Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 10:35
				od No_name
				hihi 

 
			
					
				
				Napsal: 23.04.2006, 23:45
				od Brblak
				Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik  

 
			
					
				
				Napsal: 23.04.2006, 23:48
				od Kentoya
				hydroštel, je to zdvihátko mezi vačkou a ventilem, bud jsou pevný s podložkama, nebo plnící se olejem (u dvoukila) a to jsou hydroštely
			 
			
					
				
				Napsal: 23.04.2006, 23:48
				od street.racer
				Brblak píše:Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik  

 
Hydraulicky (olejem) řízený vymezovač vůle ventilů 

 
			
					
				
				Napsal: 23.04.2006, 23:49
				od Brblak
				Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
			 
			
					
				
				Napsal: 23.04.2006, 23:54
				od Brblak
				Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr....  

 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:03
				od street.racer
				Brblak píše:Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr....  

 
Tím líp, jsme na tom stejně 

  Takže mi to usnadní práci, nebudu to muset pracně překládat do češtiny... Místo abych si vzpomínal nebo někdo hledat slovo "zdvihátko" tak rovnou řeknu "lifter" a je to 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:06
				od street.racer
				Brblak píše:Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
Tomei nedělá 264... buď 260 nebo 270...
 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:23
				od Brblak
				A jaký by v tom byl rozdíl? Teda mezi 260 a 264kou.
Jde mi o to, že sériově má CA odstup 8 stupňů mezi IN a EX a kdybych dal místo 264ky 260ku, co to udělá?
Jinak bych bral tyhle 256ky (obě stejné vačky jsou použité na SR, RB a jiných, ale ne na CA), pac normalně je cena někde okolo 30ti kil, což by byla pěkná 50% sleva.
			 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:25
				od Brblak
				Třeba HKS dělá 264ky  

 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:27
				od Brblak
				Jo a ty 270ky, nejsou spíš na SR?
			 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:32
				od street.racer
				Myslis over-lap 8 stupnu... Ten se da ovlivnit casovanim ventilu...
270tky se delaji na vsechny mozne motory, vc. SR a CA.  Ja bych klidne sel do PROCAM 260/260  
 
 
Jinak ani SRko nema obe vacky stejne... A u HKS jsem nenasel vacky na CAcko cece..
 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:34
				od Brblak
				
			 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:47
				od Brblak
				Já myslel že SRko má obě 240ky, nebo že by ne?
A CA 240/248, nebo že by taky ne?
Zrovna nemám v dosahu datasheety, takže z hlavy  

 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 00:48
				od street.racer
				Tak to nechapu, na ofiko strankach HKS ani v dealerskym katalogu nejsou...