Jak vlastně dopadla tvá snaha o výrobu ECU a wideband lambda analyzatoru ?rozumik píše:Klidek, tohle uz je pomalu na chlivek :-D
turbotimer cast druha
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
taky nemam v umyslu se tady dohadovat, ale slusne ti pisu ze nesouhlasim s tim co jsi napsal..ze to tak vyhovuje tobe neznamena ze je to tak dobre pro vsechny...TT je uzitecna vecicka a kdo ji nepotrebuje at si ji proste nekupuje.....vubec nevidim smysl tehle debaty a uz vubec nevidim smysl psat jaka je to zbytecnost porizovat si TT....to at si posoudi kazdy sam ne? ja si ho koupim..ty ne...je to vec kazdyho...jinak cetl sem tady od nekoho púrispevek ze chladit auto volnobehem ne, ze nektera auta se na volnobeh uvari..ze jsou delana na jizdu nebo neco v tom smyslu, nechce se mi to hledat..tak to je velebnosti ta nejvetsi hloupost co sem tady v tom topicu zaznamenal..nezlobte se na me....pokud se nejake auto zacne prehrivat chodem na volnobeh nema v poradku chlazeni. ZADNE auto z vyroby neni delane tak aby nemohlo vrcet na volnobeh klidne celou noc a pritom nebylo schopno si udrzet provozni teplotu, nebo se neochladilo z teploty vyssi.Kentoya píše:že vás to baví hádat se, oba jste inteligentní a oba jsem vás pochopil jen se asi nechápete mezi sebou, upřímně žádný TT nepotřebuji ani čaqsový vypínač ani nic, protože jak říkám, nejlepší je posledních pět minut jet volně a je klid a celý TT a cokoliv podobného je naprostá zbytečnost
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Mirek,nema zmysel tu uz dalej pisat.Niekto si tvrdi svoje a to je pravda,ked si to vysvetlit neda,jeho problem.Malo by sa to zamknut a bude klud,aj tak sa tu zacali rozoberat ine veci ohladne ECU a lambdy.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
prispevok je o turbotimeri, k tomu smerovali vsetky moje prispevky. nejako nevidim dovod preco by v prispevku o turbotimeri mal niekdo pisat preco turbotimer nepouzivat.
Nema nahodou pokec moderatorov, ktori by vymazali vsetky prispevky ktore sa netykaju jasnej temy-turbotimera? Myslim ze Rozumik bol najcerstvejsie zvoleny ako moderator, tak snad vie co ma robit.
Nema nahodou pokec moderatorov, ktori by vymazali vsetky prispevky ktore sa netykaju jasnej temy-turbotimera? Myslim ze Rozumik bol najcerstvejsie zvoleny ako moderator, tak snad vie co ma robit.
ani s tebou se mirku hádat nebudu, jen se tě zeptám jestli máš měřáky na teplotu oleje a vody v autě pokud ano zjistíš že na volnoběh jdou tyto dvě hodnoty nahoru netvrdím že je to tragické, ale teplota se chová podobně jako při jízdě nad 180km v hodině, co se týká TT a proč ho nemají NA auta? no podívej se na jakékoliv závody třeba formule 1 a potom si řekněme proč i ty přiblblý formule dojíždějí další kolečko a hned nechcípnou motor, protože 5km a basta fidli a tydýt, vím že tohle sem nepatří, ale v tomhle se zastávám eva proti raddymu, přestože tento topic byl víceméně o turbotimeru, jen evo něco doplnil ve snaze být užitečný a nepadlo to na úrodnou půdu, ale netvrdím že by raddy napsal nějakou pitomost raddy se účelově vyjadřoval k EGT a turbu a myslím si že správně
a prostě a závěrem věř mi že i když si koupíš tři TT a budeš se řídit těma nejlepšíma poznatkama z vědy a techniky tak zjistíš že stejně když pojedeš posledních 5 km jak důchodce tak uděláš lépe jako 3TT, je to to samé jako můžeš koupit nejsvětovější šály, ale pokud si je umíš špičkově zaškrabat budeš na tom lépe přestože je to zastaralé a nové šály jsou podle nejnovějších technologií, a to samé jsou kované písty pokud je nevyužiješ výkonem nebo zátěží můžeš je mít třikrát kované a podle nejnovějších technologií a já se nechám u pospíšila odlít něco jako serii a budu na tom lépe, prostě ne vždy to nejnovější a nejlepší musí být to opravdu nej nej nej
takže naposledy 5km a basta fidli, a EGT hlavně kvůli detonacím a to by si měl koupit každý (i já) kdo uvažuje o vyšším výkonu jak 250 kobyl a to bez debaty a jestli si někdo koupí EGT kvůli turbu, no at si koupí třeba tři EGT a dvě TT,
praxe je mnohdy více než teorie, ale praxe bez teorie to skoro nejde jako nejde teorie bez praxe a je důležité aby na tomhle foru přispívali lidi jako je raddy nebo evo i když má každý jiný pohled na danou věc, ale hlavně něco ví a je lepší číst něco takového, byt s nádechem války, než fůru nesmyslných příspěvků, a tímhle jsem řekl snad vše co jsem říci chtěl
a prostě a závěrem věř mi že i když si koupíš tři TT a budeš se řídit těma nejlepšíma poznatkama z vědy a techniky tak zjistíš že stejně když pojedeš posledních 5 km jak důchodce tak uděláš lépe jako 3TT, je to to samé jako můžeš koupit nejsvětovější šály, ale pokud si je umíš špičkově zaškrabat budeš na tom lépe přestože je to zastaralé a nové šály jsou podle nejnovějších technologií, a to samé jsou kované písty pokud je nevyužiješ výkonem nebo zátěží můžeš je mít třikrát kované a podle nejnovějších technologií a já se nechám u pospíšila odlít něco jako serii a budu na tom lépe, prostě ne vždy to nejnovější a nejlepší musí být to opravdu nej nej nej
takže naposledy 5km a basta fidli, a EGT hlavně kvůli detonacím a to by si měl koupit každý (i já) kdo uvažuje o vyšším výkonu jak 250 kobyl a to bez debaty a jestli si někdo koupí EGT kvůli turbu, no at si koupí třeba tři EGT a dvě TT,
praxe je mnohdy více než teorie, ale praxe bez teorie to skoro nejde jako nejde teorie bez praxe a je důležité aby na tomhle foru přispívali lidi jako je raddy nebo evo i když má každý jiný pohled na danou věc, ale hlavně něco ví a je lepší číst něco takového, byt s nádechem války, než fůru nesmyslných příspěvků, a tímhle jsem řekl snad vše co jsem říci chtěl
Tak se zeptej Davyho jak je to s jeho Ultimou Já chápu že pro většinu osazentsva tady to je nesrozumitelné, ale skuste si představit, že pár lidí má opravdu auto a opravdu s ním jezdí. Tím myslím doopravdy ne jen virtuálně od klávesnice.Mirek píše:ze nektera auta se na volnobeh uvari..ze jsou delana na jizdu nebo neco v tom smyslu, nechce se mi to hledat..tak to je velebnosti ta nejvetsi hloupost co sem tady v tom topicu zaznamenal..nezlobte se na me....pokud se nejake auto zacne prehrivat chodem na volnobeh nema v poradku chlazeni. ZADNE auto z vyroby neni delane tak aby nemohlo vrcet na volnobeh klidne celou noc a pritom nebylo schopno si udrzet provozni teplotu, nebo se neochladilo z teploty vyssi.
este raz, velmi jemne a opatrne, prispevok je o turbotimeri a nemyslim ze je potrebne ho autorovi vyvracat. Povodna otazka je jasna a prispevky by mali smerovat k nej a nie k tomu ako sa zaobist bez turbotimeru. Samozrejme, ze 5km jazdi uplne nahradi akykolvek volnobeh ale predstav si ze potrebujes zastavit nahle na dialnici, avsak nie je nutne vypnut motor, tam sa podobna vecicka moze niekomu zist a takisto niekdo nema moznost alebo cas ist poslednych 5km kludne ale zato moze nechat auto bzucat na volnobehu na dvore pri dome. A pre takeho cloveka JE DOLEZITE ako dlho ma turbotimer nechat auto bzucat a o tomto je tento prispevok.
ale nehovor a o com nam este virtualne povies. co keby si prestal snivat o ultime a vratil sa k turbotimeru na ktory si najvacsi odbornik. mal si dost velke gule aby si ma tu skusil zosmiesnit a uz tocis o ultime. si fakt frajer.evo400 píše:Tak se zeptej Davyho jak je to s jeho Ultimou Já chápu že pro většinu osazentsva tady to je nesrozumitelné, ale skuste si představit, že pár lidí má opravdu auto a opravdu s ním jezdí. Tím myslím doopravdy ne jen virtuálně od klávesnice.Mirek píše:ze nektera auta se na volnobeh uvari..ze jsou delana na jizdu nebo neco v tom smyslu, nechce se mi to hledat..tak to je velebnosti ta nejvetsi hloupost co sem tady v tom topicu zaznamenal..nezlobte se na me....pokud se nejake auto zacne prehrivat chodem na volnobeh nema v poradku chlazeni. ZADNE auto z vyroby neni delane tak aby nemohlo vrcet na volnobeh klidne celou noc a pritom nebylo schopno si udrzet provozni teplotu, nebo se neochladilo z teploty vyssi.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
drsne arogantni...nic..dabata zbytecna..jdu si lestit kolobezku nez me zazene mama spatevo400 píše:Tak se zeptej Davyho jak je to s jeho Ultimou Já chápu že pro většinu osazentsva tady to je nesrozumitelné, ale skuste si představit, že pár lidí má opravdu auto a opravdu s ním jezdí. Tím myslím doopravdy ne jen virtuálně od klávesnice.Mirek píše:ze nektera auta se na volnobeh uvari..ze jsou delana na jizdu nebo neco v tom smyslu, nechce se mi to hledat..tak to je velebnosti ta nejvetsi hloupost co sem tady v tom topicu zaznamenal..nezlobte se na me....pokud se nejake auto zacne prehrivat chodem na volnobeh nema v poradku chlazeni. ZADNE auto z vyroby neni delane tak aby nemohlo vrcet na volnobeh klidne celou noc a pritom nebylo schopno si udrzet provozni teplotu, nebo se neochladilo z teploty vyssi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: turbotimer cast druha
rozumik píše:vec se ma takhle: mame auto s imo a namontujeme turbotimer.
otazka: nechcipne motor po vytahnuti klicku? Nebo imo kontroluje klicek jenom pri startu motoru?
ano tohle byla původní otáka která byla zodpovězena a debata se dále rozvíjela proč a podobně až dorazila do této fáze, podle mě je dobře že sem dorazila, protože se objevilo pár podstatných i nepodstatných věcí které bud přímo či nepřímo souvisí s turbotimerem a kdybychom zavřeli každé téma které rozvíjí danou tematiku at přímo nebo nepřímo, tak můžeme tohle forum zavřít, protože svým způsobem bylo vše už probráno, ale bohužel každý z nás se vyvíjí (i já) a pamatuji si jako dnes když jsem přišel na forum a napsal jsem někomu at sníží hlavu a tím pádem se zvýší kompresní poměr a měl jsem hned tři údery do zátylku že u turbomotorů se komprese snižuje a ne zvyšuje,ale nikdo nenapsal hodnoty jen nějaké teorie, a já hlavu snížil a neřešil jsem to a dnes si kupuji a instaluji vysokokompresní písty, takže nechte temata rozvíjet pokud se aspon nějak dotýkají tematu
celkem rozumna rec kentoyo:)
jinak ja mam apexi turbo timer, ktery ma taky nejakou funkci pocitani casu zalozenou na informaci ze seriove lambdy, ale ja to nepouzivam, mam normalne nastaveno 30 vterin a kdyz jedu extra pomalu tak po vytahnuti klicku skepnu tim joystickem na nulu a motor chcipne anebo kdyz je auto horky nastavim treba 2 minuty - staci par klepnuti do toho joye.
ja nejsem takovej zavodnik aby mi slo o vteriny i po vystoupeni z auta
jinak ja mam apexi turbo timer, ktery ma taky nejakou funkci pocitani casu zalozenou na informaci ze seriove lambdy, ale ja to nepouzivam, mam normalne nastaveno 30 vterin a kdyz jedu extra pomalu tak po vytahnuti klicku skepnu tim joystickem na nulu a motor chcipne anebo kdyz je auto horky nastavim treba 2 minuty - staci par klepnuti do toho joye.
ja nejsem takovej zavodnik aby mi slo o vteriny i po vystoupeni z auta
jo abych nezapoměl, tohle nesouvisí přímo s TT, ale je to vhodné sem napsat
řekněme že pojedu na okruh s pecou jak mě pořád láká a budu mít turbotimer neboli spásu problému s turbem, dám tomu na okruhu čočku ceres jako krávu, dojedu do padocku a nechám to 5 minut nebo kolik TT vyhodnotí běžet na volnoběh a všichni co zastávají TT si budou myslet že jsem udělal to nejlepší
velký kulový jsem udělal protože se mi zkřivily kotouče a udělala sklovina na destičkách, sice jsem zachránil turbo za 25 litrů, ale vyhodil jsem 6 za nejlevnější brzdy a nevím kolik za turbotimer, ještě párkrát a můžu prodat auto
takže proto zastávám názor nechat téma rozvíjet byt i směrem který souvisí nepřímo
řekněme že pojedu na okruh s pecou jak mě pořád láká a budu mít turbotimer neboli spásu problému s turbem, dám tomu na okruhu čočku ceres jako krávu, dojedu do padocku a nechám to 5 minut nebo kolik TT vyhodnotí běžet na volnoběh a všichni co zastávají TT si budou myslet že jsem udělal to nejlepší
velký kulový jsem udělal protože se mi zkřivily kotouče a udělala sklovina na destičkách, sice jsem zachránil turbo za 25 litrů, ale vyhodil jsem 6 za nejlevnější brzdy a nevím kolik za turbotimer, ještě párkrát a můžu prodat auto
takže proto zastávám názor nechat téma rozvíjet byt i směrem který souvisí nepřímo
to nie je dobry nazor, dostat sa od chladenia turba ku krivym kotucom nie je v jednom prispevku normalne. kazdy prispevok by sa mal drzat povodnej temy, inak forma fora straca zmysel, temy sa rozplyvaju a vysledok je nijaky. 10 otvorenych tem a ziadna odpoved....
Snad tebe nie je potrebne vysvetlovat ze tento prispevok NIE JE o ZASTAVANI sa niekoho niecoho ale o uplne jasnej teme turbotimera, jeho principov a pouzitia....A s prepacenim, turbotimer a brzdove kotuce naozaj spolu nepatria.
Snad tebe nie je potrebne vysvetlovat ze tento prispevok NIE JE o ZASTAVANI sa niekoho niecoho ale o uplne jasnej teme turbotimera, jeho principov a pouzitia....A s prepacenim, turbotimer a brzdove kotuce naozaj spolu nepatria.
odpovedi je tu dost. je to skoro tak ze co clovek to nazor. at si kazdy vybere. jak jinak by to melo byt?raddy píše:to nie je dobry nazor, dostat sa od chladenia turba ku krivym kotucom nie je v jednom prispevku normalne. kazdy prispevok by sa mal drzat povodnej temy, inak forma fora straca zmysel, temy sa rozplyvaju a vysledok je nijaky. 10 otvorenych tem a ziadna odpoved....
a od chladenia turba ku krivym kotucom - vse souvisi se vsim.. a mimochodem napr ted jsi prave ty nemluvil o turbotimerech:)