Napsal: 18.05.2007, 14:26
D jako Double overhead camshaftJimmbo píše:no to sem nevedel ze d je vlastne dve vacky lebo vacka sa pise cam...tak sem nevedel proc d... dik..
D jako Double overhead camshaftJimmbo píše:no to sem nevedel ze d je vlastne dve vacky lebo vacka sa pise cam...tak sem nevedel proc d... dik..
Takže,můj letitej postřeh...Pokud vezmeme v potay první písmeno typu motoru,obnášelo většinou stejnou přírubu ...saigone píše:Rovnováhu to sice rozhodí, ale zas tak zle bych to neviděl. S13 s CA18 je vyvážená 56/44 a s RB to bude cca 60/40 (cca 50 parazitních kg na předku). Já mám narazník, kapotu dělám a časem snad i blatníky z laminátu, výztuhu, ABS, klimu ven, baterka je v kufru. Samo že motor půjde nalepit co nejblíž na firewall. S trochou benzinu v nadrži (40l :-D ) bych se snad mohl dostat na původní vyvážení.
Na stavbu RB30DET jsem taky myslel, blok je tady dostupnej, ale přijde mi moc složitá, kor s vlastní elektrikou Hlava RB25/26 vyjde s dovozem pomalu jak celej 25 motor a z RB20 na tenhle blok nejde. O převodovce to vim že stačí použít ten RB bell housing a zbytek z CA/KA, jen nevim na kterejch dalších motorech byl.