..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??nizzmo píše:Na stage1 ich nepotrebujes.Láďa z UDC píše: Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
Upraveny Stage1 cip
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.Láďa z UDC píše:..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??nizzmo píše:Na stage1 ich nepotrebujes.Láďa z UDC píše: Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
to i když zvýším tlak paliva??kenivruh píše:Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.Láďa z UDC píše:..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??nizzmo píše: Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
na ty kody pozor měl sem už doma hromadu ECU a pro model bez lambdy je to jen MEC 009D zbytek mělo lambduraddy píše:No nic, trosku to odbehlo od temy, tak to uzavriem.
Upraveny stage1 cip je k dispozicii, kdo bude potrebovat, nech sa ozve, plati to pre majitelov s13 bez lambdy a katu, kod ECU iny ako MEC 007D.
Ohladom cipov pre s14 bolo napisane vsetko podstatne, kde, aky, za kolko.
Ohladom precitanie tunovanej eprom od japonskych vyrobcov len tolko, ze samozrejme vedia ze je mozne eprom precitat a takisto vedia ako tomu velmi kvalitne zabranit, avsak ceske ci slovenske rucicky boli vzdy zlate. Ak sa niekomu podari precitat eprom napr. od Mines, viem ako ju spenazit, je po nich docela zhanka.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Tak potom mozno odidu seriove vstreky...Láďa z UDC píše:to i když zvýším tlak paliva??kenivruh píše:Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.Láďa z UDC píše: ..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...hmm tak to je slušné, to na tom budu jako Zetko a ZetXo a ješta jim ukážu záda...
ale musím chvíli šetřit,ah jo
ale musím chvíli šetřit,ah jo
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
hlavně musíš udělat pořádné sání ,výfuk a FMIC pokud chceš aby to fak mělo co největší výkon.. ale i tak bude problém ZX ukázat záda
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...všechno mám zatím kromě FMIC. No tak aspoň semnou bude mít co dělat Ale v jednom ZXu sem už jel mělo bejt i načipovaný,ale že by to zas ňák brutálně jelo... nevím no...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ono je těžké,ale ten kroutící moment bude mít už v serii perfektní.. FMIC dodělej a pak uvidíš dál , mě s instalací FMIC stoupnul tlak o 0,1bar na T25 z 1,1na 1,2
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jo ty hadice lítaj,ale já to udělal tak že už vylítnout nemůže.. amám klidLáďa z UDC píše:....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)kenivruh píše:Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo