K.kryt na budíky místo topení
taky si me napis jo 1,5mm nerez
			
			
													
					Naposledy upravil(a) Kopriw dne 08.02.2008, 21:54, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
							Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej 
			
						- Vladislav Bureš
 - user
 - Příspěvky: 1186
 - Registrován: 04.10.2007, 23:28
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
- NISMOTOM
 - user
 - Příspěvky: 172
 - Registrován: 04.01.2008, 18:34
 - Bydliště: Trhové Sviny
 - Kontaktovat uživatele:
 
Měl by jsi doplnit materiál (černota či nerez) a tloušťku plechu jakou budeš chtít[/quoteVladislav Bureš píše:wori píše:Aj ja by som chcel jeden na tri budiky.
ok.
červená S13 91r.v ale volant pravá:) a atomat.ted se cpe ven automat a pak se bude řešit řízení,jinak čekam na FMIC,WALBRO.vstřiky 460 a STAGE 1
dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
			
						dříve s12 18T ,s12GT a S13 s KO motorem
- Lefa
 - user
 - Příspěvky: 1614
 - Registrován: 22.02.2007, 15:21
 - Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
 - Kontaktovat uživatele:
 
je videt ze nekdo si kupuje docela drahej drzak na A sloupek a tem ostatnim staci to mit v palubovce.. a me se to taky vic libi na tom miste misto topeni :-D
			
			
									
						
							modrá S13, 89´ 
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
			
						GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
