Pokud si pamatuju z fyziky, tak tlak se šíří všemi směry stejně, jak můžeš mít před klapkou 0.5 b a za klapkou 0.15? Při otevřené klapce musí být tlak před i za ní stejný. Dál - pokud zkoušíš, jestli turbo dá vyšší tlak a odpojíš hadičku z membrány, která přes aktuátor ovládá wastegate, musíš tu hadičku ucpat, jinak tlak utíká. Pokud chceš mít jistotu, že tam nejsou netěsnosti, nafoukni celou vzduchovou trasu kompresorem a poslouchej úniky...Sergeii píše:...takže pořád cca 0,5 baru před klapkou , max 0,15 baru za klapkou ... turbo začne trochu tlačit tak na 5 tisících .... co dál ?
S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
doublejay píše:Pokud si pamatuju z fyziky, tak tlak se šíří všemi směry stejně, jak můžeš mít před klapkou 0.5 b a za klapkou 0.15? Při otevřené klapce musí být tlak před i za ní stejný. Dál - pokud zkoušíš, jestli turbo dá vyšší tlak a odpojíš hadičku z membrány, která přes aktuátor ovládá wastegate, musíš tu hadičku ucpat, jinak tlak utíká. Pokud chceš mít jistotu, že tam nejsou netěsnosti, nafoukni celou vzduchovou trasu kompresorem a poslouchej úniky...Sergeii píše:...takže pořád cca 0,5 baru před klapkou , max 0,15 baru za klapkou ... turbo začne trochu tlačit tak na 5 tisících .... co dál ?
je mi to jasný,nechápu to , taky nevim kde je chyba. Prostě,když sme dali budík na tu hadičku před klapku,lítalo to okolo 0,5 b , jak jí dám za klapku , na tu hadičku k FPR , tak prostě se víc jak na 0,15 nedostanu ... už sem s toho na palici ,tři dny honim tlaky,dneska sem měl zas sundaný sání,přetěsnil všechno co se dalo ... jenže , jeden vstřik netěsní,bublá s toho benzín,ten plast byl ( asi ) naprasklej,nebo sem to nějak pokurvil když sem ho tam dával ...
Taky nechápu jak je zapojená asi vzduchová hadička z turba,do toho zadního dílu na sáni , a vedle ní je hadička , která vede do vodního potrubí ... to mi dneska nešlo do hlavy ...
takže má někdo,kdo mi ho bude ochotnej poslat sériovej vstřik,a pls cenu ... ? díky moc
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
vyčisti to a vyměn ty hadičky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
blázen píše:vyčisti to a vyměn ty hadičky
co čistit a jaký hadičky měnit ... ? ty co se mi zdály že by mohli bejt spuchřelý,už sou daný nový ...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
1, Tak,dal sem všecko do kupy a pořád to samý,cca ve 4000 ale už tlačí většinou kolem 0,2 baru,ze začátku dokonce ručička vyskočila v zátahu na 0,5 ,ale hned zas slítla k nule,nevim co to bylo :-/ když sem odpojil hadičku od akutátoru a ucpal jí,ve vyšších otáčkách,když mělo turbo tlačit (čekal bych cokoliv jinýho :-D ) tak se tlak přesunul směrem do mínusu , bylo tam asi -0,2 baru. Teďka,když jedu a pustim nohu z plynu za jízdy , skočí to až na -0,8 , pak se to srovná na těch -0,6 baru ... to asi taky není normální co ?
2, ještě co sem dal jinej AR , zavírá líp než můj,tak když zmáčknu spojku,otáčky za jízdy klesnou někam k 600 - 650 , vymáčku a sou zas krásný 750-800 , nevadilo by to,ale jednou mi to málem chcíplo,když sem dojížděl do křižovatky a pak když sem se otáčel,měl zapnutý větrání , tak na zpátečku mi to chcíplo ( určitě ne moji vinou,klesly otáčky uplně při spojce ).Čím to ... ?
3, Mimo to,se mi nějak upálila a praskla hadička co vede od vody do sání a je jakoby spojená s tou co vede k turbu,takže z motoru hulán a auto chcíplo,sranda.....kdybych nebyl tak 5 km od domova a ono v půl 3 ráno se někdo těžko hledá :-D to už je ale spravený,akorát když sem zas dojížděl domů.tentokrát se kouřilo někde odpředu,jakoby z termostatu,tak to zejtra prolezu. Snad se motoru nic takle nestalo ne ?
2, ještě co sem dal jinej AR , zavírá líp než můj,tak když zmáčknu spojku,otáčky za jízdy klesnou někam k 600 - 650 , vymáčku a sou zas krásný 750-800 , nevadilo by to,ale jednou mi to málem chcíplo,když sem dojížděl do křižovatky a pak když sem se otáčel,měl zapnutý větrání , tak na zpátečku mi to chcíplo ( určitě ne moji vinou,klesly otáčky uplně při spojce ).Čím to ... ?
3, Mimo to,se mi nějak upálila a praskla hadička co vede od vody do sání a je jakoby spojená s tou co vede k turbu,takže z motoru hulán a auto chcíplo,sranda.....kdybych nebyl tak 5 km od domova a ono v půl 3 ráno se někdo těžko hledá :-D to už je ale spravený,akorát když sem zas dojížděl domů.tentokrát se kouřilo někde odpředu,jakoby z termostatu,tak to zejtra prolezu. Snad se motoru nic takle nestalo ne ?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
hele a máš dobrý budík? musí to tlačit..pokud teda má ta sací část lopatky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
no takže dneska to tlačilo až do 0,3 barů,což je pro mě zázrak,ale to vaccum když sundám nohu z plynu při jízdě pořád leze až do těch -0,9 baru pak stoupne na -0,6 , zejtra ještě vyndál turbo a kouknu na něj,něco tam malinko chrastilo,ale lopatky to má všechny,sací část
budík je dobrej,měřili sme přes kompresor :-D
budík je dobrej,měřili sme přes kompresor :-D
Naposledy upravil(a) Sergeii dne 02.08.2009, 17:59, celkem upraveno 1 x.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
jestli ti tlačil budík 3bar tak ho zahod
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
jakto , na kompresoru tlačil s přesností 0,1 baru a to sme to neměli 100% těsný ten spoj mezi kompresorem a hadičkou budíku ...blázen píše:jestli ti tlačil budík 3bar tak ho zahod
a právě že tam není ani ten vysněnej zátah do sedačky ( asi ) nebo nevim jak velkej má bejt :-D
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
ale to turbo co máš na autě 3 bary nenatlačí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
blázen píše:ale to turbo co máš na autě 3 bary nenatlačí
sorry ! překlep už to chápu 0,3
... ale těch 0,5 by mohlo ..
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
takže turbo mi vytlačilo v cca 5000 otáčkách 0,5 baru , ALE , prostě v nižších otáčkách to má pomalejší rozjezd a i pomalejší start turba , žádný velký zátah ... prostě pozvolnějc stoupá tlak napadlo mě benzínový čerpadlo ... je tam původní a může už dosluhovat ...
Re: S13 nedrží otáčky,nejde do otáček...prosím pomoc
takže takle,vypadá to že turbo konečně tlačí jak má ale prostě od těch 2500 do 3800 otáček cca se pedál tak nějak umrtví,jako bych na něj nešlapal a pak zas to začne jet,když se překlenou tyhle otáčky ... nevíte co s tim ? nemůže to být nějakej ventil AAC nebo tak ... mám odpojenou lambdu,ale jak sem čet,v boostu se neprojevuje ..