Stránka 3 z 4

Napsal: 02.12.2005, 15:18
od Martin_534
a to mi nedošlo :-(
ve smyslu logování mi vždy napadne lamda a pak už sem to ani nedočet, že píšeš o AFM
](*,)

Napsal: 02.12.2005, 15:23
od raddy
Martin_534 píše:a to mi nedošlo :-(
ve smyslu logování mi vždy napadne lamda a pak už sem to ani nedočet, že píšeš o AFM
](*,)
uno problemo, amigo :wink:

nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....

Napsal: 02.12.2005, 15:50
od Martin_534
raddy píše:[uno problemo, amigo :wink:

nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
no vida jak je to jednoduchý :-)
to bysme mohli pokročit ještě o několik kroků dál a rovnou nastavovat i předstih :laughing8:

Napsal: 02.12.2005, 16:34
od raddy
Martin_534 píše:
raddy píše:[uno problemo, amigo :wink:

nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
no vida jak je to jednoduchý :-)
to bysme mohli pokročit ještě o několik kroků dál a rovnou nastavovat i předstih :laughing8:
tak to uz je zlozitejsie.....na zaciatok by som urcite pouzil mapy predstihu co uz mam....detonacie sa totiz zlozitejsie loguju, kedze nemusia byt suvysle.....a tam uz urcite potrebujes merat aj vykon, aby si videl ci to robis spravne, pretoze nic take ako AF pomer (ktory je sam o sebe ukazovatel spravneho nastavvenia) tam nemas... :idea:

Napsal: 02.12.2005, 17:40
od Martin_534
raddy píše:
Martin_534 píše:
raddy píše:[uno problemo, amigo :wink:

nemalo by to byt moc zlozite urobit, nejaky sikovnik sa urcite najde.
zaznam z lambdy potrebujem aby som sa rozhodol o uprave AF pomeru celkovo. zaznam z AFM mi ukaze kde konkretne na mape treba robit upravu (pri akej zatazi motora) a zaznam z lambdy mi ukaze ci v tomto useku treba palivo ubrat ci pridat.....
no vida jak je to jednoduchý :-)
to bysme mohli pokročit ještě o několik kroků dál a rovnou nastavovat i předstih :laughing8:
tak to uz je zlozitejsie.....na zaciatok by som urcite pouzil mapy predstihu co uz mam....detonacie sa totiz zlozitejsie loguju, kedze nemusia byt suvysle.....a tam uz urcite potrebujes merat aj vykon, aby si videl ci to robis spravne, pretoze nic take ako AF pomer (ktory je sam o sebe ukazovatel spravneho nastavvenia) tam nemas... :idea:
jj já vim, proto je tam tedle smajlík :laughing8:

ale pak by to bylo ladění motoru jak se patří :wink:

Napsal: 06.12.2005, 16:28
od Caizi
Takže na datologeru již pracuju..jinak sem s raddym vyřešil to přepínaní čipů takže to vyzkouším a udělám tišťáky..tak kdybyste to někdo chtěli tak dejte pak vědět raddymu..

Napsal: 06.12.2005, 16:30
od Caizi
Martin_534 píše: no já mám možnost si půjčit wideband lambdu s datalogerem, což by bylo asi lepší :)
pak už stačí jenom netebook (mám) a flešovačku na bios a přísluišnej sw (máš) a nějaký dlouhý letiště - ideálně asi mimoň, protože to je rovinka cca 5km, kde se dá vpohodě jet přez 260tahometrově :-)
a můžeme ladit 8)
tak mě napadá kam se připojuje ten dataloger co mužeš sehnat?

Napsal: 06.12.2005, 18:05
od Martin_534
na lambdu která je u toho, napájení a asi výstup z jednotky na otáčkoměr

Napsal: 06.12.2005, 20:18
od Caizi
nahodou link na dokumentaci v pdf asi nemaš že?

Napsal: 09.01.2006, 00:27
od Martin_534
zajímavá stránka pojednávající o týdle problematice
http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html
http://www.rbracing-rsr.com/turbosupermaps.html

Napsal: 18.01.2006, 13:27
od kenivruh
K tym grafom este.

To fakt neexistuje turbo u ktoreho by bola ta krivka viac vpravo ? Na vsetkych tych grafoch je totiz nabeh vzdy skoro na hranici tej "surge line" co asi neni velmi dobre.

Este jedna vec. Podla vas vyjde T3 so vsetkymi potrebnymi upravami na jej namontovanie lacnejsie ako GT28RS alebo GT2871R ? Mozte aj dat vediet, kde sa da pripadne kupit za najlacnejsi peniaz. Na Garretty som nasiel najlacnejsiu stranku tu: http://www.cnfxperformance.com/index.ph ... fb0a403f5f

Dikes.

Napsal: 18.01.2006, 13:37
od raddy
kenivruh píše:K tym grafom este.

To fakt neexistuje turbo u ktoreho by bola ta krivka viac vpravo ? Na vsetkych tych grafoch je totiz nabeh vzdy skoro na hranici tej "surge line" co asi neni velmi dobre.

Este jedna vec. Podla vas vyjde T3 so vsetkymi potrebnymi upravami na jej namontovanie lacnejsie ako GT28RS alebo GT2871R ? Mozte aj dat vediet, kde sa da pripadne kupit za najlacnejsi peniaz. Na Garretty som nasiel najlacnejsiu stranku tu: http://www.cnfxperformance.com/index.ph ... fb0a403f5f

Dikes.
cim je mensi kompresor, tym je jeho mapa viac vlavo, t.j. krivka prietoku je viac vpravo voci mape, dalej od surge line.
Prave GT rada ma nove kompresory navrhnute tak, aby boli viac mimo surge line ako stara rada T.

T3 sa da kupit za 400USD, GT28RS tak od 800USD vyssie, tak si to porataj...Navyse na T3 mam cip za lacny peniaz, na GT28RS nikoliv.

T3 vyjde lacno
ale moze aj draho
kup dobre a lacno
namontuj dobre
a nepozeraj na peniaze
dve turba su vzdy drahsie ako jedno

:wink:

Napsal: 18.01.2006, 13:55
od Martin_534
no já myslím, že ve výsledku, bude GT turbo dražší, ale podle mě ne zas o tolik (400$) a výsledek bude stát za to 8)
proč by si jinak garrett dával práci s vývojem nový řady turb a prodával je za 2x tolik, kdyby nebyly v ničem lepší 8)

Napsal: 18.01.2006, 14:01
od raddy
Martin_534 píše:no já myslím, že ve výsledku, bude GT turbo dražší, ale podle mě ne zas o tolik (400$) a výsledek bude stát za to 8)
proč by si jinak garrett dával práci s vývojem nový řady turb a prodával je za 2x tolik, kdyby nebyly v ničem lepší 8)
samozrejme ze GT je lepsie
ma rychlejsi nabeh
hlavne tie, ktore maju gulickove loziska (pismenko R na konci)
su lepsie vo vsetkom
len su drahsie
najlepsie rozhodnutia su tie, z ktorych mas radost
a to plati aj pri vybere turba
vyber si tak, aby si mal radost
:wink:

Napsal: 18.01.2006, 14:04
od Martin_534
pěkně povedané :wink: