Stránka 4 z 4

Napsal: 24.04.2006, 00:51
od street.racer
Brblak píše:Já myslel že SRko má obě 240ky, nebo že by ne?
A CA 240/248, nebo že by taky ne?

Zrovna nemám v dosahu datasheety, takže z hlavy :)
Takze mame oba pravdu :lol:
SR20DET 240/240 a SR20DE 248/240

Napsal: 24.04.2006, 00:51
od Brblak
Jo a to nejni jediny případ, kdy na oficiálních stránkách nejni to co si opravdu můžeš sehnat. HKS není vyjímka. Nebo druhá možnost, že prostě takovéhle stránky kecaj :D

Napsal: 24.04.2006, 00:55
od street.racer
Brblak píše:Jo a to nejni jediny případ, kdy na oficiálních stránkách nejni to co si opravdu můžeš sehnat. HKS není vyjímka. Nebo druhá možnost, že prostě takovéhle stránky kecaj :D
Jojo HKS neuvadi strasne moc komponentu na svych strankach co maji v dealer's catalogue. Vlastne ani prislusentsvi k BOV tam nemaji, smejdi... :D

Napsal: 24.04.2006, 01:09
od Brblak
Sakra někde sem měl takovou pěknou tabulku, kde byly údaje o sériových vačkách na Nissaňácký motory, ale nemůžu jí najít :(

Napsal: 24.04.2006, 01:10
od Brblak

Napsal: 24.04.2006, 01:23
od street.racer
Wao, to mas dobre zmaknuty :)

Napsal: 24.04.2006, 01:45
od Brblak
Mno a nevíš co by udělat ten rozdíl mezi 260 a 264kou?

Napsal: 24.04.2006, 21:25
od Kentoya
celkem nic pokud mají stejnej zdvih, ten kůn se ztratí když dojde oves

Napsal: 24.04.2006, 21:31
od street.racer
No ve sve podstate mozna tak ze ve vysokych otackach bude treba o 5 koni vice...