Upraveny Stage1 cip

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

nizzmo píše:
Láďa z UDC píše: Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Láďa z UDC píše:
nizzmo píše:
Láďa z UDC píše: Vlado já bych do toho určitě šel s tebou,ale nejdřív musím bezpodmínečně sehnat ten přední nárazník,víš. Ale není snad podmínkou dokupovat ty vstřikovače NISMO?? nebo ano??
Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

kenivruh píše:
Láďa z UDC píše:
nizzmo píše: Na stage1 ich nepotrebujes.
Na stage2 ich potreebujes.
Rozdiel medzi nimi je cca 30hp.
Stage1 je len do 1bar a stage2 je do 1,2bar. Tu je ten vyhonovy rozdiel.
..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
to i když zvýším tlak paliva??
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

raddy píše:No nic, trosku to odbehlo od temy, tak to uzavriem.
Upraveny stage1 cip je k dispozicii, kdo bude potrebovat, nech sa ozve, plati to pre majitelov s13 bez lambdy a katu, kod ECU iny ako MEC 007D.


Ohladom cipov pre s14 bolo napisane vsetko podstatne, kde, aky, za kolko.

Ohladom precitanie tunovanej eprom od japonskych vyrobcov len tolko, ze samozrejme vedia ze je mozne eprom precitat a takisto vedia ako tomu velmi kvalitne zabranit, avsak ceske ci slovenske rucicky boli vzdy zlate. Ak sa niekomu podari precitat eprom napr. od Mines, viem ako ju spenazit, je po nich docela zhanka. 8)
na ty kody pozor měl sem už doma hromadu ECU a pro model bez lambdy je to jen MEC 009D zbytek mělo lambdu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Láďa z UDC píše:
kenivruh píše:
Láďa z UDC píše: ..no a co by se stalo kdybych na S2 nechal seriové vstřiky a tlačil 1bar?? byla by asi bohatá směs a motor by nepracoval optimálně,že??
Kedze seriove vstreky su "mensie", tak by si mal chudobnu zmes a motor by odisiel rychlo do hajan.
to i když zvýším tlak paliva??
Tak potom mozno odidu seriove vstreky...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

keby si nechal povodne vstreky a pouzil cip urobeny pre vacsie, motor by asi ani moc nebezal, pretoze rozdiel je prilis velky. zmes by bola velmi chudobna. zvysenim tlaku paliva dokazes "simulovat" vacsie vstreky, ale nie 370 na 550.
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

...hmm tak to je slušné, to na tom budu jako Zetko a ZetXo a ješta jim ukážu záda...
ale musím chvíli šetřit,ah jo :cry:
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

hlavně musíš udělat pořádné sání ,výfuk a FMIC pokud chceš aby to fak mělo co největší výkon.. ale i tak bude problém ZX ukázat záda
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

...všechno mám zatím kromě FMIC. No tak aspoň semnou bude mít co dělat :P Ale v jednom ZXu sem už jel mělo bejt i načipovaný,ale že by to zas ňák brutálně jelo... :? nevím no...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ono je těžké,ale ten kroutící moment bude mít už v serii perfektní.. FMIC dodělej a pak uvidíš dál , mě s instalací FMIC stoupnul tlak o 0,1bar na T25 z 1,1na 1,2
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba :P
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Láďa z UDC píše:....no jo mě na T28 stoupl taky plnící tlak, když sem udělal průchzí vejfuk,porát mě vylítla hadice od turba :P
jo ty hadice lítaj,ale já to udělal tak že už vylítnout nemůže.. amám klid
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

kenivruh píše:
Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Odpovědět