Stránka 3 z 3

Napsal: 12.02.2006, 14:49
od Kentoya
proto je tam stále správně dávkovaný
můžeš mít úpravy na cca 300kobyl (na našich motorech) a přidáš 50 kobyl nitrem, ojnice jsou do 370 kobyl tzn dvakrát použiješ atd

Napsal: 12.02.2006, 17:20
od Martin_534
přesně jak píše raddy, motoru je uplně jedno odkud se mu do válců dostane směs benzínu a kyslíku, pokud ho motor dokáže využít, tak je jedno, jestli ti 50k přidá turbo, kompresor nebo nitro

důležitý je jenom správnej poměr směsi ve správnej okamžik zapálenej, což by mohl být u nitra problém, protože podle mě by to chtělo trochu posunout předstih, ale to je jenom moje laická uvaha 8)

cenově mokrej kit to vyjde jako větší kuličkový turbo, tak si nemyslim, že je to až zas tak výhodná investice, nehledě na to, že se to musí plnit plynem

Napsal: 12.02.2006, 18:33
od raddy
blázen píše:jak se pohybuje cenově tahle uprava.. +-
kit stoji tak okolo 25000Sk +-, zdroj plynu podla sikovnosti jednotlivca.


Martin: predzapal sa samozrejme musi posunut, do urciteho vykonu je seriovy, potom sa posuva o dane stupne, ktore dostanes v navode ku kitu.

cena kitu je sice ekvivalentna turbu, ale ked na to ides cez turbo, tak potrebujes este vstreky a cip.....a dobry cip alebo dobre namapovanie nie je lacna vec...

Napsal: 12.02.2006, 19:30
od mikyc
a urcite ty odfuky nemuzou bejt chlazenim dusikem? Nic o tom nevim, ale zni to docela rozumne, ne? Jestli jste nekdo videl to video DICKS IN STOCKHOLM (escort a supra).. tak on si pred startem taky necim takovym ochadil motor..


jinak nejaky kompletni nitro kity dela firma venom

Napsal: 12.02.2006, 23:29
od nizzmo
Tiez som jeden z tych, ktory uvazuju o nitre. Vsetko je to ale otazka penazi a priority su momentalne niekde inde. Teda v inych upravach. Myslim, ze plyn, ktory vyfukoval Skyline z F2F2 bol urcite oxid dusny, ktory pouzil na chladenie IC. Vela napovie toto video: :twisted:
http://www.nitrousexpress.com/Video/NX_vid.wmv

Napsal: 13.02.2006, 10:53
od mikyc

Napsal: 14.02.2006, 15:34
od Conrad
...... na chlazení IC se používá CO2 ... ale jak koukam na ten klip tak je to opravdu NOS :shock:

Napsal: 14.02.2006, 15:57
od nizzmo
ano pisu to na svojich strankach, ze pozivaju nitro, alebo CO2 :wink:
http://www.nitrousexpress.com/Pages/Ntercooler.htm

toto iste mal urcite aj ten SKYLINE z F2F2, pretoze na jednom zabere vidno, ze mu to fuci aj z predu...

Napsal: 12.05.2006, 20:33
od Brblak
Raddy má pradu.
Osobně se NOSu nebojim. Prostě to tu lidi neznaj a tudíž se toho bojí a vzniká mnoho polopravd ba i lží.
Všeobecně to prostě ochlazuje vzduch (na ochlazování intercooleru se mi zdá z ekonomického hlediska lepší vodní emulze, protože netuším jak moc je v takovémhle případě NOS účínější), který se pak více rozpíná (viz fyzika pro základní školy :D - proto taky máme mezichladiče vzduchu) a tudíž to zvedne výkon. Na čtyřválce dělají i +100hp v provedení direct port (NOS trysky společně se vstřiky paliva dávkují přímo k válcům (jsou ve společném slučovači a ten je místo vstřiků) - nejůčinější a nejpřesnější metoda, a taky nejdražší). Problém může být v tom, že u nás seženete oxid dusný v lékařském provedení, který je čistý bez zápachu a tudíž neucítíte jestli někde uniká. Ale u pečlivě provedené instalace nikde nic utíkat nebude :D

A v takovémhle provedení jde čistě o efekt - show cars go ahead :D
Obrázek
Ideální když vedle stojí pěkná roštěnka v sukni :lol:

Napsal: 12.05.2006, 21:46
od Kentoya
no tím ofukem ofouknout babu, tak bude napůl omámená a povolná jak z ráje, asi to začnem hromadně používat a omamovat ženský