spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou

Příspěvek od remo »

super raddy dakujme pekne za kompletku
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: spotrreba nad 15l po meste s lehkou nohou

Příspěvek od doublejay »

Ja k tomu dodam jen malou poznamku - pokud auto funguje bez zavad a jde jen o styl jizdy, da se celkem slusne vyuzivat tlakomer zapojeny do sani ("tlak turba") jako ekonomer - jak jde pres nulu do kladnych hodnot, bude spotreba urcite vyssi, nez kdyz je pod nulou. Jinak si spousta ridicu mysli, ze kdyz jede v nizkych otackach, tak ma malou spotrebu. Naopak - podtoceny motor celkem trpi pri pokusu o akceleraci, aby se udrzela rychlost treba do mirneho kopce, musi se vic slapat na plyn atd. Da se jet ustalenych 150 pri tlaku turba -0.4 a spotreba bude pri ujete vzdalenosti urcite lepsi, nez jet 90 na petku s tlakem +.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Odpovědět