ja za seba musim pochvalit organizatorov aj caratu a hlavne ASD za dva najpregumovanejsie dni v roku .
povozil som sa ako este nikdy a uz sa tesim na dalsie kolo v Piestanoch
takze Driftu zdar a serte uz na tie hadky
Carat tuzing 2012
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat tuzing 2012
A keby sa tribuna s ludmi posunula napr o 10m dalej aby bola vacsia vybehova zona (aj ked je to len trava tak aj ta dost spomali auto)? Alebo keby sa na tom mieste tribuna zrusila a dala na vedlajsiu stranu?
Dufam ze to nikto nevezme ako rypanie, ale ako konstruktivnu kritiku
Dufam ze to nikto nevezme ako rypanie, ale ako konstruktivnu kritiku
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat tuzing 2012
To je tiez pravda...No je to tazke vyhoviet vsetkym a este dbat na ochranu...remo píše:o tomto som sa osobne bavil s Majom na tej ruzovej E30 po jeho buracke a hned to zhrlnu, ze by to bola hlupost kedze gumy by rovno lietali medzi ludi, ktori stoja pri plote...a toto je dovod preco tam aj neboli uz ked sa trat stavala...Jimmbo píše: Ale aspon gumy mohli byt dookola..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat tuzing 2012
aj to je mozne, ale kazdy chce byt co najblizsie a vsetko vidiet...ale aj tak staci aby niekomu ozaj nevydalo a 10m po trave moze byt malo...kenivruh píše:A keby sa tribuna s ludmi posunula napr o 10m dalej aby bola vacsia vybehova zona (aj ked je to len trava tak aj ta dost spomali auto)? Alebo keby sa na tom mieste tribuna zrusila a dala na vedlajsiu stranu?
Dufam ze to nikto nevezme ako rypanie, ale ako konstruktivnu kritiku
na ktoru vedlajsiu stranu myslis?? naproti tomu je val, ktory byva plny nedisciplinovanych ludi :)
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: Carat tuzing 2012
Co jsem viděl, tak pokud jsou gumy mezi sebou prošroubované a na výšku svázané (tak, jako je to na okruzích), tak nehrozí, že by někde moc lítaly. Při nárazu se můžou pohnout, ale když jsou kvalitně popropojované, tak se vzájemně udrží a nanejvýš se budou trhat řady, ale určitě nebudou nikde lítat.remo píše:o tomto som sa osobne bavil s Majom na tej ruzovej E30 po jeho buracke a hned to zhrlnu, ze by to bola hlupost kedze gumy by rovno lietali medzi ludi, ktori stoja pri plote...a toto je dovod preco tam aj neboli uz ked sa trat stavala...
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Carat tuzing 2012
volake videa z treningov,foto?Ništ,nido nema?
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat tuzing 2012
foto tu: http://www.drifting.sk/galeria/fotogale ... akia-2012/Josip píše:volake videa z treningov,foto?Ništ,nido nema?
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,