Napsal: 15.04.2006, 18:58
mam tu odkaz na promerovani tacho pri ruznych pneu, tak to zkuste:-)
http://www.fordprobe.cz/pneu.php
http://www.fordprobe.cz/pneu.php
Proc by to byla blbost?Wita píše:Hele neco podobnyho jsem posilal na sxoc.cz a bylo to vohodne lepsi. Narazim na fakt ze je naprosta picovina aby se promeroval tachometr pri naprosto stejnym prumeru kol, a to i s peumatika. Jen zdyz vysim sirku! To je hloupost. Nebo snad ne? Priklad:
Zadejte 195/55 r17 do original pneu a
145/55 r17 do noveho pneu
a vyjde vam ze pri stejnem prumeru kola a stejnech otackach pojedete pri 130km/h o 12 km rychleji. A kdyz zadate 345/55 r17 tak prej pojedete pri 130km/h o 26,4 km/h pomajec. Neni to blbost mozna ze se za tu dobu dostanes do mensi rychlosti, ale pri zachovani stejneho prumeru kola neni mozne aby se tacho promeroval.
To je nějak divně spočítaný mi to vychází rozdíl 27,5 mm do plusu u 195 a nebo jsem to špatně pochopil ...935Baby píše:Wita píše:Priklad:
Ten priklad co jsi napsal, tak tam neni stejny prumer:
195/55 R17 - prumer kola 595,5
145/55 R17 - prumer kola 602,5
xxx/55 R17 - cislo 55 znamena ze vyska pneu (tak zvany sidewall) je cca 55 procent z cisla xxx
Jsem to nejak spatne zadal nebo spatne opsal vysledky z tabulky.Conrad píše:935Baby píše:To je nějak divně spočítaný mi to vychází rozdíl 27,5 mm do plusu u 195 a nebo jsem to špatně pochopil ...Wita píše:Priklad:
Ten priklad co jsi napsal, tak tam neni stejny prumer:
195/55 R17 - prumer kola 595,5
145/55 R17 - prumer kola 602,5
xxx/55 R17 - cislo 55 znamena ze vyska pneu (tak zvany sidewall) je cca 55 procent z cisla xxx