Stránka 3 z 10
Napsal: 03.04.2007, 07:13
od raddy
blázen píše:Kentoya píše:a/r nerušit, je to na volnoběh
pcv zrušit je to na prd
raddy jej zrušil a měl nějaké potíže,tak vím že ho instaloval z5
to boli ine problemy, mam ho stale zruseny.
Napsal: 04.04.2007, 23:40
od nomann
A/R už jsem ho zrušil je prakticky k ničemu a hlavně další bordel z motoru
je venku
Napsal: 05.04.2007, 07:15
od Martin_534
a jak řešíš volnoběh? se zapnutím světěl, vyhřívání okna a tak?
Napsal: 05.04.2007, 07:40
od Goodziller
Kluci na suprach to resej priotevrenim klapky.... Neprijde mi to jako nejlepsi reseni, ale funguje to...
Napsal: 05.04.2007, 07:49
od raddy
Goodziller píše:Kluci na suprach to resej priotevrenim klapky.... Neprijde mi to jako nejlepsi reseni, ale funguje to...
je to v pohode riesenie, treba len znova adekvatne nastavit TPS kvoli volnobeznemu spinacu. Keby bolo treba, mozes tymto sposobom vyhodit kompletny volnobezny obtok a regulovat volnobeh len mierou otvorenia klapky, mam to na 200sx vyskusane.
Napsal: 05.04.2007, 07:52
od Martin_534
ale to stejněn eřeší to, že při zvýšený zátěži ti budou klesat otáčky na volnoběh
Napsal: 05.04.2007, 08:06
od raddy
iste, dodatocna regulacia je odstranena. mam ale pocit, ze ak nastavis klapkou otacky tak okolo 1100, tak prilis neklesnu kvoli posilovacu ci oknam.
Napsal: 05.04.2007, 19:16
od nomann
jj zvednul jsem otáčky mám kolem 1000 ale je pravda že jsem to jenom zkusil
na autě na špalkách ale chytá bez problémů jen po nastartování trochu prošlápnout plyn. zejtra se budu zabývat těma dalšíma nesmyslama co jsou napojený na sání, a uvidim coto bude dělat
Napsal: 05.04.2007, 20:06
od Al3x
Jaj a já furt řešil proč mi kolísají otáčky když něco zapnu už sem měnil aj baterky přemejšlel o alternátoru. Dneska na to čumím a on tam není asi ho předešlí majitel odstranil. Já věděl že se mám raděj zeptat no nic už to vím díky
Napsal: 05.04.2007, 20:12
od Al3x
to nomann: další zbytečná věc je carbon canister
podle manuálu je jen na modelech s catem. Taky ho chci zrušit ale podle shématu v manuálu je nějak spojenej s nádrží tak nevím jestli ho můžu jen tak vyndat a všechno zaslepit
Napsal: 05.04.2007, 20:20
od blázen
je to nádobka pro odvtrávání výparů z nádrže,... jen jednu otázku, proč to všecko z auta vyhazujete? a odpověd jako snížení hmotnosti neberu
Napsal: 05.04.2007, 20:23
od nomann
Al3x píše:to nomann: další zbytečná věc je carbon canister
podle manuálu je jen na modelech s catem. Taky ho chci zrušit ale podle shématu v manuálu je nějak spojenej s nádrží tak nevím jestli ho můžu jen tak vyndat a všechno zaslepit
ten už je taky pryč akorát musíš potom zacpat ty hadice co vedou do sání a hlavně tu co vede do nádrže.já ji zruším celou od nádrže
Napsal: 05.04.2007, 20:26
od nomann
blázen píše:je to nádobka pro odvtrávání výparů z nádrže,... jen jednu otázku, proč to všecko z auta vyhazujete? a odpověd jako snížení hmotnosti neberu
je to prostě nehezký a dělá to tam strašnej chaos"samá hadička a ruzný takový ty věci" a pak je toho míň na odpojování při vyndavání motoru :-D :-D
Napsal: 05.04.2007, 20:36
od Kentoya
já zbytečnosti vyhazuji kvůli dvěma důvodům
1, více místa okolo motoru, pro snadnější práci
2, kačky za sběr :-D
Napsal: 05.04.2007, 20:42
od blázen
to sou teda samé lepší důvody