Napsal: 30.05.2006, 21:31
Nevim jak je to u S13 ale u S14 je vcelku blizko od vahy odvetrani vacek ale uz v zakladu tak proc by to zacalo delat az ted?
Je vyvedeny do sani.Kentoya píše:nemyslím klasický odvětrání vaček, jde o to jestli máš odvětrání vaček vyvedeno do nádoby (nikoli do sání), a ta nádoba se nachází poblíž váhy vzduchu, jinak to vliv nemá (to odvětrání)
je to normalna testovacia procedura a je popisana aj v manualy. Staci fuknut ustami.rozumik píše:napadla me takova blbost, co tu AFM vytahnout, napojit na multimetr a foukat do ni fenem nebo necim at meni teplotu a divat se jestli meni odpor...?
to zkus a poznas to, kombinaci moc neni.Lee77 píše:Mam dijem ze jsou tam, tri kontakty, mezi ktere mam multimetr napojit? Ja jsem v navodu k S14 nasel jen k cemu vaha vzduchu slouzi.
Prolet cely manual, musis tam mit wiring diagram k cele elektronice v auteLee77 píše:Mam dijem ze jsou tam, tri kontakty, mezi ktere mam multimetr napojit? Ja jsem v navodu k S14 nasel jen k cemu vaha vzduchu slouzi.
¨street.racer píše:Prolet cely manual, musis tam mit wiring diagram k cele elektronice v auteLee77 píše:Mam dijem ze jsou tam, tri kontakty, mezi ktere mam multimetr napojit? Ja jsem v navodu k S14 nasel jen k cemu vaha vzduchu slouzi.
a v cem je problem? vsak odpoj konektor a mer odpor na AFMLee77 píše:To ale muzu merit jen kdyz je venku konektor z vahy. A to mam dojem pak nejde ani nastartovat.
Aha takhle, tak to jo.rozumik píše:a v cem je problem? vsak odpoj konektor a mer odpor na AFMLee77 píše:To ale muzu merit jen kdyz je venku konektor z vahy. A to mam dojem pak nejde ani nastartovat.