Přesně tak, pochopil jsi to správně, máš výhodu v tom, že můžeš mít menší základní průměr výfuku a při full boostu máš navíc k tomu ještě další trubku.Peca píše:Jestli tomu tedy dobře chápu tak do dosažení full boostu jdou splodiny jen do výfuku a při full boostu jdou přes výfuk i screamer pipe? Není v tomto případě krouťák stejný jako by byl u auta bez screamer pipe a jedinou výhodou je tedy vyšší průměr výfuku při full-boostu = vyšší výkon?
Screamer pipe - Ano či Ne?
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Jediné co mne napadlo je ujet jim tolik, že z té dálky je neuslyšíšFire píše:jak ted ale přeřveš ty báwa
vyloženě mne vytáčí zvuk ExRudovo auta a vcelku problém mi dělá i Reného Porsche, s ním svůj motor neslyším vůbec a to je problém.... ovšem toho jste si asi všimli podle počtu mých chyb v jízdách s ním.
Nicméně máme výfuk navržený tak, že poslední díl, což je jen koncový tlumič se dá sundat a místo toho dát trubku bez tlumiče. To jsem plánoval už před tím než jsem vyjel poprvé z garáže. Bylo mi jasné, že atmosféry řvou jak svině a zřejmě bude potřeba hluk mého auta zvýšit abych srovnal úroveň hluku. Problémem pro mne není to aby mé auto slyšeli diváci víc než soupeře, probém je abych vůbec slyšel své auto víc než soupeře já. Bez zvukového vjemu se velmi špatné jezdí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
U mně to vyřešej straight pipes.
Ale musí tam bejt aspoň jeden tlumič na vejfukový soustavě
Ale musí tam bejt aspoň jeden tlumič na vejfukový soustavě
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Tak to udělej jako kluci od Fordu, který u Focusu ST, aby zvětšili požitek z jízdy udělali rezonanční tunel z motorového prostoru do kabiny. Jelikož na soutěžích je často v pravidlech nutnost, alespoň jednoho tlumiče.evo400 píše:Jediné co mne napadlo je ujet jim tolik, že z té dálky je neuslyšíšFire píše:jak ted ale přeřveš ty báwa
vyloženě mne vytáčí zvuk ExRudovo auta a vcelku problém mi dělá i Reného Porsche, s ním svůj motor neslyším vůbec a to je problém.... ovšem toho jste si asi všimli podle počtu mých chyb v jízdách s ním.
Nicméně máme výfuk navržený tak, že poslední díl, což je jen koncový tlumič se dá sundat a místo toho dát trubku bez tlumiče. To jsem plánoval už před tím než jsem vyjel poprvé z garáže. Bylo mi jasné, že atmosféry řvou jak svině a zřejmě bude potřeba hluk mého auta zvýšit abych srovnal úroveň hluku. Problémem pro mne není to aby mé auto slyšeli diváci víc než soupeře, probém je abych vůbec slyšel své auto víc než soupeře já. Bez zvukového vjemu se velmi špatné jezdí.
S15 - JDM
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
a ked to vyvedes za predni kolo tak ti nema co horat ... a snad ta vacsia dlzka tomu nebude vadit..az taky odporo to nebude..vrtas píše:No Karle teda díky moc za vyčerpávající odpověď .
Určitě si to po tvém přísvěku přehodnotím. Když to čtu bude normální turbo outlet lepší volba. Už jen kvuli tomu že by mi tam něco mohlo začít hořet
Díky moc
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
dik za vic informaci a hele vrtasi kdyz ses na to ptal tak ja myslel ze si se nad takym necim zamyslel ze to muze zacit horet a ne jenom ze to bude revat
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Na to sem se taky zamyslel .
Chtělo by to nějak šikovně nastavit kdybych to kupoval. S tim sem byl smířenej.
Chtělo by to nějak šikovně nastavit kdybych to kupoval. S tim sem byl smířenej.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Trošku OT ale karel tady naokusl průměry potrubí... Dávám na svoji GT4 jinou downpipe protože ta origo je motous s katrem... Budu mít normální 90ku koleno (ze supry)... Chci táhnout výfuk rpůměru té pipe čili 3" přibližně ve 2/3 délky výfuku pozvolně rovnoměrně zůžit výfuk na 2.5" a 2.5" táhnout až na konec a na konci tlumič ale uvažuju že ho tam nedám... slibuju si od toho lepší nástup turbu pár volů navrch ale zároveň by mněl zůstat krouťák i dole a už samotné zůžení by mnělo snížit hlučnost??? Tovární výkon mého vozu je 155KW a 305NM... Mám turbo s parametry podobnými jako T3 super trim... plnící tlak je zvýšen z 0.7bar na 1.1bar a motor dostane vačky s větším zdvihem... mimo jiné mám i promněnou délku sání...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Na foukanej 2litr je optimum pro rozumné výkony tak 2,5-3" osobně byvch doporučil 3" celý výfuk a průchozí tlumič výfuku až na konci. Dělajíé se 2,5" + 3" výfuk, ale nikdy jsem se nesetkal s opakem, ani k tomu není důvod. 2,5" downpipe se používá ze dvou důvodů, jednak lepší průběh krouťáku výměnou za pár koní nahoře a často také kvůli nedostatku místa kolem vany, nápravnice atd... Výfuk od katu dozadu má většinou dost místa tak se používá 3-4" na 2Litr do 500koní určitě stačí 3" a nebude to znamenat žádný rozdíl proti 4".
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Mno origo pipe je taky 3" je se apk motá a je kní přidelaná nádobka s katem... proto ji chci vymněnit... a s tím zůžením vyděl jsem to na audi MTM a takhle jsem si vysvětlil tu funkčnost...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Jak se ptal Vrtas.Je jedna verze stejna pro lhd a rhd?Popripade vzal by taky nekdo?Chci na sr.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Screamer pipe - Ano či Ne?
Karle, dovolim si s tim nesouhlasit. Zadny zvyseni vykonu pouzitim screamer pipe se dle meho nazoru nekona a zvyseni kroutaku uz vubec ne. Prurez za turbem (u casti turbiny) je i u screamer i spolecneho vyfuku konec koncu skoro stejny, jedna se jen o rozdil hned za vystupem, kde interni wastegate ma samozrejme vetsi prurez, protoze zdruzuje i tu klapku. Mensi prurez za turbem nepomaha zvysit kroutak, jedna se o turbomotor ne o atmosferu. Rek bych, ba prave naopak, co nejvetsi prumer hned za vystupem je lepsi. Do dosazeni pozadovaneho tlaku jsou v obou pripadech uzavreny wastegate (tedy spravne meli by bejt), tudiz prumery jsou v obou pripadech vicemene stejne. Nevim tedy, kde by se melo konat zvyseni kroutaku u screamer pipe.evo400 píše:Kdežto pokud se použije systém, který odvádí splodiny jdoucí přes wastegate rovnou ven, dojde jakoby pomyslně ke zvětšení průřezu výfuku, tedy ke snížení restrikce a zvýšení výkonu, ale zároveň dokud není dosaženo chtěného tlaku je celkový v ten okamžik použitý prřez výfuku menší a tedy dosahujeme lepšího krouťáku v režimu do dosažení plného tlaku. Dostaneme tak to nejlepší z obou světů...
Screamer nic nepridava, ani nic neubere..je to jen jednoduche vyvedeni wastegate mimo, nic jineho.
P.S.:je to jen muj skromnej nazor
S14a RB25