Turbo netlaci :O(
jojo turbem to nebude ted uz jsem si jistej uz jsem vymenil i turbiny a porad to samy. Svody asi taky v poradku kdyz jsem odpojil wastegate tak hvizdot zmizel takze hvizda opravdu turbo. Takze otazka zni kampak se ten tlak muze ztracet??? Zkousel jsem foukat do sani hubou misto turba a nikde nic neunikalo, z cehoz mi vyplyva ze se musi tlak ztracet az nekde za saci klapkou ale to teda netusim kde. Pls napiste nekdo jak by jste postupovali v mym pripade ja uz si fakt nevim rady ale nejdriv si prectete cely prispevek aby jste vedeli co vsechno uz jsem zkousel
za sací klapkou to je nesmysl, kdyby ti tam utíkalo tolik vzduchu tak to ani nenatočíš protože by to tamtudy taky sálo falešnej vzduch, nastartuj auto sundej hadici co vede do turba od filtru a ucpi ji rukou, pokud to někde za turbem uniká tak to tamtudy začne sát aby to nechcíplo, takhle můžeš postupovat až ke klapce ale za ní to nebude (nevím jaký systém snímání vzduchu používají vaše vozy, pokud je tam MAF či váha vzduchu tak za nima to taky nebude), jinak tohle mě vážně zajímá co s toho nakonec vyleze.
BMW 750iAL BiTurbo
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
belmondo odkud jsi
kde máš umístěno čidlo (měřák) na tlak turba
zkus napojit sání přímo na AFM (aby to šlo vytočit) a šneka po nastarování ucpi rukou jestli ucítíš tlak po přidání plynu, popř si udělej redukci ze šneka na čidlo a hadičku nasad na volno mela by pod tlakem, který tam bude, jelikož to nepůjde do sání vystřelit
zkontroluj měřák na benzince, kde se foukají gumy
kde máš umístěno čidlo (měřák) na tlak turba
zkus napojit sání přímo na AFM (aby to šlo vytočit) a šneka po nastarování ucpi rukou jestli ucítíš tlak po přidání plynu, popř si udělej redukci ze šneka na čidlo a hadičku nasad na volno mela by pod tlakem, který tam bude, jelikož to nepůjde do sání vystřelit
zkontroluj měřák na benzince, kde se foukají gumy
Jsem z Pardubic
Cidlo je vporadku jednak od -0,7 do 0 baru meri jak ma ale hlavne auto jede jak z hnojem. AFM s filtrem uz jsem primo na sani pripojoval chtel jsem zkusit jestli turbo aspon neco fouka. A neco fouka po pridani plynu fucelo celkem pekne ale jak psal Raddy tak bez zateze tlaci prd takze je to jen tak orientacni
Cidlo je vporadku jednak od -0,7 do 0 baru meri jak ma ale hlavne auto jede jak z hnojem. AFM s filtrem uz jsem primo na sani pripojoval chtel jsem zkusit jestli turbo aspon neco fouka. A neco fouka po pridani plynu fucelo celkem pekne ale jak psal Raddy tak bez zateze tlaci prd takze je to jen tak orientacni
samozřejmě bez zátěže stačí vzduch pojmout písty, až se zátěží jde tlak, ale čidlo přímo na šneku něco ukázat musí, jelikož tlak nemá kam jít, a tam se dá poznat kolik to turbo tlačí nikoliv objem vzduchu, který je možná důležitější, ale aspon se zjistí, že to tlačí, ale jestli jsi měl pocit že tlačí při tom zapojení jak píšeš tak asi jo
a kde máš napojeno to čidlo
a kde máš napojeno to čidlo
Cidlo mam za skrtici klapkou viz www.volny.cz/pavlikseidlik/niss.jpg
Nemel by bejt nahodou tlak vsude stejnej??? Jinak do sani jsem zkousel foukat hned za turbem a nikde nic neunika, nevim teda kolik toho hubou natlacim ale urcite dost na to aby bylo poznat jestli to nekde utika. Jeste teda zkusim premerit jendnou to turbo, napojim vahu s filtrem primo na sani a na turbo merak at mam jistotu ze turbo tlaci.