SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Raddy promin, ale dost se pletes, precti si neco o RB motorech nejdrive, nebo pokud nemas zajem, tak alespon nepis prosim takove nepravdive veci.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
idealne je napisat priamo v com sa mylim, inak tvoj prispevok vela nepovie....
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Seriova klika nema zadne problemy s pevnosti, i klika z atmosferickeho RB30E snese 500hp a vic, jezdi jich plna australie, Marian by k tomu rekl vice. Po anglii jezdi bezne 400-500hp RB se stock internals.raddy píše:idealne je napisat priamo v com sa mylim, inak tvoj prispevok vela nepovie....
Problemy s odvetranim? Jake konkretne prosim, nejsem si vedom zadnych problemu s odvetranim jako u CA, at uz se jedna o 25ku nebo RB26 ? Jediny problem pri vyssich RPM (pres 8tis RPM) je s vracenim oleje z hlavy.
Obrovskou slabinou RB motoru je odlevani oleje ve vane, popripade jeho pomerne nizka kapacita. Diky odliti oleje ve vane konci vetsina RB motoru.
Chlazeni poslednich valcu je horsi, o tom se prit nebudu, ale to snad u kazdeho radoveho 6 valce.
Vecne porovnavani 2JZ vs RB26. Porovnavate prubehy motoru rozdilnych objemu? Jak? KDyz uz chcete neco porovnavat, tak fajn, 3.0 TT vs 3.0 TT, tzn 2JZ vs RB30DETT, ale tam uz jsme zase jinde a rozdil neni tak markantni.
Nerikam ze 2JZ neni dobrej motor, to bezesporu je, dost mozna i lepsi nez RB26, ale zase ne o tolik jak pises.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
navrat oleja z hlavy je sposobeny problemom s odvetranim, presne ako pisem, toto je znama a velmi dobre zdokumentovana slabina RB.
ok, ak beries vykon 500k, seriova kluka je OK, avsak pri vyssich vykonoch je to diskutabilna polozka pri RB motoroch
chladenie valcov, tu sme sa zhodli
cize, sumar je ze som mal pravdu v tom co som o RB napisal, snad okrem kluky pre 500k, takze az tak moc som sa nepomylil, nahodou toho viem o RB celkom dost. ty si navyse pridal problem s odlievanim oleja a jeho nizkou kapacitou, to zrovna nie je velke plus pre RB motor, ci?
ja neporovnavam RB s 2JZ v zmysle porovnania objemov, ale v zmysle lepsej alternativy pre svap. Sam si priznal, ze 2Jz je lepsi motor ako RB....nepisal som o ako moc je lepsi, len som napisal svoj nazor na alternativu svapu.... takze kde som sa to vlastne mylil?
ok, ak beries vykon 500k, seriova kluka je OK, avsak pri vyssich vykonoch je to diskutabilna polozka pri RB motoroch
chladenie valcov, tu sme sa zhodli
cize, sumar je ze som mal pravdu v tom co som o RB napisal, snad okrem kluky pre 500k, takze az tak moc som sa nepomylil, nahodou toho viem o RB celkom dost. ty si navyse pridal problem s odlievanim oleja a jeho nizkou kapacitou, to zrovna nie je velke plus pre RB motor, ci?
ja neporovnavam RB s 2JZ v zmysle porovnania objemov, ale v zmysle lepsej alternativy pre svap. Sam si priznal, ze 2Jz je lepsi motor ako RB....nepisal som o ako moc je lepsi, len som napisal svoj nazor na alternativu svapu.... takze kde som sa to vlastne mylil?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
1) co se odvetrani tyce, problem vysokych otacek, pokud 2JZ budes tocit pres 8tis, take to nejde bez uprav. Takze je hezke ze jsi zminil ze je to problem u RB motoru, ale uz jsi zapomel dodat ze u toho super 2JZ to bez uprav taky nejde. Pri 500 hp, pokud nebude zvysovat max RPM s odvetranim problem mit nebude.
2) Seriova klika snese i vice jak 500, na GT-R foru byl clovek se 750hp a mel najeto pres 20tis mil na seriove klice. Vubec bych jsem nejakou pevnost kliky netahal, zalezi na mnoha faktorech, ktere jeji zivotnost dokazi prodlouzit ci naopak.
3) Chlazeni posledniho valce u radoveho 6 valce bude mit i 2JZ, BMW a dalsi R6 motory, je to proste dano konstrukci, takze proc vytahovat zrovna RB?
Nevytahuj prosim z kontextu co pisu, nikde jsem nenapsal ze je 2JZ lepsi, psal ze je dost mozná i lepsi (coz je mysleno tak, ze nikomu necpu ze je horsi nez RB), protoze nejsem clovek co by tvrdil ze RB je nejlepsi motor na svete, protoze ho mam ja. Kazdej motor ma neco, swapy se delaji ruzne a kolikrat i RB26 nahrazuje 2JZ a naopak.
2) Seriova klika snese i vice jak 500, na GT-R foru byl clovek se 750hp a mel najeto pres 20tis mil na seriove klice. Vubec bych jsem nejakou pevnost kliky netahal, zalezi na mnoha faktorech, ktere jeji zivotnost dokazi prodlouzit ci naopak.
3) Chlazeni posledniho valce u radoveho 6 valce bude mit i 2JZ, BMW a dalsi R6 motory, je to proste dano konstrukci, takze proc vytahovat zrovna RB?
Nevytahuj prosim z kontextu co pisu, nikde jsem nenapsal ze je 2JZ lepsi, psal ze je dost mozná i lepsi (coz je mysleno tak, ze nikomu necpu ze je horsi nez RB), protoze nejsem clovek co by tvrdil ze RB je nejlepsi motor na svete, protoze ho mam ja. Kazdej motor ma neco, swapy se delaji ruzne a kolikrat i RB26 nahrazuje 2JZ a naopak.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
no problem,nehadam sa. Len poznamenam ze moj zaver bol ls1, co je podla mna motor vo vsetkych ohladoch lepsi ako rb ci jz. Poznamkou o rb som poukazal len na fakt ze to nie je zrovna najlepsie mozne riesenie ak mam take zdroje ako boli spomenute.
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Raddy a myslis si ze LS1 je to nejlepsi reseni co muze bejt?
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
je to odskusane a popisane riesenie pre s body. Samozrejme motor z takeho f40 by nemusel byt zly:) ja osobne by som zrovna do rb nesiel, to je cele... Ak ma tolko prachov co pise,moze si kupit na kazdy spomenuty motor separe auto a napisat nam tu ktore sa mu pacilo najviac...ci vsetko zle?
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Staveb s RB taky jezdi mraky a fungujou.. Ja jen ze tady pises ze RB neni zrovna nejlepsi reseni a misto toho nabizis LSko o kterym sam pises ze taky nejlepsi neni. Nemluvim o tom ze "nejlepsi motor" si stejne zadnej normalni smrtelnik nekoupi..
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
no LS1 je jina , ten motor je o 60kg lehci nez treba RB26DETT, ale v NA verzi, pokud na to navesis preplnovani, vaha se taky zvedne, ale lehci asi zustane. 8 valec je 8 valec o tom zadna, vidim ten rozdil 4 vs 6 valec a verim ze u 8-10 12 to musi byt jeste vetsi pecka. Pak uz to bude o tom kdo co chce.
Nevim teda za kolik se da swapnout LS do SX, ale cenove nejprijatelnejsi reseni na posileni vykonu vychazi 25ka RB ne?
26ka, 2JZ atd budou potencialem daleko za moznostmi RWD auta dle meho nazoru., Za me teda, do japonce japonskej motor
Nevim teda za kolik se da swapnout LS do SX, ale cenove nejprijatelnejsi reseni na posileni vykonu vychazi 25ka RB ne?
26ka, 2JZ atd budou potencialem daleko za moznostmi RWD auta dle meho nazoru., Za me teda, do japonce japonskej motor
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde