Napsal: 22.11.2006, 08:29
to uz je tvrdej zasah do konstrukce vozidla, mimo to si nejsem jistej vyhodama tohodle motoru jinde nez ve skodovce
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotíMirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..dikyadner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!adner píše:no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotíMirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..dikyadner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Moze byt, kedze RB25DET s prevodovku vazi 324 kg.buky300zx píše:Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!adner píše:no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotíMirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blokMirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?kenivruh píše:VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blokMirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
No asi hejMirek píše:Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?kenivruh píše:VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blokMirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VQ30DE byl na listine 10 nejlepsich motoru sveta,...nissan 350Z ma VQ35DE....S tim litinovym blokem bych to nevidel tak jasne...ja se spokojim s hlinikovym....za cenu ovladatelnejsiho auta. Myslim si za na zadni napravu nema cenu davat vic jak 500-600HP...pak uz je to tak na 4x4 aby to melo cenu...a na 500-600HP Ti v klidu vystaci i hlinik :-)buky300zx píše:No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
Uz sem mu napsalI have up for sale a Nissan VQ30DET Engine. It is a 3.0L V6 single turbo that makes 280hp. Engine only, no Transmission. You can use the 350z or G35 6speed Tranny. Engine has around 48,000 miles. Used in Nissan Cedric and Glorias in Japan. Asking price is $800 obo