Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 09:23
				od raddy
				poruchy HICAS nie su len famy, je to tradicna slabost touto technologiou vybavenych aut a tieto poruchy sa tazko a nakladne odstranuju.
Na druhej strane, HICAS sa poklada skor za nutne zlo a kdo moze a vie ho vacsinou odpaja. To plati ako pre 240, 300ZX ci Skyline...
			 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 12:57
				od street.racer
				raddy píše:poruchy HICAS nie su len famy, je to tradicna slabost touto technologiou vybavenych aut a tieto poruchy sa tazko a nakladne odstranuju.
Na druhej strane, HICAS sa poklada skor za nutne zlo a kdo moze a vie ho vacsinou odpaja. To plati ako pre 240, 300ZX ci Skyline...
Jojo a mas pocit ze Ti lita prdel i kdyz zadek porad drzi.. 

 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 14:24
				od Heini
				Ale zase co to dokáže udržet v zatáčkách 
 
Celé toto auto je postaveno na dálnici, až na brzdy ty prostě z 280km/h moc nemakaj 

 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 14:43
				od street.racer
				Myslim, ze jsou veci ktere udrzi auto v zatacce 100x lip  

 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 14:55
				od Heini
				Asi těžko hned ze serie 

 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 18:13
				od Kentoya
				i ze serie, stačí zajet do betonárky a kydan do kufru a druhej na kapotu a třetí pod sedadla
a včíl to zkus utrhnout frajere  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2006, 19:12
				od street.racer
				Heini píše:Asi těžko hned ze serie 

 
Treba si pohrat s tlakem v pneu... auto se zmeni k nepoznani ;-)
 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 00:30
				od adner
				Úplně nejlíp udrží auto v zatáčce zdechlej motor.
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 01:06
				od cornhollio
				street.racer píše:Heini píše:Asi těžko hned ze serie 

 
Treba si pohrat s tlakem v pneu... auto se zmeni k nepoznani ;-)
 
 
 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 10:57
				od street.racer
				cornhollio píše:street.racer píše:Heini píše:Asi těžko hned ze serie 

 
Treba si pohrat s tlakem v pneu... auto se zmeni k nepoznani ;-)
 
 
 
Vsak to vis nejlip  

 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 11:20
				od Heini
				Pak ovšem záleží v kolika tu zatáčku jezdíš, mne se povedla sundat guma.
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2006, 12:07
				od cornhollio
				street.racer píše:cornhollio píše:street.racer píše:
Treba si pohrat s tlakem v pneu... auto se zmeni k nepoznani ;-)
 
 
Vsak to vis nejlip  

 
presne
 
			
					
				
				Napsal: 20.04.2006, 17:04
				od valdos240sx
				raddy píše:poruchy HICAS nie su len famy, je to tradicna slabost touto technologiou vybavenych aut a tieto poruchy sa tazko a nakladne odstranuju.
Na druhej strane, HICAS sa poklada skor za nutne zlo a kdo moze a vie ho vacsinou odpaja. To plati ako pre 240, 300ZX ci Skyline...
No to je přestně ten opak kterej jsem už dříve nakousl-čtiřkolky jsou také poruchové a jezdí s nima spousta lidí dál.A co se tyče HI-CAS asi záleží na co auto používáš-To sámé si myslí i odborníci v Anglii,kterym se chování takto vybavených modelů z´dálo doslova supre-samozřejmě na serii-stačí si přečíst pár starších recenzí.A pro street.Racera-Třeba si se vozil v autě kde to moc nefachalo nebo i něco jiného,gumy,tlumiče 

 Je to asi vše věcí názoru a spůsobu náhledu na věc.
 
			
					
				
				Napsal: 24.04.2006, 20:43
				od Brblak
				No osobně mám zkušenost takovou, že hicas je špatny asi stejně jako 4kolka. Ne že by byl poruchový, ale v zatáčce drží, drží a pak se prostě auto urve a seš v pangejtě. Naprosto bez varování  
 
 
Takže ještě, že ho nemam  

 
			
					
				
				Napsal: 25.04.2006, 00:13
				od adner
				Je to pozůstatek z dob,kdy měli japončíci spoustu prachů.Dnes už by to do žádného auta nedali,jelikož by je trh pěkně seřval.Pro nerozhodné:žádnej závoďák ho nemá.I když znám člověka,kterej je s ním velice spokojenej.