Stránka 3 z 3
Napsal: 21.08.2006, 17:39
od mrkevvzime
aha, ja se bal aby nebyla chuda smes
dik
Napsal: 22.08.2006, 16:40
od raddy
mrkevvzime píše:aha, ja se bal aby nebyla chuda smes
dik
ochrana vypnutym privodu paliva sluzi prave proti chudobnej zmesi. Ale, detonacie sa najcastejsie vyskytuju v oblasti max. krutiaceho momentu oproti max. otackam.
Moze nastat situacia, ked zvyseny tlak turba nesposobi fuel cut (pretoze nastane v nizsich otackach) a napriek tomu sposobi detonacie. Je to komplexna situacia zavisla od vela okolnosti.
Vseobecne sa da tlak (pri danom predzapale a palive) zvysovat dovtedy, pokial kdekolvek v rozsahu otacok nezacnu detonacie. Na komplexne monitorovanie je ale dobre mat aj teplotu vyf. plynov a AF pomer.