Sání na kapotu vs. déšť

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 »

Uno perfekto! Naprosto presna odpoved toho co potrebuju! Diky moc! No misto ostre sipky bude pred filtrem v nasavani kapoty o stejnym tvaru kryt. V malovani rychlej nakres.https://www.google.cz/search?q=air+grab ... 80&bih=591
Přílohy
Nasavac.JPG
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od jagy »

Bart34 píše:Suprova odpoved aspon castecne k tematu a rozumbradum.
Ty rady co jsi dostal byly proto, ze to proste u toho auta nema smysl. Kdyz bys to mel udelat poradne, tak to bude drahe a ve vysledku stejne nic nepoznas.

Ja mam karbonovo-plastovou kopii airboxu s filtrem uvnitr a velocity stackem jako maji napr. Fabie S2000, ale cenove to bude pro tebe asi vic, nez cely Civic... proste bych takove veci u starych daily aut, ktere maji za ukol penize setrit, neresil.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od A.C.A.B. »

Woyta píše:Motorky s ramair maji taky odvod vody ze sani.
Dovolím si nesouhlasit. Na té mojí(Aprilia RSV 1000) není zhola nic takového. V nejnižším místě je vývod,na kterém je nasazená průhledná hadička,která je zespodu zaslepená. Do ní ale neodtéká voda,nýbrž olej ze sání. Má se pravidelně kontrolovat a v případě naplnění vyprázdnit. Je pravda,že na některých motocyklech jsem to odvodnění viděl,ale jde to i bez něj. A jak dobře :D :D :D
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
A.C.A.B.
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.05.2010, 11:44

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od A.C.A.B. »

Já vím, že narážíš na air grabber, jako maj ameriky, ale tam je jen vedle filtru taky dírka a hadičkou je to odvedený pod auto.[/quote]

Ameriky s násosem co jsem měl tu čest vidět měly zatěsněný prostor mezi filtrem a motorem a vzduch šel zvenku jen a pouze do sání. Proto tam je zapotřebí ten odvod vody aby se v ní filtr nekoupal. Pokud ale přivede jen vzduch zvenku do motorového prostoru poblíž filtru,tak nic takového nepotřebuje.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sání na kapotu vs. déšť

Příspěvek od Bart34 »

Jagy, vis, ja to nedelam aby to bylo poznat, delam to jako zajimavost. Nikdo nic podobnyho nema a me se to na amerikach vzdycky libilo. Jen jsem nikde na netu nenasel jak to maji reseny s tou vodou, tak jsem si rekl, ze se zeptam techniku zde, protoze by se to mohlo nekomu hodit.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Odpovědět