Blow off ventil

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Blow off ventil

Příspěvek od buky300zx »

pablo píše:Nechcem tu vyvolat ziadnu hadku,ale ked sa tak clovek trosku zamysli,aky je rodiel ked je v sani tlak napr 1bar od T25 a aky napr od GT30R?Na GT ma bov vyznam,ale na T25 uz nie,ze?Tak to som teda kua nevedel. :?
no uz rozdiel v tom je ze gt je na gulickach a na to uz dobry dat to psst aby se neznicilo a u t25 s kluznima loziska si to muzes dat ale moc velky smysl to na to turbo nema.[/quote]
Mal som namysli dosiahnuty tlak v sani.Tak teda OK,uvediem namiesto GT,T28.Ok?Tam uz je to potreba ze?A pokial viem,tak hlavny zmysel bovu je zabranit turbo diere,nie?
Viete co,ebem na celi bov. :D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od J3tb0Y »

Iwan píše:
a navic pri preradeni bov vypusti do atmosferi uz odmerany vzduch AFM -kem...tak sa trosku zaleju valce benzinem :D
b ale ked to zas berem takto bov odfukne ked pustis plynovy pedal ale v tom momente ked klesaju otacky tak vlastne riadiaca jednotka zatvara vstrekovace a benzin zacne davat az ked otaky klesnu az na volnobeh co sa pri preradovany ani nestane to znamena ze sa valce urcite nezaleju a este ked idem tak do hlbky afm sice odmera ten vzduch ale nakolko je ten vzduch tlaceny do zatvorenej klapky a vracia sa spet tak aj tak sa nedostava do motora...aspon teda takto som to pochopil
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Iwan »

:arrow: J3tb0Y
tak jake mas vysvetleni na to ze ked som mal podotykam dobre doladeny bov na mojej s13 tak pri preradeni za plneho boostu sa to chvilocku dusilo a potom to slapalo, ked som dal bov prec tak to nerobilo, normalne som preradil a hned sa to chytlo a vsetko bolo OK..

podla mna ked uz raz AFM ko odmera vzduch tak sa podla toho namiesa zmes a ked bov vypusti trosku odmeraneho vzduchu do atmosfery tak zmes uz je namiesana ale ta troska vzduchu uz je vypustena...
ale zasa pod pojmom ze sa zaleju valce som nechcel naznacit ze sa to prechlasta :twisted:

ked to neni spravne tak prosim o vysvetlenie nech mam v tom jasno raz a na posledy 8)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Blow off ventil

Příspěvek od pablo »

buky300zx píše:
pablo píše:Nechcem tu vyvolat ziadnu hadku,ale ked sa tak clovek trosku zamysli,aky je rodiel ked je v sani tlak napr 1bar od T25 a aky napr od GT30R?Na GT ma bov vyznam,ale na T25 uz nie,ze?Tak to som teda kua nevedel. :?
no uz rozdiel v tom je ze gt je na gulickach a na to uz dobry dat to psst aby se neznicilo a u t25 s kluznima loziska si to muzes dat ale moc velky smysl to na to turbo nema.
Mal som namysli dosiahnuty tlak v sani.Tak teda OK,uvediem namiesto GT,T28.Ok?Tam uz je to potreba ze?A pokial viem,tak hlavny zmysel bovu je zabranit turbo diere,nie?
Viete co,ebem na celi bov. :D[/quote]
jasne ale na to aby si nastavil presne ten bov potrebujes odpovedajuco silnu pruzinu v bov podla podtlaku jakej mas na motoru v sani kdyz koupis nejakej bov co tam ma danou buchvi jakou pruzinu a musis to nastavovat a nastavovat a kolik krat ani nedosahnes pozadovaneho ucinku tak nac je takovej bov.
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Blow off ventil

Příspěvek od jetoboy »

může mi někdo poradit,mám tu kopii HKS sekvenční mebránový bow.Sou tam 2 membrány.Chci aby odfoukl co nejpozději.píšou první membrána už při 0,2 až 0,4Není to docela na h...??Má být ten šroub uplně dotaženej nebo povolenej?mám ho cca uprostřed...díky 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Iwan »

jetoboy píše:může mi někdo poradit,mám tu kopii HKS sekvenční mebránový bow.Sou tam 2 membrány.Chci aby odfoukl co nejpozději.píšou první membrána už při 0,2 až 0,4Není to docela na h...??Má být ten šroub uplně dotaženej nebo povolenej?mám ho cca uprostřed...díky 8)
cim vic dotahnes tym bude vic pruzina napnuta a bude odfukovat neskorsi...ked si dobre pamatuju tak ja som ho mal uplne dotahnuty pretoze mi propustal v booste vzduch...
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Blow off ventil

Příspěvek od jetoboy »

Takže mám ten šroub dát uplně nadoraz dovnitř?Myslim si že mi fouká moc brzy.Už při nějakech 2500od.A na volnoběh ta malá membránka už od nějakejch 3. :|
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Iwan »

ja nevim presne ci na doraz to musis vedet ty kedy ti presne odfukne turbo cez filtr a kedy presne po tom bov...

ja sem to mal dostelovane tak ze som pocul len cuknutie cel filter od turba a potom mi hned odfukol uz bov :twisted:
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Blow off ventil

Příspěvek od buky300zx »

Tak ste ma nasrali,ze som ten BOV vyhodil. :D

Ved dotiahni a uvidis,nie?Ked ti to bude odfukovat skor ako pred tym,tak ho odtahuj.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jebass »

Takže abych to pochopil bov zapojit za klapku místo CC a na tu samou hadici Téčkem i budík na boost?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Trinom »

Ne. BOV se strká před klapku.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Blow off ventil

Příspěvek od SilverFox »

Trinom píše:Ne. BOV se strká před klapku.
Blbost. K ovládání bow potřebuješ podtlak.
Obrázek
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Trinom »

aha, tak to jsme se nepochopili. Jasně, že ovládání se strká za klapku, ale vlastní BOV je před ní.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Igor »

takže jesztli jsem to pochopil dobře,tak toho malýho sráče můžu připojit kdekoliv mezi turbem a škrtící klapkou??
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Jebass »

takže bov zapojit takhle:
BOV.jpg
a budík na boost teda kam?
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Odpovědět