Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 20:28
				od Martin_534
				howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ?  

 
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 20:44
				od howado
				Martin_534 píše:howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ?  

 
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama 

 
Myslel jsem si to 
 
 
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 20:53
				od Heini
				Tak jsem ho pochoval a plakal jsem já. 

  Je to kus turba 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 21:01
				od Kentoya
				to věřím, já chci taky chovat, alespon turbíčko co vydrží 1,5 baru
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2006, 21:34
				od Martin_534
				howado píše:Martin_534 píše:howado píše:A co takhle HALTECH neplánuješ?  

 
plánuju, ale zatim si vystačim z jednodužšíma a levnějšíma prostředkama 

 
Myslel jsem si to 
 
 
A po jakym pokukuješ? E6X, E8 nebo dokonce E11v2?
 
e6x bohatě stačí, stačila by i jetá e6k 

ale zatim to je fakt vzdálená budoucnost 

 
			
					
				malej drobek
				Napsal: 13.06.2006, 21:59
				od Elviiis
				Ojnice ojnicni srouby a kliku nechavas origo??? Ja bych rekl ze ty to pri tlaku vetsim jak 0,7 baru budou spatne rozdejchavat... a taky co vyfukove potrubi... nam u dvoukila vyfuk neladil s tlakem turba : pri prvnim pokusu nam to zezralo elektrody ze svicky a pri druhym se pri povoleni plynu uzavrelo turbo a pottlak nam zezral pulku ventylu a tim turbem prosel ven... turbo game over rozsekalo to lopatky a praskla priruba...
			 
			
					
				
				Napsal: 13.06.2006, 22:19
				od Martin_534
				origo střeva by měli vydržet 350k, pokud jsou v dobrym stavu, tvoje problémy nebudou způsobený vejfukem, ale spíš blbym předstihem/rozvodama, nebo chudou směsí
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2006, 07:27
				od blázen
				přsně tak, kdo ti dělal ECU
			 
			
					
				
				Napsal: 14.06.2006, 14:26
				od Gerox
				jsem taky zvedavej...
a) na to jak to bude fachat
b) na jak dlouho to bude fachat..
.... 

 
			
					
				turbo
				Napsal: 15.06.2006, 03:57
				od Elviiis
				koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...
Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
			 
			
					
				Re: turbo
				Napsal: 15.06.2006, 06:32
				od mrkevvzime
				Elviiis píše:koukal jsem na ten motor a vypada to ze zapalavoni bylo mirne pootocene takze predstih...
Ja nasel na jakejchci americkzch stranankych hybryd turbo a zaklad byl gar. T25 ale pasli tam neco o 53tis tockach to by asi mohlo bejt pekny peklo...
to nic neni turba tocej i pres 100000  

 
			
					
				
				Napsal: 15.06.2006, 09:37
				od Magnum_no
				no taky sem četl že turba u WRC točej něco kolem 300 000 ot. ale prej i víc 

 
			
					
				turba
				Napsal: 15.06.2006, 21:43
				od Elviiis
				to jo já taky četl že ve wrc a Nkách zabírájí téměř od volnoběžných otáček a vydrží 500 ostrých kilomtrů... No a taky jsem na výplatní pásce četl si to nebudu moct nikdy dovolit...
P.s: zrovna dělám krytku  na turbo tanku... Je pekně velký  

 
			
					
				
				Napsal: 15.06.2006, 21:46
				od mike
				wrc turba sou haluz protoze sou udelany tak aby u razeni neztratily rotace tak turbo se toci furt i kdyz radis tudis zadnej lag a tudis jizda jak hovado
			 
			
					
				
				Napsal: 17.06.2006, 21:39
				od No_name
				koukám,jak tady těm wrckám všichni rozumíte  
