Stránka 3 z 6

Napsal: 16.05.2007, 07:28
od buky300zx
raddy píše:
buky300zx píše:Silnejsia iskra,lepsie a rychlejsie prehorenie zmesi.
.....pri vyssom tlaku turba ako je seriovy a kvoli cipu bohatsej zmesi ako je seriova (kvoli tlaku turba). Bohatsia zmes horsie hori a moze dojst k "sfuknutiu" iskry.
Tak to bolo myslene.

Re: svíčky

Napsal: 08.08.2010, 12:29
od Woyta
Omlouvam se za vykopavani treadu.
Vybiram svicky pro moji S13. (Stage 1, 0,9bar)
Kdyz vybiram podle toho co by tam melo byt tak mi vychazi:
NGK PFR6A-11
ci
Denso IRIDIUM POWER IQ20.
Co koukam tak ale davate mensi mezery.

Re: svíčky

Napsal: 08.08.2010, 20:13
od Peca
NGK BCPR7ES, cca 100kč/kus

Re: svíčky

Napsal: 08.08.2010, 20:59
od Woyta
Mam auto s katem. Spravne bych mel mit platinove.

Re: svíčky

Napsal: 09.08.2010, 08:04
od kenivruh
Si myslis ze ten tvoj kat este funguje?

Re: svíčky

Napsal: 09.08.2010, 10:01
od playdude
Woyta píše:Mam auto s katem. Spravne bych mel mit platinove.
..spravne by si tam mal mat seriovy chip v ECU a 0,7 bar ;)

edit: odporucam to co Peca

Re: svíčky

Napsal: 09.08.2010, 10:39
od Woyta
kenivruh píše:Si myslis ze ten tvoj kat este funguje?
Nemyslim. Vim. Proto je v policce. Pred par mesici a Stk moc pekne emise.

Docela me lakaji t iridiove kvuli teplonimu rozsahu.

Re: svíčky

Napsal: 09.08.2010, 10:43
od playdude
mne to s iridiovymi DENSO pri plnom tlaku (Stage 2) vynechavalo

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 10:18
od nismors13
A co tak BERU ultraX UXF79?

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 10:41
od Kentoya
mě iridia taky vynechávali, a svíčky BERU mě na hondě vydržely sotva 10 000, kdežto NGK tam mám už 30 000 a bez problémů, takže nevím, je to má jediná zkušenost se svíčkama BERU a víc je zkoušet nebudu, třeba to byla jen shoda náhod

btw a ještě když jsem koupil mazdu mx3 tak tam byly BERU a nechtěla majda startovat, vyměnil jsem za NGK a jela jak z praku, ale najezdil jsem jen necelé 2000km pak mi to jedna baba nabořila

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 11:13
od nismors13
No ja som ich dal na skúšku 30 000km bez problémú a majú aj interval výmeny tak nejak,štarty bezproblémové takže u mna spokojnost.
Je pravda že nejazdím až tak často na omezovači tak možno preto :wink:

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 14:30
od blázen
já používám NGK celý svůj život na všem co jezdí a jsem spokojený

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 16:09
od panpica
Jak to teda je. Co sem si procital fora, tak resili jenom zivotnost a vsichni doporucovali BCPRXES , ze rozdil je akorat v zivotnosti - oproti platinovym a iridiovym.
O niceni katalizatoru tam nic nebylo a ani nejak nechapu, proc by melo.

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 16:39
od Woyta
Dojde k otrave katalizatoru.
Do katu se dostane prvek ktery snizuje jeho ucinnost.

Re: svíčky

Napsal: 16.08.2010, 16:49
od Fizzbiker
pouzivam NGK v motoru ktery jsem koupil byly BERU porad to vrcelo na 2-3 valce pri startu a az se to ohralo nebo v otackach se to chytalo nahodil sem stary (cca 80t km) platiny a hned sakra lepsi v celem rozsahu. obdobne zkusenosti z motorek (hlavne jednovaly kde je svice a jiskra hodne zasadni zalezitost)...

jo v jednom aute byly nejaky ku*dy brisky nebo tak neco kupoval sem to v lete a jak sem porva nekdy v zari mel prvni studenejsi start tak ani neskytlo zkouselo se pak vsecko menit PWT CAS civky nakonec sem to odtahl na diag a bylío mi receno ze byly odpaleny vecky 4 a jen jedna se obcas chytala, nahodily se platiny a bezproblemu i v zime kdy mrtva baterka sotva jednou otocila motorem (-18°C) laplo auto na drc... :)