Stránka 3 z 4

Napsal: 22.11.2006, 08:29
od Mirek
to uz je tvrdej zasah do konstrukce vozidla, mimo to si nejsem jistej vyhodama tohodle motoru jinde nez ve skodovce :lol: 8)

Napsal: 22.11.2006, 18:25
od adner
Mirek píše:
adner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí

Napsal: 22.11.2006, 18:28
od buky300zx
adner píše:
Mirek píše:
adner píše:Kolik váží VG jsem ti psal,je k tomu potřeba spousta dalších věcí,které u nás neseženeš atd.Jinak souhlas.
Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!

Napsal: 22.11.2006, 18:31
od kenivruh
buky300zx píše:
adner píše:
Mirek píše:Aha..ja myslel ze je to odhad tech 300kg..diky
no odhad to sice je,páč tak velkou váhu nemám,ale +-pár kilo,jeřáb se u toho pěkně zapotí
Adner ten motor s prevodovkou ma vazne cez 300Kg!!!!
Moze byt, kedze RB25DET s prevodovku vazi 324 kg.

Napsal: 22.11.2006, 18:40
od adner
VG je tak o cca 30-40 kg těžší než RB,převodovka váží cca 60kg,diff 55-60kg

Napsal: 24.11.2006, 10:11
od kenivruh
No len tak pre zaujimavost uvediem, ze predchodca motora v 350Z je v trojlitrovej maxime VQ30DE. Mozno by bol aj tento motor zaujimavy, pac ma hlinikovy blok, takze je lahsi ako VG. Otazka ale je, ako je ten blok silny a kolko vydrzi.

Ked som si to dobre pozrel, tak aj 350Z v JGTC pouziva VQ30DETT.

To je celkom pekny prehlad koho to zaujma:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ30DE

Napsal: 24.11.2006, 10:53
od buky300zx
Ak by niekoho zaujimala historia VG-cka:
Tak motor bol vynajdeny v roku 1983 a bol skusany na 400 prototipoch 10 000hodin s brutalnym testovanim s cca 1 000 000 milami!
Motor(blok) len s modifikaciami(ine hlavy) sa pouziva az dodnes(2004) napriklad v 350Z(Kolko je to rokov?!!!!!!)!!!!!
V roku 1988-1989 bol spraveny sutazny special s 1000Hp.
Motor sa pouzival v modeloch-Maxima,Quest,Pathfinder,300ZX,200sxV6se a dokonca ho pouzil aj Ford Villager a ako 3,3L sa pouzival v:Pathfinder,Frontier,Xterra!

Napsal: 24.11.2006, 10:57
od Mirek
No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
Jinak tady je fotecka VQ30DET :-)
Obrázek

Napsal: 24.11.2006, 10:59
od kenivruh
Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok

Napsal: 24.11.2006, 11:03
od Mirek
kenivruh píše:
Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?

Napsal: 24.11.2006, 11:06
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:No delala se i verze VQ30DET, nevim jak je to u rady VG, ale tam je blok totozny a jsou jiny jen streva ne?
VG30 zelezny blok, VQ30 hlinikovy blok
Ale otom ja prece nemluvim, Neporovnavam VQ a VG ale VG30DE a DET vs VQ30DE a DET..pokud nebude rozdil v bloku u VG, VQ by mel byt taky ok?
No asi hej 8)

Napsal: 24.11.2006, 11:07
od buky300zx
No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!

Napsal: 24.11.2006, 11:13
od Mirek
buky300zx píše:No ked chces ist na vysoke vykony tak ja by som bral(mam) litinovy blok aj ked je o nieco taksi,ale je ovela pevnejsi!
No co ja viem tak VG nahradil motor s oznacenim VQ40DE v roku 2004 ktory bol ovela komplikovanejsi!
VQ30DE byl na listine 10 nejlepsich motoru sveta,...nissan 350Z ma VQ35DE....S tim litinovym blokem bych to nevidel tak jasne...ja se spokojim s hlinikovym....za cenu ovladatelnejsiho auta. Myslim si za na zadni napravu nema cenu davat vic jak 500-600HP...pak uz je to tak na 4x4 aby to melo cenu...a na 500-600HP Ti v klidu vystaci i hlinik :-)

Napsal: 24.11.2006, 11:40
od Mirek
Brouzdam brouzdam a co sem neneasel :-)
I have up for sale a Nissan VQ30DET Engine. It is a 3.0L V6 single turbo that makes 280hp. Engine only, no Transmission. You can use the 350z or G35 6speed Tranny. Engine has around 48,000 miles. Used in Nissan Cedric and Glorias in Japan. Asking price is $800 obo
Uz sem mu napsal 8)
Predelat VQ30DET na VQ30DETT by nemel byt problem ne?

Napsal: 24.11.2006, 12:35
od buky300zx
To neni!Das ine zvody na turba a ides(plus veci okolo toho)!