Stránka 4 z 11
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 09:55
od Awatar
Kentoya píše:rendo svez awatara na čínách do zatáčky
, tak jak to umíš, a myslím že jedinej kdo bude mít pocit jistoty budou ty číny
nic proti awe, ale zrovna renda umí jezdit velmi dobře a jestli mu stačí číny tak musí všem, ale pokud tobě nesedí, klidně si kup co hrdlo ráčí, a upřímně a asi se nepletu, mám pocit že renda zajede nejlepší čas na okruhu se stejným setupem jak v autě tak na motorce, co se týká lidí z tohohle fora, a najdou se tak dva konkurenti kteří mu budou olizovat prdel, ale já to nejsem
Svezu se klidně a rád, ale každý má jiný nárok na pneumatiky i mezi profesionálním jezdci jsou obrovské rozdíli v požadavcích na pneu. Co bude stačit jednomu nemusí stačit jinému. Sice si myslim, že by byl čas na kvalitnějších gumách lepší. Vim co je všechno za vývojem pneumatiky a nevěřim, že to samé podstupují čínské gumy, proto jim nevěřim a i zkušenost na čínských gumách mi to nevyvrátila. Kdybych chtěl ušetřit a koupit levnou gumu, tak koupim třeba
Firestone Firehawk SZ90 a vim, že guma bude pokaždé stejná a bude fungovat. Povýstupní kontrola etc.
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 10:10
od vmille
Peca píše:A ja zas mam rad tu jistotu ze kdyz mi rupne v bende a rozhodnu se poradne projet tak vim ze se ani tak nemam skoro sanci dostat na limit gum a neskoncim nekde nedotacakem v protijedoucim aute
Protoze ty jsi zavodnik, ja se loudam
adner: mozna bych potreboval lepsi predni gumy (nebo mam chybu v podvozku), kazdou zatacku se mi hrne predek ven (toya T1R 235/45/R17 6mm 2° odklony) a to mam na zadu toya T1R 255/40/R17 1mm
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 10:14
od Peca
vmille píše:Peca píše:A ja zas mam rad tu jistotu ze kdyz mi rupne v bende a rozhodnu se poradne projet tak vim ze se ani tak nemam skoro sanci dostat na limit gum a neskoncim nekde nedotacakem v protijedoucim aute
Protoze ty jsi zavodnik, ja se loudam
adner: mozna bych potreboval lepsi predni gumy (nebo mam chybu v podvozku), kazdou zatacku se mi hrne predek ven (toya T1R 235/45/R17 6mm 2° odklony) a to mam na zadu toya T1R 255/40/R17 1mm
Vyhaž z motoru 30kg jako Renda a bude to lepší
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 10:19
od vmille
30kg uz jsem vyhodil, mozna vic tim to neni
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 10:38
od Kentoya
Awatar píše:Kentoya píše:rendo svez awatara na čínách do zatáčky
, tak jak to umíš, a myslím že jedinej kdo bude mít pocit jistoty budou ty číny
nic proti awe, ale zrovna renda umí jezdit velmi dobře a jestli mu stačí číny tak musí všem, ale pokud tobě nesedí, klidně si kup co hrdlo ráčí, a upřímně a asi se nepletu, mám pocit že renda zajede nejlepší čas na okruhu se stejným setupem jak v autě tak na motorce, co se týká lidí z tohohle fora, a najdou se tak dva konkurenti kteří mu budou olizovat prdel, ale já to nejsem
Svezu se klidně a rád, ale každý má jiný nárok na pneumatiky i mezi profesionálním jezdci jsou obrovské rozdíli v požadavcích na pneu. Co bude stačit jednomu nemusí stačit jinému. Sice si myslim, že by byl čas na kvalitnějších gumách lepší. Vim co je všechno za vývojem pneumatiky a nevěřim, že to samé podstupují čínské gumy, proto jim nevěřim a i zkušenost na čínských gumách mi to nevyvrátila. Kdybych chtěl ušetřit a koupit levnou gumu, tak koupim třeba
Firestone Firehawk SZ90 a vim, že guma bude pokaždé stejná a bude fungovat. Povýstupní kontrola etc.
celkem s tebou souhlasím že lepší guma-lepší čas
ale jde spíše o to kolik lidí dokáže opravdu ty lepší gumy využít, a když renda, kterej jezdí kurevskou kudlu na čínách je s nima spokojenej, tak budou ty číny stačit skoro všem a nemusí vyhazovat těžké mony za předražené gumy značkové, ale taky souhlasím s tím, že pokud se na nějakých gumách necítíš, byt sebelepších, tak si kup ty které ti sedí, byt jsou cenově jinde
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 12:35
od mauglie
Dá se s Regal Race Xl jet i na mokru? Zkoušel někdo na okruhu?
Primárně bych je chtěl na okresky/normální silnice, ale třeba bych se zajel podívat na renocar
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 13:11
od Fire
Když se mrkneš na ten vzorek tak nevím proč by se na nich nedalo jezdit i na mokru, jen to chce víc opatrnosti.
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 13:18
od mauglie
Hodnocení na mokru 3, což příliš pozitivně nevypadá. Zajímají mne praktické zkušenosti a ne teorie vydedukované na základě vzorku.
Nemyslím to ve zlém.
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 14:21
od Fire
jasný chápu , zakládal jsem toto téma taky kvůli tomu abych znal zkušenosti lidí co ty gumy jezděj. Vycházím ale z toho že jsem jezdil cca půl sezóny na slikách BF Goodrich a i když jsem driftoval na mokru tak drželi luxusně ... třeba to je ale nesmyslné srovnání
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 14:32
od Svobda
Awatar: No zrovna ty Firestony stoji pekne za hovno . Kamos je mel za tejden na Evu Sisaty asi neunesou 500NM ( ale rozlozenych na vsech kolech) proste sli do haje ty kola a nesedelo to snima jako stima origo Dunlopama nebo co to bylo.
Fire: Tak ono ten odvod vody za mokra poznas az tak od 120 kmh a vic treba na dalnici ,ale ja bych to tak neresil proste nebudu delat ptakoviny za velkyho deste.
Ja treba na primce poznam kdyz mam na jedny naprave blby gumy kdyz ted v zime mam vpredu Savy a vzadu stary Goodeyr UG tak auto je do zatacek nedotacivy a tlaci me to ven ( sice zase ty stary Goodyer jsou zase na hovno na brecce zadek ujizdi jako prase ,ale jak je sucho nebo mokro tak nestihaj ty predky).
Zato co dam letni 17 s Toyo ROad 215/45 na vsechny 4 tak auto je dost takovy neutralni ze fakt zalezi na zatacce ,ale vetsinou mi ujede spis trochu zadek.
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 14:34
od Fire
No tu zkušenost mám z Blatný a je fakt že jsem nejvíc jel tak kilo.
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 17:28
od adner
ten kdo přečetl celé téma,musel dojít k závěru,že dohadování která guma je lepší mezi lidmi,kde každý má jiné auto,jiný styl jízdy,jiné zkušenosti,jiné jízdní podmínky je nesmyslné...původně to bylo o regalech,já říkám ano,mě se moc líbily,sto dalších lidí na to bude mít sto názorů...k čemu to vše bylo dobré - naznačit zvídavým,že to je především o ježdění samotném,ne o tom,jestli mám pneumatiky za 500 nebo 5000.Jen pro názornost - velmi často při zvýšení výkonu dochází k zhoršení časů jezdce na kolo,to je fakt.Teď už vám musí být jasné,že to není o materiálu ale o schopnostech člověka za volantem,na těch to stojí a s těmi to padá.I ty slavné pneumatiky.Ve světové literatuře existuje spousta publikací,jak se stát závodním jezdcem,doporučuji přečíst.Bez toho se nikam nedostanete,to si nedělám legraci.Jízda a reakce řidiče na různé situace se musí studovat stejně jako třeba hra na klavír.Nikdo nezačal hrát jen tak z placu...
ještě si dovolím dovětek:když člověk chce,tak se sveze úplně na všem i kdyby ty pneu byly jak z betonu,vždycky je lepší hledat způsob,jak to udělat,než důvod proč to nejde..
finito:awatar a Peca jsou spokojeni na značkových,adner a vmille na čínách,výsledek je stejný...
hádejte,které dva to vyjde levněji...
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 17:32
od adner
ee jsem nějak přehlíd,Franta už to tu v podstatě napsal přede mnou..
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 17:42
od adner
vmille píše:Peca píše:A ja zas mam rad tu jistotu ze kdyz mi rupne v bende a rozhodnu se poradne projet tak vim ze se ani tak nemam skoro sanci dostat na limit gum a neskoncim nekde nedotacakem v protijedoucim aute
Protoze ty jsi zavodnik, ja se loudam
adner: mozna bych potreboval lepsi predni gumy (nebo mam chybu v podvozku), kazdou zatacku se mi hrne predek ven (toya T1R 235/45/R17 6mm 2° odklony) a to mam na zadu toya T1R 255/40/R17 1mm
to je těžké,neznám tvůj styl jízdy a taky nevím,jak se ti to hrne...nejspíš je to proto,že máš přetížený předek,tzn zatáčku je třeba jet pod plynem,T1R není žádný zázrak,takže jí musíš pomoci...jedeš pomalu a máš ji studenou...jedeš moc rychle a odklony jsou moc malé...máš měkké pružiny a slabý stabilizátor...nebo taky od všeho trochu,zamysli se a zkus něco vytipovat
Re: Levné polosliky
Napsal: 14.01.2011, 23:09
od Xcriss
..Zacinam mit takove podezreni, ze Renda je sam velk Stig
Zajimave pocteni...
Jak moc velkou roli hraje ve stabilite auta v zatackach sirka pneu? Kamarad mel na MX-5 origo kola a nejake Sava pneu...Ted tam ma Rota RB 8" siroke s ukrutnyma Michellinama a sam rika, ze rozdil je "brutalne zavratny"... Poznal sem to v podstate okamzite i na miste spolujezdce, auto proste drzi jinak...
Moc presnych info sem nedal, ale treba mi nejaky expert dokaze odpovedet