Blow off zn.Bidrin???
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4652705893 google version
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
myslel jsem že u bov není duležitý zvuk, ale rychlá reakce a dobrá učinnost.. pokdu to deláte jen kvuli zvuku ( cvož je v podstate vedlejší efekt ) v podstate sklouzáváte na uroven stylistu, nebo tuzerůkillman píše:ja ji sem hodil proto,aby bylo jasny o jakym bov mluvimGerox píše:kde je to video...krapet nechapu ze si kazdy namotnuje bov...a hodi se m fotku...co to ma za smysl kdyz u bov je pro spousta lidi dulezitej zvuk...
ale asi to mam hozeny divne ja...
.. ted mi vyškrábete oči ale zamyslete se, je skutečně hlavní funkcí BOV zvuk jaký vydává ? o tom na co si lidé kupují bov svědčí i to , že ani neví kolik tlačí... myslím že pořízení budíku na sledování tlaku je duležitější než zvuk BOVu....
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Idaho píše:myslel jsem že u bov není duležitý zvuk, ale rychlá reakce a dobrá učinnost.. pokdu to deláte jen kvuli zvuku ( cvož je v podstate vedlejší efekt ) v podstate sklouzáváte na uroven stylistu, nebo tuzerů
.. ted mi vyškrábete oči ale zamyslete se, je skutečně hlavní funkcí BOV zvuk jaký vydává ? o tom na co si lidé kupují bov svědčí i to , že ani neví kolik tlačí... myslím že pořízení budíku na sledování tlaku je duležitější než zvuk BOVu....
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
k tomu abych pouzil bov a nebrzdil mi tlak po zavreni klapky (napriklad pri razeni) turbinu..zvlast pokud nejde o nejake velke upravy motoru bez zasahu do plniciho tlaku, nepotrebuju vedet kolik to tlaci...to se na me jako nezlob idaho....ale co jsi napsal je trosicku hlouposticka :-D To ze si clovek koupi bov i kdyz nevi kolik mu to podle budiku tlaci neznamena ze nevi k cemu bov je a ze si ho kupuje kvuli zvuku
Mnohem zbytecnejsi mi prijde budik tlaku na serii, kde jsi do plniciho tlaku nezasahoval...jen aby ses koukal jak ta rucicka lita po budiku a mel radost kdyz tlacis seriovych 0.7
Mnohem zbytecnejsi mi prijde budik tlaku na serii, kde jsi do plniciho tlaku nezasahoval...jen aby ses koukal jak ta rucicka lita po budiku a mel radost kdyz tlacis seriovych 0.7
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jak to tu tak čtu tak Idaho tady rozmlouvá lidem věc co sám prodává to má bejt antireklama?
a bov máme oba do s14 i do mojá s13 a je to na 50:50 kvůli zvuku a kvůli funkci... tlak nevíme, jak taky když zatim nemáme budíky ale budou
a bov máme oba do s14 i do mojá s13 a je to na 50:50 kvůli zvuku a kvůli funkci... tlak nevíme, jak taky když zatim nemáme budíky ale budou
Naposledy upravil(a) otasTM dne 01.06.2007, 16:28, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
nemyslim si....zvuku dosahnes i bez BOV...staci mit na sani hribek....ja BOV nemam a jde to krasne slyset....asi lidi podcenujete....zvuk doprovazejici bov je rozhodne taky duvod proc to kupuji...ale ne hlavni...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde