukáním motoru při rozjezdu, nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a vyměnit hadice sání. Už už se zdálo že to jede v pohodě. Jeli jsme s přítelkyní večer po D1 směrem na Brno a na 85 kilometru najednou citelnej pokles tahu a navíc byl cítit i pach spáleniny. Sjel jsem s tím na nedaleké odstavné parkoviště. Vyřadil jsem - motor kolísal mezi 500 - 1200 ot/min. Otevřu haubnu a ŠOK JAKO KRÁVA - nejenom že mi výfukové potrubí od motoru rudě zářilo do tmy ale od žáru mi začínala hořet hadice sání. Naštěstí do toho stačilo dvakrát fouknout a zhaslo to. Zpátky nás vezl žlutej andílek. Nakládání auta s nízkým spojlerem na valník stojí taky za zmínku. Přítelkyně ovládala naviják a my jsme nazvedávali auto za blatníky aby spojler nedřel o rampu. Po zaplacení odtahu mi moc peněz nezbylo, takže v servisu zjistím co s tím je až začátkem prosince. Držte palce a? je to prkotina.
Čau Lubosh.
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
Díky za radu, určitě ho nechám změřitraddy píše:Lubosh píše:Takový a ještě větší šok jsem zažil předevčírem. Taky řeším problém s cukáním motoru při rozjezdu, nechal jsem vyčistit palivovou soustavu a vyměnit hadice sání. Už už se zdálo že to jede v pohodě. Jeli jsme s přítelkyní večer po D1 směrem na Brno a na 85 kilometru najednou citelnej pokles tahu a navíc byl cítit i pach spáleniny. Sjel jsem s tím na nedaleké odstavné parkoviště. Vyřadil jsem - motor kolísal mezi 500 - 1200 ot/min. Otevřu haubnu a ŠOK JAKO KRÁVA - nejenom že mi výfukové potrubí od motoru rudě zářilo do tmy ale od žáru mi začínala hořet hadice sání. Naštěstí do toho stačilo dvakrát fouknout a zhaslo to. Zpátky nás vezl žlutej andílek. Nakládání auta s nízkým spojlerem na valník stojí taky za zmínku. Přítelkyně ovládala naviják a my jsme nazvedávali auto za blatníky aby spojler nedřel o rampu. Po zaplacení odtahu mi moc peněz nezbylo, takže v servisu zjistím co s tím je až začátkem prosince. Držte palce a? je to prkotina.
Čau Lubosh.
rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
Treba zmerat predzapal, to je hlavna pricina prilis vysokej teploty vyfukovych plynov.