Stránka 241 z 600
					
				Re: OT
				Napsal: 25.01.2010, 19:29
				od Svobda
				Ten naraznik by mel byt oznacenej nejspise nekde zezadu
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 27.01.2010, 16:41
				od Svobda
				Tak jsem volal do toho polska na tu S13 a borec vubec nerozumi cesky ,ale co jsem pochopil umi anglicky tak musim ,aby mi tam bracha nebo nekdo brknul .
Nebo jsem videl jednu v nemecku z vadnym motorem ,ale nevim jestli je to to mesto tady u hranic nebo to dal kdyby to dal tak se nevyplati
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 29.01.2010, 17:26
				od Bart34
				
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 29.01.2010, 17:53
				od Xcriss
				
Moje rec...Vcera sem sel s flaskou v ruce shodou okolnosti okolo garaze kde mam auto na zimu a uplne me to deptalo =/ Chudak auto tam stoji s posranym motorem, beztak zas utekly gumy uz... smutne 

 Musim dat dokupy nejake prachy, pak dat dokupy auto a v lete to konecne nalezite prohnat...
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 29.01.2010, 20:25
				od Svobda
				No mi si dnes super vyblbli mantyneli metrovy po kazde strane jenom prohrnuto no parada.
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 16:51
				od Design
				O vikendu sem se nudil a tak sem v garaži našel origo BOV a zjištoval proč my propoušti vzduch po tom co sem ho rozdělal sem zjistil že je tam dirka v tomto projektu je taky bov a je tam rozdělany a frajer ma na jednom obrazku dirku tak jak ja a na druhem ji ma nejak zaslepenou 
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=443321   a ja zjistil že ta dirka ma byt asi opravdu zaslepena protože diky ní pořad propoušti tlak. tak co vy nato zavařit?
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 16:55
				od Mirek
				osobne bych tam vyrizl zavit a dal tam cerva s lepidlem na zavity..uprava ktera se da vzdycky vratit a je to levnejsi nez vareni ALU
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 17:03
				od Design
				Taky možnost. Prave premyšlim že to vratim na recirkulaci ale zas nevim kolik udrži origo bov bar a jestli je to lepši na recirkulaci?.
			 
			
					
				OT
				Napsal: 31.01.2010, 17:50
				od nismors13
				Ahoj chalani mam moznost si dat zapisat do technicaku kola i pneumatiky,chcem sa spytat ake sa tam daju narvat do seriovej S13 bez uprav tlmicov,podblatniku,blatniku aby netrcaly. Mam tam 17-tky 225/45 a kolo je 7,5Jx17 tak myslím od tohoto rozmeru vyšej a do jakej sirky? I 18-tky. 
Dík za pomoc
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 17:57
				od Svobda
				Bych zustal u 17 a celkem rozumny mi prijde 225/45 nebo mozna na 40 nevim neumim si to predstavit.
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 18:15
				od nismors13
				Svobda píše:Bych zustal u 17 a celkem rozumny mi prijde 225/45 nebo mozna na 40 nevim neumim si to predstavit.
Toto su 215/45 a 7,5Jx17 trošku zaprášené 

 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 18:25
				od Svobda
				Bych dal asi 225/40 17 a tyhle si tam taky nechal zapsat.
http://www.rims-n-tires.com/info_specs.jsp tam si to zadej a uvidis ze tam moc rozdil neni .
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 22:25
				od Bart34
				Kdyz tam das vetsi, uz to neposles tolik k zemi. Taky bych zustal u 17.
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 22:45
				od Xcriss
				nevim jestli az tak o to kolik to posles k zemi, ale na ansich cestach s 18" je to dost o hubu myslim si... 17ky sou tak akorat =)
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 31.01.2010, 22:57
				od OndraS13
				18" jsem měl na 240tce , na jaře je zas asi nahodim , uvidim ale za tu chvíli co jsem na nich chvíli jezdil mě zas až tak nějakej markantní rozdíl nepřišel :/