zajímavý problém poradte kdo tušíte
elektrikář mi zkontroloval vše co jsem mu dal, a výsledek, ukostřený alternátor kdesi uvnitř, takže zkrat, jedno relé nespínalo (asi přístrojovka), a jedno relé bylo sepnuté (asi vstřiky), baterka asi umírá musela dostávat šoky delší dobu, že prý to probíjelo i před tím, jen to nebylo natvrdo jako když jsem chtěl nastartovat, a co se hydroštelů týká, neklepe žádný, jeden cvrliká na volnoběh asi do dvou tisíc toček, potom ho neslyším a dva šelestí jako vstřiky, motor naskočil na první natočení (ale na mou baterku keniho byla nějak skoro mrtvá) jsem měl strach jak malej jarda, že se něco posralo (třeba spekly dráty) nebo něco odešlo alarm funguje jednotka taky, zaplatpánbůh za ty dary a ze známosti si ten elektrikář vzal jen pětikilo a do auta se dal druhej altík to je asi všechno co se dalo napsat
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Velke diky Inak, s tou baterkou sa mi zdalo, ze nieco neni ok. Je stara necely rok, ked pozries tak je tam magicke oko (ked je zelene, tak je nabita, ked je cierne tak ju treba nabit, ked je biele je na vyhodenie). Stacilo, ze auto stalo tyzden a uz bolo cierne a potom trvalo strasne vela kilometrov kym bolo zase zelene. Pricom normalne sa baterka dobija ovela rychlejsie. Uz sme to aj s kolegom rozhodli, ze niekde musi byt skrat, ale kedze to nevybijalo extremne, tak som to neriesil. Som myslel, ze to moze byt alarm, ze "vytahuje" baterku.Kentoya píše:elektrikář mi zkontroloval vše co jsem mu dal, a výsledek, ukostřený alternátor kdesi uvnitř, takže zkrat, jedno relé nespínalo (asi přístrojovka), a jedno relé bylo sepnuté (asi vstřiky), baterka asi umírá musela dostávat šoky delší dobu, že prý to probíjelo i před tím, jen to nebylo natvrdo jako když jsem chtěl nastartovat, a co se hydroštelů týká, neklepe žádný, jeden cvrliká na volnoběh asi do dvou tisíc toček, potom ho neslyším a dva šelestí jako vstřiky, motor naskočil na první natočení (ale na mou baterku keniho byla nějak skoro mrtvá) jsem měl strach jak malej jarda, že se něco posralo (třeba spekly dráty) nebo něco odešlo alarm funguje jednotka taky, zaplatpánbůh za ty dary a ze známosti si ten elektrikář vzal jen pětikilo a do auta se dal druhej altík to je asi všechno co se dalo napsat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
no já tu baterku nabíjel celý den a není nabitá, dám ti asi moji stála 1600 a kupoval jsem ji v létě najel jsem s ní 3000km a pořád ji oživuji, zapnu rádio každý týden dvakrát na hodinku a potom hodinku pomalu dobíjím aby věděla že žije a cena co já vím 800, myslím si že ta tvoje dodělává z posledního a hlavně aby jsi dojel ale asi ještě jo a klidně si doma můžeš koupit novou, nechám to na tobě já vyjedu nejdřív za dva měsíce, takže mě chybět nebude, ale můžu ti říct, že jsem byl z té závady připosranej
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Baterka bude ok To "magicke" oko ma aku farbu ?Kentoya píše:no já tu baterku nabíjel celý den a není nabitá, dám ti asi moji stála 1600 a kupoval jsem ji v létě najel jsem s ní 3000km a pořád ji oživuji, zapnu rádio každý týden dvakrát na hodinku a potom hodinku pomalu dobíjím aby věděla že žije a cena co já vím 800, myslím si že ta tvoje dodělává z posledního a hlavně aby jsi dojel ale asi ještě jo a klidně si doma můžeš koupit novou, nechám to na tobě já vyjedu nejdřív za dva měsíce, takže mě chybět nebude, ale můžu ti říct, že jsem byl z té závady připosranej
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je este v poriadku, bude len potrebovat dobit este. Tato je bezudrzbova a tie maju iny charakter dobijania ako klasiky. Potrebuje pomalsie a dlhsiu dobu. Teraz tam je vlastne tvoja baterka ?Kentoya píše:zítra se podívám, řekl bych že jsem neviděl kuličku ani zelenou ani jinou, že je tam černo jak v řiti
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
abych nezakladal novy topic tak pisu sem. mam podobny problem s tou pristrojovkou, ale stalo se mi to jinak, mel jsem oddelanej ten prostredni panel (pridelavam tam budiky) a kamarodovi jsem to ukazoval, je tam totiz strasne moc kabelu, jsem za ne vzal a zvednul je a rikam koukej na ten bordel a jak jsem je nadzvednul, tak zhasla pristrojovka. vsechno normalne funguje dal, ale nesviti. takze bych potreboval vedet co tam jeza kabely a kterej ma neco spolecnyho s pristrojovkou, pripadne kde jsou pojistky od pristrojovky, jak poznam ze je pojistka spatna. ted jsem si vzpomel, ze v tom klubku kabelu je neco spojeneho z ceho koukji tri pojistky.
a dalsi zahada, vlevo dole u pedalu, za krytem s pojistkama bylo na neco napojeny tlacitko, kdyz je zaply tak sviti zelene, na nic jinyho co dela jsem neprisel, co to muze byt?
dekuju moc za rady
a dalsi zahada, vlevo dole u pedalu, za krytem s pojistkama bylo na neco napojeny tlacitko, kdyz je zaply tak sviti zelene, na nic jinyho co dela jsem neprisel, co to muze byt?
dekuju moc za rady
červená mrcha je to
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
dik moc, to zni jako maly problem jak poznam, ze je spatna pojistka?Martin_534 píše:no nejspíše se vyhodil pojistku na osvětlení přístrojovky - je vedle pedálu
spojky za tím krytem
v tom svazku od rádia je i kabel od osvětlení palubky
popř. stálejch 12v na paměť rádia, jeden z nich si pravděpodobně ukostřil a spálil pojistku
tady ilustracni foto
to pod moji rukou jsou kabely k budikum, to co jde doprava je od radia, zbytek se mi nepodarilo rozmotat... hrozny klubko. a protoze nevim k cemu to je, tak se bojim abych neco neprethrnul
a tady je to magicke tlacitko, nic nedela, ale kdyz je to sepnuty, tak to strasne hezky sviti
červená mrcha je to